Ja er stonden 4 regels , nu nog 3, waarschijnlijk te strengquote:Op maandag 11 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
he ik mis wat regels
stond eerst meer in dat rode tekst vlak
Denk alleen niet dat het helptquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heel goed, die mededeling boven het kwootveld in de CoS @:Dotteke
Te lang dacht ik dan lezen ze het niet. Daarom ingekortquote:Op maandag 11 maart 2024 19:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja er stonden 4 regels , nu nog 3, waarschijnlijk te streng
Fijn dat het toch gelezen wordt. Dacht is te lang lezen ze misschien niet. Werd alweer over gezogen. Dus heb het even aan gepastquote:Op maandag 11 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
he ik mis wat regels
stond eerst meer in dat rode tekst vlak
Rood lezen we wel hoor hahaha , en het viel juist op omdat het 4 regels waren, maar thats mequote:Op maandag 11 maart 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te lang dacht ik dan lezen ze het niet. Daarom ingekort
Jawel, voor elke kwoot die ze willen plaatsen is het in beeld, alleen het woordje "vindt" is even kwijtquote:
pff zuigen doen ze maar met een stofzuigerquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het toch gelezen wordt. Dacht is te lang lezen ze misschien niet. Werd alweer over gezogen. Dus heb het even aan gepast
Heeft de weg weer terug gevonden thnxquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, alleen het woordje "vindt" is even kwijt
He kodiak. Kom je gezellig een bakkie doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He kodiak. Kom je gezellig een bakkie doen.
oh lekkerquote:
Wat las ik lig je weer in het ZH of was je voor controle?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Rood lezen we wel hoor hahaha , en het viel juist op omdat het 4 regels waren, maar thats me
Ben al bezig met mijn 2e stukjequote:Op maandag 11 maart 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh lekker
eerst al cake bij iemand nu jij met taart hier de ogen uitsteken
En dan lees ik elke keer dat ik in "de gezellige kletskoek" zitquote:Op maandag 11 maart 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh lekker
eerst al cake bij iemand nu jij met taart hier de ogen uitsteken
Is niet goed voor jequote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan lees ik elke keer dat ik in "de gezellige kletskoek" zit
3x in de week 4 uur ,blijvend , anders groeit het, en nu ligt het stilquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat las ik lig je weer in het ZH of was je voor controle?
O lekkerquote:
Jemig Rinardo ook zwaar zeg.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
3x in de week 4 uur ,blijvend , anders groeit het, en nu ligt het stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |