Yep focus ligt volledig op PON of vrijstelling door een spelquote:Op zondag 10 maart 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
Dilano blijft hopen op die PONTijdens fan-week
quote:Op zondag 10 maart 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
Dilano blijft hopen op die PONTijdens fan-week
Daar is ze net even iets te bedreven in, voor iemand die zegt dat ze het niet gewend is.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
tom : hij is dominanter dan u he? Bart
Ashely: dat is echt zo! ik ben heel anders hier dan thuis, ik kan hier eindelijk eens zelf de leiding nemen.
Ja anders gaat hij eruit, of Jimmy moet hem weer reddenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yep focus ligt volledig op PON of vrijstelling door een spel
Moeilijk te geloven. Ze heeft hier al meerdere malen laten zien dat ze het niet kan handelen als ze de controle niet heeft of verliest.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het wel echt meent.
Ik denk dat het idee dat hij weinig fans heeft nu zo onderhand wel begint in te klinken, na de freezes van gisteren en het uitblijven van een vliegtuig voor 'm.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niet wachten tot Dillie te zien krijgt dat hij onderaan alle polls staat, dat de kijkers hem niet moeten, met zijn gezeik altijd over mensen die lol maken.![]()
Misschien in de SM-kelder, even uit de dagelijkse sleur?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Zou ze denken dat dit leuk over komt of zo. Ze zet zich dan toch ook als onderdanig te kijk.
Het is ELKE dag Ashley-dagquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
vind jij die verheerlijking van dilano dan niet opvallend ?
Niet met deze saaie pieren.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dan gaat de dynamiek volledig ondersteboven. Gaat er gehergroepeerd worden. Zal het spannender maken qua nominatie.
Mij niet bellen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:59 schreef odie22 het volgende:
wie kan mij uitleggen wat er mooi is aan de baard van randy
Van BB 6 kan ik het me eerlijk gezegd niet herinneren, wel bij BB 5.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:07 schreef marky het volgende:
Open nominaties hebben ze bij BB6 gedaan. Dat bracht uiteindelijk Jeroen de winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zondag 10 maart 2024 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van BB 6 kan ik het me eerlijk gezegd niet herinneren, wel bij BB 5.Die Chantal was een vieze speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Menno toen zo geïsoleerd en zwartgemaakt dat zijn familie hem eruit heeft gehaald.
[..]
Van BB 6 kan ik het me eerlijk gezegd niet herinneren, wel bij BB 5.Zie Roel daar zitten als laatste in huis, hij was de enige die niet wist dat Joost al tot winnaar was uitgeroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Van BB 6 kan ik het me eerlijk gezegd niet herinneren, wel bij BB 5.moet je die wond nu weer open rijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., was haar helemaal vergeten
Jolientje
Jaaaa.. Dat was de grootste mindfuck die ik ooit in een RLS heb gezien (bravo Hummie!!).quote:Op zondag 10 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Roel daar zitten als laatste in huis, hij was de enige die niet wist dat Joost al tot winnaar was uitgeroepen.
huh? roel? zijn er fans?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Roel daar zitten als laatste in huis, hij was de enige die niet wist dat Joost al tot winnaar was uitgeroepen.
ja met zijn leeggezogen zakquote:Op zondag 10 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
otquote:Op zondag 10 maart 2024 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die Chantal was een vieze speler.
Heeft Menno toen zo geïsoleerd en zwartgemaakt dat zijn familie hem eruit heeft gehaald.
k vind het ook wel een lekker hapje!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:00 schreef marky het volgende:
Mijn god dat gegeil op die kerel van der. Doe effe normaal.
Niks mis meequote:Op zondag 10 maart 2024 20:02 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
k vind het ook wel een lekker hapje!
Als die daar gelijk loopt, maar dat zal wel, er is altijd een verschil van meerdere minuten.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:01 schreef mazaru het volgende:
8 minuten verschil tussen de live streams en het echie
zet even de namen erbij wie bij wie hoort hahahahquote:
ik bied 3 minutenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:01 schreef mazaru het volgende:
8 minuten verschil tussen de live streams en het echie
ikke ookquote:Op zondag 10 maart 2024 20:02 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
k vind het ook wel een lekker hapje!
2e van rechts onderste rij zou een broer van Glenn kunnen zijn..quote:
Die is al blij dat hij niet hoeft.quote:
BB harder dan ooitquote:Op zondag 10 maart 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Wat is de meerwaarde trouwens van maar 1 persoon naar die telefoon, laat ze gewoon als duo gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Die persoon zei Hey Danny ik weet dat jij van de week bang was om tegen Glenn te zeggen dat mensen je zullen zien als een soort volgeling van Ashely.
Mensen in de buitenwereld zien dat ook zo.
voor danny dus wel hahhaquote:Op zondag 10 maart 2024 20:18 schreef kiki2024 het volgende:
Danny hoopt niet dat het iets negatiefs is
Dilano :Ik weet da nie...we gaan het dalijk horen
2? eentje hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 20:23 schreef mijntjexx het volgende:
Dit zijn 2 berichten tegen Ashley, love it![]()
![]()
Dat vind ik ook. beetje kinderachtig om dat dan zo te doenquote:
Ja ziek. Hoe trap je iemand onderuitquote:Op zondag 10 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. beetje kinderachtig om dat dan zo te doen
preciesquote:Op zondag 10 maart 2024 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO wil dus een beetje ophef in de hut
Ook over ruzie tussen Ashey en hemquote:Op zondag 10 maart 2024 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2? eentje hoor
stem verheffen was voor hele groep
nee meer in de trant dat hij niet zo stil moet wezen dat hij zijn stem meer moet laten geldenquote:
heb je deze onder een sneltoetsquote:Op zondag 10 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
Wederom het is geen roddelen ze bespreken een telefoontje. Het is voor hun een bevestiging voor wat ze al wisten.quote:
Juist aardig voor, tegen Danny zeggen dat Ashley een bitch is en hij voor zichzelf moet opkomen en doen wat ie zelf wil. Is geen klotestreek tegen Danny hoorquote:
Oh omdat ze zei dat ashley dat gister in de live had gezegd. Niets aan gelogen toch. Mensen die dit daar ontkennen zijn juist door de mand gevallen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Snoozey het volgende:
alice viel ook wel even door de mand. zo lief is ze niet
Er werd niet geroddeld het was alleen een bevestiging van wat men al wist.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij is Jimmy toch aardig wat afgevallen daar. Zijn buik lijkt veel minder
Dat was toch ook met die tweets op beeld......quote:Op zondag 10 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. beetje kinderachtig om dat dan zo te doen
o nee, ik had het over haar lachende manier van spreken tegen danny over wat er was gezegd ana de foonquote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh omdat ze zei dat ashley dat gister in de live had gezegd. Niets aan gelogen toch. Mensen die dit daar ontkennen zijn juist door de mand gevallen.
Gisteren? heb ik niet gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch ook met die tweets op beeld......
Dat is echt een enorme hypocrietquote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Alice nu leuk meepraten , en straks weer verder roddelen met haar eigen clubje
korte clash helaasquote:Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zitten eerste rij!!![]()
![]()
![]()
Of is het al weer voorbij
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging zo snel dat dat waarschijnlijk ook het eerste stuk wasquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Pakte net het laatste stuk mee
Volgens mij iets pakken wat niet mocht begreep ikquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Pakte net het laatste stuk mee
Ja, op de andere stream. Tyron liet zich niet kennen, toen Ashley zei "je kan nog een hoop leren, jochie" ty antwoorde :"Ja, dan JOUW zeker?"quote:
Dat zij een vrijstelling heeft natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley weet niet wat het probleem van Tyron ineens is
Jij mag nooit meer radenquote:
was ook iets over lekker volwassen zijn ofzoquote:Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
A : haha kun je nog een hoop van leren jongetjuh
T: moet jij van wat zeggen jij bent zo goed eslie
A: oeijoejoei ben je op je teentjes getrapt jochie
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron ziet eruit alsof hij op oorlogspad is
Zij alleen mag een klote humeur hebben ....zij mag janken zij mag zich terug trekken,quote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley weet niet wat het probleem van Tyron ineens is
Maar wel gelijk naar Tyron rennenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy blijft lekker nuchter.
Je kan jezelf zien
Jij denkt dat je zo volwassen bent, kleine meid.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook iets over lekker volwassen zijn ofzo
Go go go go goquote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ook helaasquote:
Ik begreep dat hij iets pakte een emmer of zo en dat mocht niet en ik hoorde iets van badmat en was gelijk geschreeuw van ze. Schreeuwen was ashley die starte en tyron antwoorde ook schreeuwend. Was over leeftijd en kleinkind en tyron zei van jou leren zeker of zoquote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
die is goed ja ging echt snelquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het ging zo snel dat dat waarschijnlijk ook het eerste stuk was
Tieren begin ashley mee als 1equote:Op zondag 10 maart 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
"Hij is verdorie 25, dan ga je niet zo lopen tieren, doe normaal joh, het is maar een spelletje..."
Aldus Ashley over Ty....
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij laat zich niet zo behandelen door een snot neus van 25.......dat mag haar eigen kind niet eens van 15.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:39 schreef FBtje het volgende:
Asley is de enige die mag uitdelen, maar ze heeft zelf het incasseringsvermogen van een oude aardappel
ze moesten samen badkamer nog schoonmaken dus zodoendequote:
Kloptquote:Op zondag 10 maart 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook iets over lekker volwassen zijn ofzo
Was snel voorbij. Ty wou een bepaalde emmer gebruiken voor iets, en Ash zegt die wordt daar niet voor gebruikt. En Ty zegt wel, iedereen gebruikt deze dus ik heb deze nodig.quote:
Ze is 7 jaar ouder wat denkt ze zelfquote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij laat zich niet zo behandelen door een snot neus van 25.......dat mag haar eigen kind niet eens van 15.
En uithoren want dat had hij beloofd ,.alles om Ash klein te krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moesten samen badkamer nog schoonmaken dus zodoende
En volgens mij wilde Tyron de emmer van Ashley pakken en daar zei ze wat van. Maar dat maak ik op uit het gesprek tussen haar en Randy, ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moesten samen badkamer nog schoonmaken dus zodoende
Stonden er dacht ik 2quote:Op zondag 10 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
En volgens mij wilde Tyron de emmer van Ashley pakken en daar zei ze wat van. Maar dat maak ik op uit het gesprek tussen haar en Randy, ik heb het niet gezien.
Het is exact hetzelfde gedrag als toen Tom dat grapje maakte over huilen en gedumpt worden in haar slaap. Toen zette ze het ook op een janken, maar ondertussen is zij degene die heel bewust mensen op hun ziel trapt en daar nooit spijt van heeft.. in tegenstelling tot Tom.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij laat zich niet zo behandelen door een snot neus van 25.......dat mag haar eigen kind niet eens van 15.
Ik heb het niet gezien. Ik zie het wel in de tv uitzendingquote:
Niet normaal zeg.....wat een trut......ze denkt door die ouwe kop zeker dat ze voor zijn moeder kan spelen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is 7 jaar ouder wat denkt ze zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die voelt zich echt de koning van dat huisquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Een hele mooie dag![]()
Tyron stampt ondertussen nog steeds rond met het gezicht van een oorwurm
Make my dayquote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy stevent af op een breuk met Turnboy ....
Dat denk ik niet maar ik zou het toejuichen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy stevent af op een breuk met Turnboy ....
Ik heb hem nog nooit zo actief gezien als nu net!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:46 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind die Randy zo'n dokus he, zonde dat die gast nu weer en vrijstelling heeft
Maar word door Randy bij het grofvuil gezetquote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die voelt zich echt de koning van dat huis
nou dit kwam echt van Ty want die heeft me een humeur om naar huis te schrijven niet normaalquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde gedrag als toen Tom dat grapje maakte over huilen en gedumpt worden in haar slaap. Toen zette ze het ook op een janken, maar ondertussen is zij degene die heel bewust mensen op hun ziel trapt en daar nooit spijt van heeft.. in tegenstelling tot Tom.
behalve vorige week zekerquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy wordt moe van al die vrijstellingen de hele tijd
Randy hobbelt ook van links naar rechtsquote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar word door Randy bij het grofvuil gezet
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: ik wil echt totaal. niet gezien worden als een meeloper van Ashley, dat gaat nu stoppen als dat zo is.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy " ik wil ook totaal niet gezien worden als een meeloper van Ashley, dat ga ik nu stoppen. Ik ga ook afstand nemen"
Hij is toch al het schoothondjequote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy wil niet gezien worden als meeloper met Ashley ....
Zou kunnen hoor in dit geval... ik heb het niet helemaal meegekregen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dit kwam echt van Ty want die heeft me een humeur om naar huis te schrijven niet normaal
Ja dat bleek wel door de opmerking van ashley in de livequote:Op zondag 10 maart 2024 20:50 schreef FBtje het volgende:
Maar dat Danny zijn eigen keuze heeft kunnen maken met nomineren buiten de invloedsfeer van Ashley is natuurlijk de grootste flauwekul
Het is een volwassen man die vaker rare keuzes heeft gemaaktquote:Op zondag 10 maart 2024 20:50 schreef FBtje het volgende:
Maar dat Danny zijn eigen keuze heeft kunnen maken met nomineren buiten de invloedsfeer van Ashley is natuurlijk de grootste flauwekul
Ik wil die neuspratende Dilano dat huis uit. Ik kan dat stomme gehinnik na iedere zin niet meer aanhoren!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bank Alice, Tyron en Jimmy gaat Jimmy op zeker ....![]()
Ik zie haar niet van slag zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef mijntjexx het volgende:
Ashley een uur geleden in de 7e hemel, nu niet meer. Heerlijk
Zit ik weer net bij de verkeerde stream🤣quote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano loopt als een gay volgens Jimmy ....![]()
![]()
Die had hij al voodat hij een aanvaring had met Ashley.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley Een hele mooie dag![]()
Tyron stampt ondertussen nog steeds rond met het gezicht van een oorwurm
En weer omdraaien. Zij begon en hij reageerdequote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: ik heb zojuist de wind van voren gekregen van ty
Maar ging niet over Tom toch.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: ik heb zojuist de wind van voren gekregen van ty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wilde Tom en Ashley nomineren.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een volwassen man die vaker rare keuzes heeft gemaakt
die loopt ook dapper te ouwehoeren zeg weet ook al hoe het gaat met Dillie en zijn nieuwe matties, ''hey Jimmy gaat meer afstand nemen van Ash en de groep man, dat betekend dan dat we minder te horen gaan krijgen man! dat is wel ziek want dan horen we haar moves niet meer dat is fucked up''quote:Op zondag 10 maart 2024 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is toch al het schoothondje
Hij deed het niet , ik denk ook niet dat Ashley dat wist . dus ja een beetje gelulquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar ging niet over Tom toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
En een ego van hier tot ossoquote:Op zondag 10 maart 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Met een mislukte modellen carriere ...
Waarom moet zij respect hebben ze is net zo oud. Respect is altijd wederzijdsquote:Op zondag 10 maart 2024 20:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley : respect is ver te zoeken momenteel, dat kan ik je wel vertellen
alsof zij respect heeft met die slabek tegen iedereen
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nu.wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |