Dat lag het hier ook, das net voor deze foto allemaal opgeruimd door een kooiwagen van de gemeente...quote:Op maandag 11 maart 2024 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes nog wel.Hier zou de hele boel volliggen.
Moi Lovy.quote:
Uiteraard, met nog 1 waar het kenteken op zichtbaar isquote:Op maandag 11 maart 2024 09:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat is echt aso, jeetje, en deze foto meegestuurd?
Betaal je per leging Ireth?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lag het hier ook, das net voor deze foto allemaal opgeruimd door een kooiwagen van de gemeente...
Wij hier hier wel.Regelmatig een volle container en dan heb ik al gescand.quote:
Alles wel?quote:
Dikke prima hier .quote:
Waar gaat het over?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier .![]()
Wel een heftige docu aan het kijken.
The Program.
netflix?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier .![]()
The Program.
Ja dit is nogal heftig.Ze hebben bewijs genoeg.Zowel op papier als op DVD .quote:
Ja.quote:
Goedemorgen,koekje erbij?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Om 06:00 opgestaan en aan de slag gegaan dus wel toe aan een 2e
Ga ik hierna wel even kijken thanks.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
Dit schijnt ook best een heftige docu te zijn: Hell Camp: Teen Nightmare (2023) - Reference View - IMDb
Zelf nog niet gekeken, maar staat wel in mijn lijstquote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik hierna wel even kijken thanks.
Lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,koekje erbij?
[ afbeelding ]
Jojo thee.quote:
Van Den Denny?quote:
Reken ik ook goed.quote:
In de zomer de voetjes weer toch?quote:
OOk lekkerquote:
Denk t wel, heb hem nog wel in de ui lijst staanquote:Op maandag 11 maart 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de zomer de voetjes weer toch?
Ja soms is de ene wat zuurder dan de andere..quote:
Lijkt FOK! wel.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja soms is de ene wat zuurder dan de andere..
Beetje suiker er bijquote:Op maandag 11 maart 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja soms is de ene wat zuurder dan de andere..
Nee dat is jakkie bah en niet gezondquote:
Mooie auto hèquote:Op maandag 11 maart 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Zo ik zit klaar, zweepjes er in note boekje er in en hoppa
[ afbeelding ]
Nee gezond is het niet maar als het een hele zure is deed ik er wel eens suiker bij hoorquote:
Vriend van Ty,ze gaan baardolie voor hem regelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:46 schreef rinardo het volgende:
wie was die man in rode jas, Bornstrong tekst ?
En wie was de broer van Jimmy?
Op de foto staan,
Broer van Jimmy
Zus van Randy
De vriend van Ashley
Stiefvader van Alice
Beste vriend van Danny
Beste vriend van Tyron
Vriendin van Karen
Collega van Glenn
Vriend van turnen voor Dilano
Nichtje van Tom
[ link | afbeelding ]
Op abonnementen klikken.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie auto hè![]()
Maar over notes gesproken, waar kan ik zien of ik me misdragen heb
Ja hij is mooi, en soms ook zo nodigquote:Op maandag 11 maart 2024 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie auto hè![]()
Maar over notes gesproken, waar kan ik zien of ik me misdragen heb
Had ook niet anders verwacht.Je bent ook vaak positief.quote:
En als ik deze gebruik in de COS :quote:Op maandag 11 maart 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is mooi, en soms ook zo nodig
ALs je onderaan op abonnement klikt kan je je notes inzien
Je kent mij slechtquote:Op maandag 11 maart 2024 10:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ik deze gebruik in de COS : [ afbeelding ]
Dan krijg ik er wel een hè ?
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
10 op drie jaar tijd. Lijkt me zelfs weinig
Dat is niet veel, ik heb meer 13quote:Op maandag 11 maart 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
ik 15 op 7 jaarquote:Op maandag 11 maart 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ergens in Mei.De eerste UI`s heb ik al lang niet meer.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet veel, ik heb meer 13Zit 10 jaar op FOK! eind van het jaar
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste ui wasquote:Op maandag 11 maart 2024 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ergens in Mei.De eerste UI`s heb ik al lang niet meer.
Ja water wel, maar geen drinkwater.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, ach, wat wordt er gemopperd over het watergebruik. Alsof we hier in Nederland niet genoeg water hebben. Gisteren nog door de bossen gewandeld. Spijt ervan dat ik geen waadbroek had meegenomen. Ik heb bomen gezien met zwemvliezen. Kun je nagaan.
Ik heb deze al zolang als ik op Fok zit volgens mijquote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste ui was
Zou toch ook grondwater kunnen zijn.?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja water wel, maar geen drinkwater.
Het is gewoon bizar hoe achteloos er even een paar 1000 liter drinkwater voor niks wordt weggespoeld.
Wel die bewoners Vega of Vegan eten voeren, maar dan hier niet over nadenken, dat noem ik nu niet je sociale verantwoording nemen als programma
Ik ken jou idd alleen maar met deze uiquote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb deze al zolang als ik op Fok zit volgens mij
Iets van deze was mijn eerste.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste ui was
Ik heb ook deze vanaf het begin. Heb wel eens even een andere geprobeerd, maar meestal dezelfde dag deze weer terugquote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb deze al zolang als ik op Fok zit volgens mij
Er is altijd wel iets te zeiken.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, ach, wat wordt er gemopperd over het watergebruik. Alsof we hier in Nederland niet genoeg water hebben. Gisteren nog door de bossen gewandeld. Spijt ervan dat ik geen waadbroek had meegenomen. Ik heb bomen gezien met zwemvliezen. Kun je nagaan.
Dacht dat Gert er wasquote:
Ik heb de mijne nu al jaren omdat het een mooie van @FoXs en @Superbadeendje is.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook deze vanaf het begin. Heb wel eens even een andere geprobeerd, maar meestal dezelfde dag deze weer terug
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze heb ik wel eens gebruikt voor de gein. Al is ie niet hetzelfde (spiegelbeeld) maar daar zijn sommige iemanden niet zo blij mee
Kan ik mij geen eens meer heugenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets van deze was mijn eerste.
[ afbeelding ]
Je zag me ook nooit staan.quote:
quote:
Hey daar ben je weerquote:
elke spel wat er wordt gespeeld heeft wel iemand commentaar opquote:
Ik vond het een prima spel,niemand heeft wat gebroken en ze mogen lekker douchen.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
elke spel wat er wordt gespeeld heeft wel iemand commentaar op
Andersom trouwens ook niet .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mail van de gemeente, handhaving is geweest, hebben het voertuig niet meer aangetroffen!!
Het werkt dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hebben ze ook wel eens verdiend een warme douche na al die wekenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het een prima spel,niemand heeft wat gebroken en ze mogen lekker douchen.
Hoorde je Den Danny zeggen dat de Quuen langer mag want extra haar?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel eens verdiend een warme douche na al die weken
Nope niet gehoord.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoorde je Den Danny zeggen dat de Quuen langer mag want extra haar?
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mail van de gemeente, handhaving is geweest, hebben het voertuig niet meer aangetroffen!!
huh? ze liegen gewoon, op jou foto staat duidelijk het nummer van de container dus ze zijn niet bij de verkeerde geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Croissantjequote:Op maandag 11 maart 2024 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even naar de winkel ,iemand nog wensen?
Ne Jupiler.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Bitterkoekjes graagquote:Op maandag 11 maart 2024 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ja hier ook afgelopen vrijdag in de top 40 https://www.top40.nl/quote:Op maandag 11 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
Joost Klein staat nu al op 1 in Vlaanderen.
https://www.hln.be/muziek(...)-al-binnen~a6035ce5/
Mensen hebben ook geen smaakquote:Op maandag 11 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
Joost Klein staat nu al op 1 in Vlaanderen.
https://www.hln.be/muziek(...)-al-binnen~a6035ce5/
Vind het helemaal niets, dus ga ook niet kijken. Keek normaal eigenlijk alleen naar Nederland, maar dat bespaar ik mij dit jaarquote:
Ze mogen van mij Mirjam de doventolk mee sturen als achtergrondzangeres, dan wordt het op zijn minst treize pointsquote:
Ik ben toch wel benieuwd, al is het niet mijn stijlquote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, dus ga ook niet kijken. Keek normaal eigenlijk alleen naar Nederland, maar dat bespaar ik mij dit jaar
quote:Op maandag 11 maart 2024 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moge
[..]
Ze mogen van mij Mirjam de doventolk mee sturen als achtergrondzangeres, dan wordt het op zijn minst treize points
Heb je de clip erbij wel gekeken?, in combi met het liedje is het geniaal!!!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, dus ga ook niet kijken. Keek normaal eigenlijk alleen naar Nederland, maar dat bespaar ik mij dit jaar
Die valt weg op dat podium, dan op zijn minst op een videowall van 10 bij 5 meter ofzo achter Joostquote:Op maandag 11 maart 2024 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moge
[..]
Ze mogen van mij Mirjam de doventolk mee sturen als achtergrondzangeres, dan wordt het op zijn minst treize points
Ik vind hem fantastisch!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je in de Ziggo Dome dat mens voor je nog een duw gegeven?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind hem fantastisch!afgelopen vrijdag in het voorprogramma in de ziggo dome werd ie ook gedraaid! Het hele publiek meezingen
ja haha daar heb ik hem ook in gezet Paul ff pestenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is al een topic, maar ik ben die vliegtuigjes zo beu als koude pap.
Tja, het wordt al net zo vervelend als dat gekonkel van Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is al een topic, maar ik ben die vliegtuigjes zo beu als koude pap.
Neuh, wel netjes gevraagd of ze af en toe ook ff wilde zitten zodat ik er ook wat van kon zien op mijn betaalde ZITplaats. Toen was ze schijnbaar beledigt want toen schoven ze door naar een andere tribunequote:Op maandag 11 maart 2024 12:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je in de Ziggo Dome dat mens voor je nog een duw gegeven?
Heb je die van Madonna gezien? Die stopte met zingen omdat iemand niet danste.Diegene zat in een rolstoel.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, wel netjes gevraagd of ze af en toe ook ff wilde zitten zodat ik er ook wat van kon zien op mijn betaalde ZITplaats. Toen was ze schijnbaar beledigt want toen schoven ze door naar een andere tribune
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die van Madonna gezien? Die stopte met zingen omdat iemand niet danste.Diegene zat in een rolstoel.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
Als Ashley en Bart de metro in gaan , zijn er mensen die zeggen, wat zijn jullie een mooi stel, in een restaurant wordt dat ook heeeel vaak tegen ze gezegd
quote:
Zag het voorbij komenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zag ik bij de buren @:Dotteke
[ afbeelding ]
Leuk hè, je bent al een BN'erquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk hè, je bent al een BN'er![]()
Oepsheet jij toevallig Dolly met je voornaam
Oh, gelukkig, ik had me doodgeschaamd als ik je eerder niet herkend hadquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik had me doodgeschaamd als ik je eerder niet herkend had
Ja kan vragen kopen voor 100 coinsquote:Op maandag 11 maart 2024 15:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een klein online winkeltje dan ?
Bol Dotteke Kom
WIe is dat?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Misschien komt Henk Blubberman ook op fok, had hem gewezen op ons BB forum
Ja, ik zag het op X (het voormalige Twitter, van die koekwaus die de naam veranderd heeftquote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Henk wie?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Heb even een note gezet, dit kan niet hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
pff zat net al in DTS te posten ipv de Cos en nu hier![]()
![]()
Zit hier hardop te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even een note gezet, dit kan niet hoor
Vanavond er maar op tijd in. Maar ook zonder slaapgebrek overkomt het mensenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier hardop te lachen.
Ja dat snap ikknalde eerst dat bericht in onz Sc (dacht dts ) pfff daarna dus hier.. nu wel in de cos.
Heb heus geen last van slaapgebrek.
Die post ook BB spul op X, maar wat ie verder doet weet Paul misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Waarom stalk je mijnquote:Op maandag 11 maart 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op X (het voormalige Twitter, van die koekwaus die de naam veranderd heeft)
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die post ook BB spul op X, maar wat ie verder doet weet Paul misschienja klopt daarom had ik hem ff gewezen dat we wel eens zijn photoshops besprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
ja ja andersom volgt :quote:Op maandag 11 maart 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond er maar op tijd in. Maar ook zonder slaapgebrek overkomt het mensen
Hier is het niet zo ramp als je iets over de streams typt tik je in decos iets niet over de streams dan .......
Als het te gek wordt wel.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het te gek wordt wel.en dan
en dan
en dan
Cake?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen in huize mazaru![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
O wik je aankomen dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]Het heeft voordelen als je een paar kilo aan wilt komen
Kom maar halen hoor, hij is groot genoegquote:
Die tijd heb ik ook gehad, veel taart friet en slagroom etenquote:
Ik heb nog steeds dezelfde maat als toen ik nog op de middelbare school zat. Is op zich niet erg, maar als je ziek wordt dan blijft er niets van je over. Ik wil gewoon een paar kilo speling hebbenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehad, veel taart friet en slagroom etenjaren over gedaan om iets aan te komen
Nu word ik al dik als ik er na kijk
GOed gedaan toch Maar ik snap je welquote:Op maandag 11 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde maat als toen ik nog op de middelbare school zat. Is op zich niet erg, maar als je ziek wordt dan blijft er niets van je over. Ik wil gewoon een paar kilo speling hebben
Zit hem nu ook te kijkenquote:Op maandag 11 maart 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier .![]()
The Program.
Hou nooit zo van documentaires,quote:
Omnomnomquote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen in huize mazaru![]()
[ afbeelding ]
Dan neem je het toch lekker mee naar het volgende topicquote:Op maandag 11 maart 2024 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
whaaa was mijn bericht nog aan het aanpassen.. is het topic dicht![]()
dat ging niet...quote:Op maandag 11 maart 2024 17:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan neem je het toch lekker mee naar het volgende topic
Oh, da's jammer. Ctrl-c ging niet meer?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat ging niet...
Ik verstuurde mijn bericht toen stond dar opeens dat ik geen rechten had om daar te reageren..
Had geen zin meer om het nog eens uit te typen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Ctrl-c ging niet meer?
Ik zou mijn Fok abo opzeggenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee.. kwam ineens het grijze vakje met: geen rechten om in dit topic te reageren
Echt wel geen reclame posten kan sneller enzquote:Op maandag 11 maart 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
ga ik wel weer doen , dat post wel een stuk fijner met abo
Geen reclame en je kan sneller posten, anders moet je even op abonnement klikken onderaan de sitequote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om een abo te nemen ?
Wat de voorgaande sprekers zeggen. En je compenseert met een abo het verlies aan reclame-inkomsten voor Fokquote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om een abo te nemen ?
Even met een diepe pppfff hier rust oakken 🤣quote:
oakken neem ik aan pakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even met een diepe pppfff hier rust oakken 🤣
Kan je nagaan hoe ik mijn rust nodig heb als ik niet eens pakken goed kan typenquote:
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat de voorgaande sprekers zeggen. En je compenseert met een abo het verlies aan reclame-inkomsten voor Fok
Margherita Granbassiquote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?
Ik heb geen idee gewoon een leuk plaatje wat ik tegen kwam.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?
Hee, zit je m'n kwoots te pikkenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee gewoon een leuk plaatje wat ik tegen kwam.
😲quote:Op maandag 11 maart 2024 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, zit je m'n kwoots te pikken
Ja viel me ook opeens opquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heel goed, die mededeling boven het kwootveld in de CoS @:Dotteke
Ja er stonden 4 regels , nu nog 3, waarschijnlijk te strengquote:Op maandag 11 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
he ik mis wat regels
stond eerst meer in dat rode tekst vlak
Denk alleen niet dat het helptquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heel goed, die mededeling boven het kwootveld in de CoS @:Dotteke
Te lang dacht ik dan lezen ze het niet. Daarom ingekortquote:Op maandag 11 maart 2024 19:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja er stonden 4 regels , nu nog 3, waarschijnlijk te streng
Fijn dat het toch gelezen wordt. Dacht is te lang lezen ze misschien niet. Werd alweer over gezogen. Dus heb het even aan gepastquote:Op maandag 11 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
he ik mis wat regels
stond eerst meer in dat rode tekst vlak
Rood lezen we wel hoor hahaha , en het viel juist op omdat het 4 regels waren, maar thats mequote:Op maandag 11 maart 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te lang dacht ik dan lezen ze het niet. Daarom ingekort
Jawel, voor elke kwoot die ze willen plaatsen is het in beeld, alleen het woordje "vindt" is even kwijtquote:
pff zuigen doen ze maar met een stofzuigerquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het toch gelezen wordt. Dacht is te lang lezen ze misschien niet. Werd alweer over gezogen. Dus heb het even aan gepast
Heeft de weg weer terug gevonden thnxquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, alleen het woordje "vindt" is even kwijt
He kodiak. Kom je gezellig een bakkie doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He kodiak. Kom je gezellig een bakkie doen.
oh lekkerquote:
Wat las ik lig je weer in het ZH of was je voor controle?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Rood lezen we wel hoor hahaha , en het viel juist op omdat het 4 regels waren, maar thats me
Ben al bezig met mijn 2e stukjequote:Op maandag 11 maart 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh lekker
eerst al cake bij iemand nu jij met taart hier de ogen uitsteken
En dan lees ik elke keer dat ik in "de gezellige kletskoek" zitquote:Op maandag 11 maart 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh lekker
eerst al cake bij iemand nu jij met taart hier de ogen uitsteken
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan lees ik elke keer dat ik in "de gezellige kletskoek" zit
3x in de week 4 uur ,blijvend , anders groeit het, en nu ligt het stilquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat las ik lig je weer in het ZH of was je voor controle?
O lekkerquote:
Jemig Rinardo ook zwaar zeg.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
3x in de week 4 uur ,blijvend , anders groeit het, en nu ligt het stil
Sterkte!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik dacht het al dat ik dit eens gevraagd had. De leeftijd hèquote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Margherita GranbassiHad ik je toch al eens verteld
Ik ben ook geen 18 meerquote:Op maandag 11 maart 2024 20:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht het al dat ik dit eens gevraagd had. De leeftijd hè
Jemig wat zwaar!! Maar wat fijn dat het nu dan wel stil ligt!!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haal dat dan niet hierheeen please zo kan ik dubbel werk doen 🤣quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haal dat dan niet hierheeen please zo kan ik dubbel werk doen 🤣
Ja maar dat gequote hier uit de cos is ook bs natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:28 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Offtopic moet in de kletskhoek zei een wijze vrouw eens
Verkeerde COSquote:Op maandag 11 maart 2024 21:29 schreef Adat231 het volgende:
van mij mag Jimmy die tub uit richting ashley.
Mwah, zie ik wel vaker gebeuren dat offtopic gesprekken naar de SC gehaald worden dmv een quotequote:Op maandag 11 maart 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat gequote hier uit de cos is ook bs natuurlijk.
totzdem vraagte ik om dat altijd ook alicequote:Op maandag 11 maart 2024 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je post meerdere kerenverder niks, en dat is omdat je verdrietig bent omdat er één of andere troela in BB Brasil morgen naar huis moet. Dus ga niet de schijnheilige uithangen.
Ja tis goed met jequote:Op maandag 11 maart 2024 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
totzdem vraagte ik om dat altijd ook alice
op de bank is
Dot is ff aan het schoonmakenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:36 schreef Tascha071 het volgende:
Hu nog nooit mee gemaakt. Waarom is de cos dicht?
Ellende als ik op mobiel moet modden. Had ze allemaal weggehaald maar op een of andere manier werkt het dan niet goed. Nog een keer gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
Oke misschien bewust gedaan, maar de quotes staan hier nu nog wel, maar andere dingen zijn weg?
Overheen gekeken of zit er een logica achter die ik niet zie en waar ik me ook niet mee moet bemoeien? Dat kan ook nog
Ga je dan ook een keer gedragen. Je bent vaak genoeg gewaarschuwd nu.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef mario390 het volgende:
dat heb ik ook nog nie geschafft 2 topics dicht wegen me
doet me even leid
ik vraag me ook wel eens af hoeveel waarschuwingen een mens hier wel niet kan krijgenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat vegen hier niet zo goed. Het probleem blijft zo.
Ah oké, ik dacht dat er misschien een hele slimme logica achter zat ofzoquote:Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende als ik op mobiel moet modden. Had ze allemaal weggehaald maar op een of andere manier werkt het dan niet goed. Nog een keer gedaan.
Hij weet het dondersgoed, maar blijft doorgaan.quote:
Hey heer JKquote:
Ik hoef mij hier nooit te vervelenquote:
Hoe is het in bolk land?quote:
Ja rustig, eenzaam aan op kop hequote:
je komt met popcorn lurken hierquote:Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja rustig, eenzaam aan op kop hemario kwam vertellen dat door hem 2 topic werden gesloten, dus kwam even buurten
O komt hij dat nog melden ookquote:Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja rustig, eenzaam aan op kop hemario kwam vertellen dat door hem 2 topic werden gesloten, dus kwam even buurten
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
andere topics gaan im moment
wegen mir dicht
Het is ook allemaal rete grappig.quote:
Was even kijken. Ik zag het.quote:
quote:
Henk zit al lang op FOK!quote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Komt goed met Yasminquote:Op maandag 11 maart 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
ik heb al sorry gezegd heb
overdreven om dat ik woostboes ben
en verdrietig
[ afbeelding ]
Frummel.quote:
Al een tijdje,jij dan?quote:
In Leiden?quote:
Ons @Dotteke had het gisteravond nogal druk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee.... gewoon zoiets als "hoe gaat het hier"..
Morguh FF. Echt he. En altijd in de avond als ik mobiel zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ons @:Dotteke had het gisteravond nogal druk.
Goedemorgen Dot.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF. Echt he. En altijd in de avond als ik mobiel zit.
Ja ik heb het gelezen net...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ons @:Dotteke had het gisteravond nogal druk.
Ja echt hè. En dan worden die berichten ook jong eens naar hier gequote. Jonge jongequote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot.![]()
Dat weten ze gewoon.
Hey Frumquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF. Echt he. En altijd in de avond als ik mobiel zit.
Echt.Dat is ook iets nieuws.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt hè. En dan worden die berichten ook jong eens naar hier gequote. Jonge jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |