Ja dat bleek wel door de opmerking van ashley in de livequote:Op zondag 10 maart 2024 20:50 schreef FBtje het volgende:
Maar dat Danny zijn eigen keuze heeft kunnen maken met nomineren buiten de invloedsfeer van Ashley is natuurlijk de grootste flauwekul
Het is een volwassen man die vaker rare keuzes heeft gemaaktquote:Op zondag 10 maart 2024 20:50 schreef FBtje het volgende:
Maar dat Danny zijn eigen keuze heeft kunnen maken met nomineren buiten de invloedsfeer van Ashley is natuurlijk de grootste flauwekul
Ik wil die neuspratende Dilano dat huis uit. Ik kan dat stomme gehinnik na iedere zin niet meer aanhoren!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bank Alice, Tyron en Jimmy gaat Jimmy op zeker ....![]()
Ik zie haar niet van slag zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef mijntjexx het volgende:
Ashley een uur geleden in de 7e hemel, nu niet meer. Heerlijk
Zit ik weer net bij de verkeerde stream🤣quote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano loopt als een gay volgens Jimmy ....![]()
![]()
Die had hij al voodat hij een aanvaring had met Ashley.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley Een hele mooie dag![]()
Tyron stampt ondertussen nog steeds rond met het gezicht van een oorwurm
En weer omdraaien. Zij begon en hij reageerdequote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: ik heb zojuist de wind van voren gekregen van ty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |