Zweep erover!quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een showpony of luxe paard
Maar helaas, stiekem toch gewoon een werkpaard en niet het beste paard van stal![]()
Extreem sexy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Extreem sexy!Extreem domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dominant?quote:
Ach joh, ik ben slachtveequote:Op woensdag 13 maart 2024 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een showpony of luxe paard
Maar helaas, stiekem toch gewoon een werkpaard en niet het beste paard van stal![]()
Ik ben niet blond thoquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dominant?
Hmm zou de term dom blondje dan ook komen, omdat blonde mensen vaak blauwe ogen hebben?
Haha wat zijn wij toch zielig. Naja, gedeelde smart is halve smart zullen we maar denkenquote:
Dat weet ik, jij hebt een van de 7 klassieke schoonheden (al gelden die eigenlijk vooral voor vrouwen geloof ik)quote:
Sproetjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha wat zijn wij toch zielig. Naja, gedeelde smart is halve smart zullen we maar denken
[..]
Dat weet ik, jij hebt een van de 7 klassieke schoonheden (al gelden die eigenlijk vooral voor vrouwen geloof ik)
Maar ik heb sproetjes, dat is er ook 1!
Ik heb groene! Althans, momenteel dan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dominant?
Hmm zou de term dom blondje dan ook komen, omdat blonde mensen vaak blauwe ogen hebben?
Totdat Lenny je te pakken heeft!quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb groene! Althans, momenteel dan.
Boks!quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat Lenny je te pakken heeft!
Lenny is dol op mijn kijkertjes.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat Lenny je te pakken heeft!
Boks!quote:
Dat geloof ik meteen!quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny is dol op mijn kijkertjes.
[..]
Boks!![]()
![]()
Sally lief!
Neu. Lenny doet mij niksquote:
Gok ik hoor.quote:
Klopt, Lenny is altijd lief.quote:
Dan ben je geen dom blondjequote:Op woensdag 13 maart 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/mens(...)oogkleur-veranderen/quote:Maar heb je, zoals bijvoorbeeld actrice Kate Winslet, ‘tussenin-ogen’, met blauwe, grijze, groene en/of lichtbruine elementen, dan kunnen kleine effecten zoals lichtinval en emoties opvallende kleurveranderingen teweegbrengen
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ben je geen dom blondje
Wel leuk, mijn ogen variëren ook in kleur, ook door de tijd heen, op de basisschool waren ze nog donkerbruin en vroeg ik me af hoe dat kon, aangezien mn ouders blauwe en grijze ogen hadden. Nu past mn oogkleur wel bij de rest van de familie.
Pics!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.Nu weet ik mijn echte kleur nog steeds niet.
Zie mijn fobo.quote:
Haha ja, op foto's is het bij mij ook steeds anders, sowieso lastig foto's maken zonder reflectie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.Nu weet ik mijn echte kleur nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |