quote:
Holy goth!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HOLY SHI-
* TheStigsDutchCousin confused
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Holy goth!
Maar zijn we niet allemaal goth geweest?
Ik heb wel wat fases gehadquote:
Niks mis met zwart, mijn motorpak is zo goed als zwartquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel wat fases gehad
En nog steeds wel dol op zwarte kleding eigenlijk, maar geen zwarte nagellak en lippenstift meer
Lekker warm in de zonquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met zwart, mijn motorpak is zo goed als zwart
Dan is het wel een issue jaquote:
Ze zijn iig vooruitdenkendquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Daarom dragen satanisten ook zwart, alvast voorbereiden voor de hitte in de hel
Haha ja, daar moet je toch niet aan denken. Of in Limbo komen. Alsof ik daar nu niet al zitquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn iig vooruitdenkend
Wel balen als ze dan in de hemel komen
Nou, als ze zo limbo doen dan komen ze wel in Limboquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, daar moet je toch niet aan denken. Of in Limbo komen. Alsof ik daar nu niet al zit
Of zo Limbo:
[ afbeelding ]
Ben jij goed in limbo dansen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als ze zo limbo doen dan komen ze wel in Limbo
Zo flexibel ben ik niet neequote:
Sex SC meet, limbodansenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo flexibel ben ik niet nee
Of wil je dat met mij doen?
Dat weet je nu alquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sex SC meet, limbodansen
Jammer dat ik verhinderd ben.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sex SC meet, limbodansen
Jammer dat ik verhinderd ben.
Volle agenda dit datquote:
Amykequote:Op donderdag 14 maart 2024 07:24 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen! De zon schijnt, het belooft een mooie dag te worden!
Sallykequote:
Zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HOLY SHI-
* TheStigsDutchCousin confused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |