Tieren begin ashley mee als 1equote:Op zondag 10 maart 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
"Hij is verdorie 25, dan ga je niet zo lopen tieren, doe normaal joh, het is maar een spelletje..."
Aldus Ashley over Ty....
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij laat zich niet zo behandelen door een snot neus van 25.......dat mag haar eigen kind niet eens van 15.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:39 schreef FBtje het volgende:
Asley is de enige die mag uitdelen, maar ze heeft zelf het incasseringsvermogen van een oude aardappel
ze moesten samen badkamer nog schoonmaken dus zodoendequote:
Kloptquote:Op zondag 10 maart 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook iets over lekker volwassen zijn ofzo
Was snel voorbij. Ty wou een bepaalde emmer gebruiken voor iets, en Ash zegt die wordt daar niet voor gebruikt. En Ty zegt wel, iedereen gebruikt deze dus ik heb deze nodig.quote:
Ze is 7 jaar ouder wat denkt ze zelfquote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij laat zich niet zo behandelen door een snot neus van 25.......dat mag haar eigen kind niet eens van 15.
En uithoren want dat had hij beloofd ,.alles om Ash klein te krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moesten samen badkamer nog schoonmaken dus zodoende
En volgens mij wilde Tyron de emmer van Ashley pakken en daar zei ze wat van. Maar dat maak ik op uit het gesprek tussen haar en Randy, ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moesten samen badkamer nog schoonmaken dus zodoende
Stonden er dacht ik 2quote:Op zondag 10 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
En volgens mij wilde Tyron de emmer van Ashley pakken en daar zei ze wat van. Maar dat maak ik op uit het gesprek tussen haar en Randy, ik heb het niet gezien.
Het is exact hetzelfde gedrag als toen Tom dat grapje maakte over huilen en gedumpt worden in haar slaap. Toen zette ze het ook op een janken, maar ondertussen is zij degene die heel bewust mensen op hun ziel trapt en daar nooit spijt van heeft.. in tegenstelling tot Tom.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij laat zich niet zo behandelen door een snot neus van 25.......dat mag haar eigen kind niet eens van 15.
Ik heb het niet gezien. Ik zie het wel in de tv uitzendingquote:
Niet normaal zeg.....wat een trut......ze denkt door die ouwe kop zeker dat ze voor zijn moeder kan spelen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is 7 jaar ouder wat denkt ze zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die voelt zich echt de koning van dat huisquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Een hele mooie dag![]()
Tyron stampt ondertussen nog steeds rond met het gezicht van een oorwurm
Make my dayquote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy stevent af op een breuk met Turnboy ....
Dat denk ik niet maar ik zou het toejuichen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy stevent af op een breuk met Turnboy ....
Ik heb hem nog nooit zo actief gezien als nu net!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:46 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind die Randy zo'n dokus he, zonde dat die gast nu weer en vrijstelling heeft
Maar word door Randy bij het grofvuil gezetquote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die voelt zich echt de koning van dat huis
nou dit kwam echt van Ty want die heeft me een humeur om naar huis te schrijven niet normaalquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde gedrag als toen Tom dat grapje maakte over huilen en gedumpt worden in haar slaap. Toen zette ze het ook op een janken, maar ondertussen is zij degene die heel bewust mensen op hun ziel trapt en daar nooit spijt van heeft.. in tegenstelling tot Tom.
behalve vorige week zekerquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy wordt moe van al die vrijstellingen de hele tijd
Randy hobbelt ook van links naar rechtsquote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar word door Randy bij het grofvuil gezet
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: ik wil echt totaal. niet gezien worden als een meeloper van Ashley, dat gaat nu stoppen als dat zo is.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy " ik wil ook totaal niet gezien worden als een meeloper van Ashley, dat ga ik nu stoppen. Ik ga ook afstand nemen"
Hij is toch al het schoothondjequote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy wil niet gezien worden als meeloper met Ashley ....
Zou kunnen hoor in dit geval... ik heb het niet helemaal meegekregen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dit kwam echt van Ty want die heeft me een humeur om naar huis te schrijven niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |