knie is genezen van Jimmy nu kan het weerquote:Op zondag 10 maart 2024 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat zo hard gefuckt worden door Jimmy ....![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Laat die telefoon maar weer gaannu voor Ashley en Randy graag en dat Randy dan naar de dbk mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Laat die telefoon maar weer gaannu voor Ashley en Randy graag en dat Randy dan naar de dbk mag
Dacht ook dat dat gezegd was dat er ééntje mag die het dan door kan geven of niet als diegene niet wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch gewoon zielig eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef Puzzie het volgende:
Dillie gaat weer knallen voor Sabo en Roni
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is klaar nu met Sabeau zegt Jimmy tegen Dilano ....![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dacht ook dat dat gezegd was dat er ééntje mag die het dan door kan geven of niet al diegene niet wil.
Daar heeft hij wel gelijk inquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron is niet oprecht aldus Jimmy ....
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef Puzzie het volgende:
Dillie gaat weer knallen voor Sabo en Roni
Kan een sL zijn...quote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind de gesprekken tussen dilano en jimmy elke keer weer precies hetzelfde. Totaal niet meer om aan te horen.
Haha alsof hij dat wel is. Jimmy is net een weermannetje in een klok. Nu is dit mijn mening en komt de ander naar buiten en nu is dit mijn meningquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron is niet oprecht aldus Jimmy ....
nee is nu wel nieuwe want jimmy is nu ook aan het afgeven op ashleyquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind de gesprekken tussen dilano en jimmy elke keer weer precies hetzelfde. Totaal niet meer om aan te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |