ja ja andersom volgt :quote:Op maandag 11 maart 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond er maar op tijd in. Maar ook zonder slaapgebrek overkomt het mensen
Hier is het niet zo ramp als je iets over de streams typt tik je in decos iets niet over de streams dan .......
Als het te gek wordt wel.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het te gek wordt wel.en dan
en dan
en dan
Cake?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen in huize mazaru![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
O wik je aankomen dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]Het heeft voordelen als je een paar kilo aan wilt komen
Kom maar halen hoor, hij is groot genoegquote:
Die tijd heb ik ook gehad, veel taart friet en slagroom etenquote:
Ik heb nog steeds dezelfde maat als toen ik nog op de middelbare school zat. Is op zich niet erg, maar als je ziek wordt dan blijft er niets van je over. Ik wil gewoon een paar kilo speling hebbenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehad, veel taart friet en slagroom etenjaren over gedaan om iets aan te komen
Nu word ik al dik als ik er na kijk
GOed gedaan toch Maar ik snap je welquote:Op maandag 11 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde maat als toen ik nog op de middelbare school zat. Is op zich niet erg, maar als je ziek wordt dan blijft er niets van je over. Ik wil gewoon een paar kilo speling hebben
Zit hem nu ook te kijkenquote:Op maandag 11 maart 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier .![]()
Wel een heftige docu aan het kijken.
The Program.
Hou nooit zo van documentaires,quote:
Omnomnomquote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen in huize mazaru![]()
[ afbeelding ]
Dan neem je het toch lekker mee naar het volgende topicquote:Op maandag 11 maart 2024 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
whaaa was mijn bericht nog aan het aanpassen.. is het topic dicht![]()
dat ging niet...quote:Op maandag 11 maart 2024 17:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan neem je het toch lekker mee naar het volgende topic
Oh, da's jammer. Ctrl-c ging niet meer?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat ging niet...
Ik verstuurde mijn bericht toen stond dar opeens dat ik geen rechten had om daar te reageren..
Had geen zin meer om het nog eens uit te typen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Ctrl-c ging niet meer?
Ik zou mijn Fok abo opzeggenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee.. kwam ineens het grijze vakje met: geen rechten om in dit topic te reageren
quote:
quote:
Echt wel geen reclame posten kan sneller enzquote:Op maandag 11 maart 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
ga ik wel weer doen , dat post wel een stuk fijner met abo
Geen reclame en je kan sneller posten, anders moet je even op abonnement klikken onderaan de sitequote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om een abo te nemen ?
Wat de voorgaande sprekers zeggen. En je compenseert met een abo het verlies aan reclame-inkomsten voor Fokquote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om een abo te nemen ?
Even met een diepe pppfff hier rust oakken 🤣quote:
oakken neem ik aan pakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even met een diepe pppfff hier rust oakken 🤣
Kan je nagaan hoe ik mijn rust nodig heb als ik niet eens pakken goed kan typenquote:
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat de voorgaande sprekers zeggen. En je compenseert met een abo het verlies aan reclame-inkomsten voor Fok
Margherita Granbassiquote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?
Ik heb geen idee gewoon een leuk plaatje wat ik tegen kwam.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?
Hee, zit je m'n kwoots te pikkenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee gewoon een leuk plaatje wat ik tegen kwam.
😲quote:Op maandag 11 maart 2024 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, zit je m'n kwoots te pikken
Ja viel me ook opeens opquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heel goed, die mededeling boven het kwootveld in de CoS @:Dotteke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |