Ik zag laatst aankondiging van de nieuwe serie met haar. Goed aan het opdrogen, iddquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Kate Winslet is met afstand de mooiste vrouw die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen en kan qua gratie en schoonheid met niemand worden vergeleken. Einde discussie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag laatst aankondiging van de nieuwe serie met haar. Goed aan het opdrogen, idd![]()
Oeh, ik bied aan hoor... Cruise... En dan op de boeg, haren in de wind...!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Ze blijft leuk. Ooit vind ik een zelfde vrouw en dan gaan we een cruise maken en grijp ik mijn kans om die schilder-scène na te doen vooral blijven dromen, jongen, vooral blijven dromen
![]()
En vervolgens slaan we romantisch te pletter op een ijsberg en verdrinken we sterk onderkoeld in een kolkende ijszeequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, ik bied aan hoor... Cruise... En dan op de boeg, haren in de wind...!
Die scène bedoelde je toch? Samen 'vliegen'?
Jij verdrinkt... Ik niet... Maar ga 80 jaar later terug en huil nog mn liefdesverdriet weg...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En vervolgens slaan we romantisch te pletter op een ijsberg en verdrinken we sterk onderkoeld in een kolkende ijszee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:52 schreef Sally het volgende:
Ik wil het nog wel graag meemaken als mijn half vergane lichaam wordt aangevreten door de haaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Diable
Ja, ok dan wordt ons schip opgeblazen door Somalische piraten en verbrand ik dan wel in de vlammenzeequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
Maar de moderne cruiseschepen zijn toch wel bestand? En hebben goede sonar...?!![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, ok dan wordt ons schip opgeblazen door Somalische piraten en verbrand ik dan wel in de vlammenzee
Ja, het blijft een seks sc.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
Ik heb alleen geen hazelbruine ogen....
Hmz.
Over 80 jaar zijn we 120/130quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij verdrinkt... Ik niet... Maar ga 80 jaar later terug en huil nog mn liefdesverdriet weg...
*snik*
Ik heb alleen groen met een vlekje bruinquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het blijft een seks sc.
[..]
Ik ook niet.
Ow ja, das waar. Ik ging uit van de film leeftijdquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb alleen groen met een vlekje bruin
@Sally heeft 50 tinten grijsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik heb drie verschillende tinten blauw, groen en grijs.
Verbaasd mij niks. Dat is een felle!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
@:Sally heeft 50 tinten grijs
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zit nu wel in een heerlijke zilvergrijze fluffy en fuzzy truiquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |