Ik zou zeggen vooral doen ....quote:Op zondag 10 maart 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy als ze er een kans is je me er met haar er op smijt
Maar ik weet niet of ik taai genoeg ben
Denk meer erg gefrustreerdquote:Op zondag 10 maart 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
wat kijkt Tyron boos
vind hem wel heel zuur nu
meneer heeft het op zijn heupjes
Dus datquote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef kiki2024 het volgende:
daarom moet Ty blijven, hij is echt de enige die tegengas durft te geven
"Go Go ty! Fuck the qeeun!"quote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Weet nog wel een tekst voor het vliegtuigje van Tyron
Tyron ga naar je osso!
Hopelijk clasht het nogquote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
grote mond buiten
maar tegen ash een snauw en dan weglopen![]()
Ja ga dan de confrontatie aan met je grote muilquote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
grote mond buiten
Spel losgelaten zeker maar de frustratie naar Ashley niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoor hem nog zeggen, zit zo lekker erin. spel los gelaten. heb er vrede mee![]()
hahahhaha
ja zit hij daar wat af te geven op haar met grote praatjes... maar iets in haar gezicht zeggen ho maar..quote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ga dan de confrontatie aan met je grote muil
en tong uitsteken naar Ashquote:Op zondag 10 maart 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron gaat ook niet meer op die kamer slapen hij gaat naar roze
![]()
![]()
mis nog een stampvoetje
Doe ff lekker normaalquote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij kiest je maatjes wel uit he? Stond jij vroeger op school vooraan als er kinderen werden gepest?
Bro is faja broeiaquote:Op zondag 10 maart 2024 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
stoere boy man. lekker naar osso bro
Als dat echt zo zou zijn dan verdient ze het te winnenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:05 schreef odie22 het volgende:
ik ga ozzo, ja ik ook, en haar schuld dat sjoe weg is , ze lopen allemaal achter haar reet aan
Daarom doet ze het hier. Frustratie uitenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet kan begrijpen is het geschreeuw van ashley daar tegen de mensen en thuis niets te vertellen heeft volgens haar.
nou dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zondag 10 maart 2024 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn dan verdient ze het te winnen
Gert heeft weekendquote:Op zondag 10 maart 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Waarom zijn Alice en Tyron naar genomineerd in de OP?
ja dus wie houd nou ook zijn bek en is ook niet eerlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
grote mond buiten
Van mij ook niet, maar als zij echt alles zou bepalen dan verdient ze het wel. Niemand anders krijgt dat voor elkaar.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:06 schreef kiki2024 het volgende:
ik duim voor de boys, hopelijk overleven zit dit en komen ze in de finale
Dit gaan we niet doen. Geen users aanvallenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij kiest je maatjes wel uit he? Stond jij vroeger op school vooraan als er kinderen werden gepest?
preciesquote:Op zondag 10 maart 2024 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus wie houd nou ook zijn bek en is ook niet eerlijk
Hij wil niet tekeer gaan daar. Juist heel verstandig van hem. Ashley laat elke keer haar slabek open gaan. Zou ze ook beter niet kunnen doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus wie houd nou ook zijn bek en is ook niet eerlijk
als Randy weg gaat welquote:
huh en voor danny komt er ook nog wat aan?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zie dat het geld voor Ty zijn vliegtuigje ook opgehaald is
Als zei het voor het zeggen had gehad bij Danny dan was Ro niet op de bank gekomen. Iedereen van welk groepje dan ook heeft gesproken tegen Danny wie hij op de bank moest zetten. Stelletje lafbekken .quote:Op zondag 10 maart 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
"Het is haar schuld dat sjoe nu thuis is..."
En wat kan ik me dat voorstellen......het zal je buurvrouw zijn en dat ze zich almachtig voelt met haar 33 jaar en moeder van twee kinderen.....en jou omdat je 25bent dus respect moet hebben. voor oudere.....quote:Op zondag 10 maart 2024 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron ik weet niet man ik heb echt geen zin meer in haar
En klassieke uitspraak in een RLS om een mededinger suggestief zwart te maken.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan niet mijn ding zeggen, er zijn camera's
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Die van Glenn heeft nog steeds vertraging??quote:Op zondag 10 maart 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh en voor danny komt er ook nog wat aan?
Dat is het maar ze haalt het bloed onder zijn nagels vandaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar hij moet zich niet laten uitlokken tot dingen zeggen die hij niet wil.
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is het maar ze haalt het bloed onder zijn nagels vandaan.
Nummer 9?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook gehaald zie ikquote:Op zondag 10 maart 2024 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Die van Glenn heeft nog steeds vertraging??
Ppppfff zij is volwassen....niet aanvoelen dat een ander niet lekker in zijn vel zit.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zit hij daar wat af te geven op haar met grote praatjes... maar iets in haar gezicht zeggen ho maar..
klein snauwtje wat nergens op slaat en hij loopt weg
als een volwassen iemand dingen terug geven kan hij niet eens
lafbek
is mijn mening
Dat kan je toch weten?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:12 schreef mario390 het volgende:
julie hebben dit geopened om 20 :57
en het gaaat weer te snell
Tuurlijk mensen beïnvloeden en niemand die aan tyron gaat vragen hoe het zit. Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaalquote:
Preciesquote:Op zondag 10 maart 2024 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet kan begrijpen is het geschreeuw van ashley daar tegen de mensen en thuis niets te vertellen heeft volgens haar.
Telefoontje als breekijzer, wie had dat gedacht?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is nu bang om ook als meeloper gezien te worden??
Jaquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is nu bang om ook als meeloper gezien te worden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik hoop dat er een telefoontje komt voor Jimmy, en dan de mededeling dat Dil hem aan alle kanten belazert en dat hij hem niet meer moet vertrouwenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat als zijn vertrouwen beschaamd is hij niet zo gauw meer iemand zou vertrouwen.
Dilano: Nee ik ook niet. De enige die ik vertrouw ben jij
Jim is een windhaantje, draait links naar rechtsquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jimmy vind het nu veel aantrekkelijker om net zoals Alice doet en dilano. Van de week zei hij nog dat Alice niet te vertrouwen was omdat ze geen kant koos
Stom van hem. Tom zou hem nooit nomineren of hem voor de bus gooienquote:
omdatik nur lezen kann nietquote:Op zondag 10 maart 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit hoe hier wordt gepost?
dan is Dilano dus de lul bij Jimmy hahaquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat als zijn vertrouwen beschaamd is hij niet zo gauw meer iemand zou vertrouwen.
Dilano: Nee ik ook niet. De enige die ik vertrouw ben jij
knie is genezen van Jimmy nu kan het weerquote:Op zondag 10 maart 2024 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat zo hard gefuckt worden door Jimmy ....![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Laat die telefoon maar weer gaannu voor Ashley en Randy graag en dat Randy dan naar de dbk mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Laat die telefoon maar weer gaannu voor Ashley en Randy graag en dat Randy dan naar de dbk mag
Dacht ook dat dat gezegd was dat er ééntje mag die het dan door kan geven of niet als diegene niet wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch gewoon zielig eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef Puzzie het volgende:
Dillie gaat weer knallen voor Sabo en Roni
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is klaar nu met Sabeau zegt Jimmy tegen Dilano ....![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dacht ook dat dat gezegd was dat er ééntje mag die het dan door kan geven of niet al diegene niet wil.
Daar heeft hij wel gelijk inquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron is niet oprecht aldus Jimmy ....
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef Puzzie het volgende:
Dillie gaat weer knallen voor Sabo en Roni
Kan een sL zijn...quote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind de gesprekken tussen dilano en jimmy elke keer weer precies hetzelfde. Totaal niet meer om aan te horen.
Haha alsof hij dat wel is. Jimmy is net een weermannetje in een klok. Nu is dit mijn mening en komt de ander naar buiten en nu is dit mijn meningquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron is niet oprecht aldus Jimmy ....
nee is nu wel nieuwe want jimmy is nu ook aan het afgeven op ashleyquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind de gesprekken tussen dilano en jimmy elke keer weer precies hetzelfde. Totaal niet meer om aan te horen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:23 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: of we moeten voor Ty gaan ( gunnen)
Dilano: nee ik zou voor mij gaan
omggg deze man
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:23 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: of we moeten voor Ty gaan ( gunnen)
Dilano: nee ik zou voor mij gaan
omggg deze man
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
boze tyron nog buiten, nu met dilano op 1
En ze kunnen er gewoon niets mee, vrijstelling is al verdiendquote:Op zondag 10 maart 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
Volgende week is het allemaal weer vergeten
Maar wel dankzij zijn duopartner en Bart een vrijstelling gekregen. Misselijk, oude man, hoe oud is hij? Ligt meer op zijn rug, dan dat hij op zijn voeten staat.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:12 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb zelden zo'n loser zonder ruggengraat gezien als Randy. Met iedereen meelullen, overal mee eens, constant lief en aardig doen in je gezicht. Maar zodra je ver genoeg uit zicht bent begint hij met zijn gestook en geouwehoer. 0 ballen om iets recht in iemand zijn gezicht te zeggen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:36 schreef Snoozey het volgende:
blabla, want dan klap ik ze er wel op. zegt dil
Dat wil nog wel eens een tijdje blijven hangen bij kids in de pubertijdquote:
Wie???quote:Op zondag 10 maart 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
We hadden nouschka nooit op de bank moeten gooien
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Glenn of Tom staan in de finale , volgens Ty
Ik las eerst wat anders...quote:Op zondag 10 maart 2024 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop zo op Tweets en SM berichten in het huis die iedereen kan zien ...
En ze gaat ook niet onder een capuchon zitten mokkenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Ty je kan veel zeggen van Ash behalve dat ze fake en nep is![]()
![]()
Wat een kanjer is het danquote:Op zondag 10 maart 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
Iedereen die er uit is, dat komt door haar!
Knap toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley is verantwoordelijk voor alle exits, aldus Ty
Nu wel.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:37 schreef Ireth het volgende:
Dit is echt het meest toxic-ist* seizoen ever![]()
(* bestaat dat woord??)
Dit is wel vermakelijk iddquote:Op zondag 10 maart 2024 21:43 schreef Snoozey het volgende:
hahaha mooi he, iemand die zo niet tegen verlies kan en toch door blijft proberen om anderen te laten zeggen dat hij zo goed is en favo etc etc
Ik denk dat hij gaat.......quote:Op zondag 10 maart 2024 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
als bb nog een paar keer roept over de zender van tyron, pleurt hij hem misschien wel over het hek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |