Croissantjequote:Op maandag 11 maart 2024 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even naar de winkel ,iemand nog wensen?
Ne Jupiler.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Bitterkoekjes graagquote:Op maandag 11 maart 2024 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ja hier ook afgelopen vrijdag in de top 40 https://www.top40.nl/quote:Op maandag 11 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
Joost Klein staat nu al op 1 in Vlaanderen.
https://www.hln.be/muziek(...)-al-binnen~a6035ce5/
Mensen hebben ook geen smaakquote:Op maandag 11 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
Joost Klein staat nu al op 1 in Vlaanderen.
https://www.hln.be/muziek(...)-al-binnen~a6035ce5/
Vind het helemaal niets, dus ga ook niet kijken. Keek normaal eigenlijk alleen naar Nederland, maar dat bespaar ik mij dit jaarquote:
Ze mogen van mij Mirjam de doventolk mee sturen als achtergrondzangeres, dan wordt het op zijn minst treize pointsquote:
Ik ben toch wel benieuwd, al is het niet mijn stijlquote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, dus ga ook niet kijken. Keek normaal eigenlijk alleen naar Nederland, maar dat bespaar ik mij dit jaar
quote:Op maandag 11 maart 2024 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moge
[..]
Ze mogen van mij Mirjam de doventolk mee sturen als achtergrondzangeres, dan wordt het op zijn minst treize points
Heb je de clip erbij wel gekeken?, in combi met het liedje is het geniaal!!!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, dus ga ook niet kijken. Keek normaal eigenlijk alleen naar Nederland, maar dat bespaar ik mij dit jaar
Die valt weg op dat podium, dan op zijn minst op een videowall van 10 bij 5 meter ofzo achter Joostquote:Op maandag 11 maart 2024 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moge
[..]
Ze mogen van mij Mirjam de doventolk mee sturen als achtergrondzangeres, dan wordt het op zijn minst treize points
Ik vind hem fantastisch!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je in de Ziggo Dome dat mens voor je nog een duw gegeven?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind hem fantastisch!afgelopen vrijdag in het voorprogramma in de ziggo dome werd ie ook gedraaid! Het hele publiek meezingen
ja haha daar heb ik hem ook in gezet Paul ff pestenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is al een topic, maar ik ben die vliegtuigjes zo beu als koude pap.
Tja, het wordt al net zo vervelend als dat gekonkel van Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is al een topic, maar ik ben die vliegtuigjes zo beu als koude pap.
Neuh, wel netjes gevraagd of ze af en toe ook ff wilde zitten zodat ik er ook wat van kon zien op mijn betaalde ZITplaats. Toen was ze schijnbaar beledigt want toen schoven ze door naar een andere tribunequote:Op maandag 11 maart 2024 12:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je in de Ziggo Dome dat mens voor je nog een duw gegeven?
Heb je die van Madonna gezien? Die stopte met zingen omdat iemand niet danste.Diegene zat in een rolstoel.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, wel netjes gevraagd of ze af en toe ook ff wilde zitten zodat ik er ook wat van kon zien op mijn betaalde ZITplaats. Toen was ze schijnbaar beledigt want toen schoven ze door naar een andere tribune
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die van Madonna gezien? Die stopte met zingen omdat iemand niet danste.Diegene zat in een rolstoel.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
Als Ashley en Bart de metro in gaan , zijn er mensen die zeggen, wat zijn jullie een mooi stel, in een restaurant wordt dat ook heeeel vaak tegen ze gezegd
quote:
Zag het voorbij komenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zag ik bij de buren @:Dotteke
[ afbeelding ]
Leuk hè, je bent al een BN'erquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk hè, je bent al een BN'er![]()
Oepsheet jij toevallig Dolly met je voornaam
Oh, gelukkig, ik had me doodgeschaamd als ik je eerder niet herkend hadquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik had me doodgeschaamd als ik je eerder niet herkend had
Ja kan vragen kopen voor 100 coinsquote:Op maandag 11 maart 2024 15:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een klein online winkeltje dan ?
Bol Dotteke Kom
WIe is dat?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Misschien komt Henk Blubberman ook op fok, had hem gewezen op ons BB forum
Ja, ik zag het op X (het voormalige Twitter, van die koekwaus die de naam veranderd heeftquote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Henk wie?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
Heb even een note gezet, dit kan niet hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
pff zat net al in DTS te posten ipv de Cos en nu hier![]()
![]()
Zit hier hardop te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even een note gezet, dit kan niet hoor
Vanavond er maar op tijd in. Maar ook zonder slaapgebrek overkomt het mensenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier hardop te lachen.
Ja dat snap ikknalde eerst dat bericht in onz Sc (dacht dts ) pfff daarna dus hier.. nu wel in de cos.
Heb heus geen last van slaapgebrek.
Die post ook BB spul op X, maar wat ie verder doet weet Paul misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Waarom stalk je mijnquote:Op maandag 11 maart 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op X (het voormalige Twitter, van die koekwaus die de naam veranderd heeft)
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die post ook BB spul op X, maar wat ie verder doet weet Paul misschienja klopt daarom had ik hem ff gewezen dat we wel eens zijn photoshops besprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |