Nee dat is jakkie bah en niet gezondquote:
Mooie auto hèquote:Op maandag 11 maart 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Zo ik zit klaar, zweepjes er in note boekje er in en hoppa
[ afbeelding ]
Nee gezond is het niet maar als het een hele zure is deed ik er wel eens suiker bij hoorquote:
Vriend van Ty,ze gaan baardolie voor hem regelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:46 schreef rinardo het volgende:
wie was die man in rode jas, Bornstrong tekst ?
En wie was de broer van Jimmy?
Op de foto staan,
Broer van Jimmy
Zus van Randy
De vriend van Ashley
Stiefvader van Alice
Beste vriend van Danny
Beste vriend van Tyron
Vriendin van Karen
Collega van Glenn
Vriend van turnen voor Dilano
Nichtje van Tom
[ link | afbeelding ]
Op abonnementen klikken.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie auto hè![]()
Maar over notes gesproken, waar kan ik zien of ik me misdragen heb
Ja hij is mooi, en soms ook zo nodigquote:Op maandag 11 maart 2024 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie auto hè![]()
Maar over notes gesproken, waar kan ik zien of ik me misdragen heb
Had ook niet anders verwacht.Je bent ook vaak positief.quote:
En als ik deze gebruik in de COS :quote:Op maandag 11 maart 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is mooi, en soms ook zo nodig
ALs je onderaan op abonnement klikt kan je je notes inzien
Je kent mij slechtquote:Op maandag 11 maart 2024 10:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ik deze gebruik in de COS : [ afbeelding ]
Dan krijg ik er wel een hè ?
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
10 op drie jaar tijd. Lijkt me zelfs weinig
Dat is niet veel, ik heb meer 13quote:Op maandag 11 maart 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
ik 15 op 7 jaarquote:Op maandag 11 maart 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ergens in Mei.De eerste UI`s heb ik al lang niet meer.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet veel, ik heb meer 13Zit 10 jaar op FOK! eind van het jaar
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste ui wasquote:Op maandag 11 maart 2024 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ergens in Mei.De eerste UI`s heb ik al lang niet meer.
Ja water wel, maar geen drinkwater.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, ach, wat wordt er gemopperd over het watergebruik. Alsof we hier in Nederland niet genoeg water hebben. Gisteren nog door de bossen gewandeld. Spijt ervan dat ik geen waadbroek had meegenomen. Ik heb bomen gezien met zwemvliezen. Kun je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |