Ik heb deze al zolang als ik op Fok zit volgens mijquote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste ui was
Zou toch ook grondwater kunnen zijn.?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja water wel, maar geen drinkwater.
Het is gewoon bizar hoe achteloos er even een paar 1000 liter drinkwater voor niks wordt weggespoeld.
Wel die bewoners Vega of Vegan eten voeren, maar dan hier niet over nadenken, dat noem ik nu niet je sociale verantwoording nemen als programma
Ik ken jou idd alleen maar met deze uiquote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb deze al zolang als ik op Fok zit volgens mij
Iets van deze was mijn eerste.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste ui was
Ik heb ook deze vanaf het begin. Heb wel eens even een andere geprobeerd, maar meestal dezelfde dag deze weer terugquote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb deze al zolang als ik op Fok zit volgens mij
Er is altijd wel iets te zeiken.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, ach, wat wordt er gemopperd over het watergebruik. Alsof we hier in Nederland niet genoeg water hebben. Gisteren nog door de bossen gewandeld. Spijt ervan dat ik geen waadbroek had meegenomen. Ik heb bomen gezien met zwemvliezen. Kun je nagaan.
Dacht dat Gert er wasquote:
Ik heb de mijne nu al jaren omdat het een mooie van @FoXs en @Superbadeendje is.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook deze vanaf het begin. Heb wel eens even een andere geprobeerd, maar meestal dezelfde dag deze weer terug
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze heb ik wel eens gebruikt voor de gein. Al is ie niet hetzelfde (spiegelbeeld) maar daar zijn sommige iemanden niet zo blij mee
Kan ik mij geen eens meer heugenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets van deze was mijn eerste.
[ afbeelding ]
Je zag me ook nooit staan.quote:
quote:
Hey daar ben je weerquote:
elke spel wat er wordt gespeeld heeft wel iemand commentaar opquote:
Ik vond het een prima spel,niemand heeft wat gebroken en ze mogen lekker douchen.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
elke spel wat er wordt gespeeld heeft wel iemand commentaar op
Andersom trouwens ook niet .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mail van de gemeente, handhaving is geweest, hebben het voertuig niet meer aangetroffen!!
Het werkt dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hebben ze ook wel eens verdiend een warme douche na al die wekenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het een prima spel,niemand heeft wat gebroken en ze mogen lekker douchen.
Hoorde je Den Danny zeggen dat de Quuen langer mag want extra haar?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel eens verdiend een warme douche na al die weken
Nope niet gehoord.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoorde je Den Danny zeggen dat de Quuen langer mag want extra haar?
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mail van de gemeente, handhaving is geweest, hebben het voertuig niet meer aangetroffen!!
huh? ze liegen gewoon, op jou foto staat duidelijk het nummer van de container dus ze zijn niet bij de verkeerde geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |