Telefoontje als breekijzer, wie had dat gedacht?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is nu bang om ook als meeloper gezien te worden??
Jaquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is nu bang om ook als meeloper gezien te worden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik hoop dat er een telefoontje komt voor Jimmy, en dan de mededeling dat Dil hem aan alle kanten belazert en dat hij hem niet meer moet vertrouwenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat als zijn vertrouwen beschaamd is hij niet zo gauw meer iemand zou vertrouwen.
Dilano: Nee ik ook niet. De enige die ik vertrouw ben jij
Jim is een windhaantje, draait links naar rechtsquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jimmy vind het nu veel aantrekkelijker om net zoals Alice doet en dilano. Van de week zei hij nog dat Alice niet te vertrouwen was omdat ze geen kant koos
Stom van hem. Tom zou hem nooit nomineren of hem voor de bus gooienquote:
omdatik nur lezen kann nietquote:Op zondag 10 maart 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit hoe hier wordt gepost?
dan is Dilano dus de lul bij Jimmy hahaquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat als zijn vertrouwen beschaamd is hij niet zo gauw meer iemand zou vertrouwen.
Dilano: Nee ik ook niet. De enige die ik vertrouw ben jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |