Oh omdat ze zei dat ashley dat gister in de live had gezegd. Niets aan gelogen toch. Mensen die dit daar ontkennen zijn juist door de mand gevallen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Snoozey het volgende:
alice viel ook wel even door de mand. zo lief is ze niet
Er werd niet geroddeld het was alleen een bevestiging van wat men al wist.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij is Jimmy toch aardig wat afgevallen daar. Zijn buik lijkt veel minder
Dat was toch ook met die tweets op beeld......quote:Op zondag 10 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. beetje kinderachtig om dat dan zo te doen
o nee, ik had het over haar lachende manier van spreken tegen danny over wat er was gezegd ana de foonquote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh omdat ze zei dat ashley dat gister in de live had gezegd. Niets aan gelogen toch. Mensen die dit daar ontkennen zijn juist door de mand gevallen.
Gisteren? heb ik niet gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch ook met die tweets op beeld......
Dat is echt een enorme hypocrietquote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Alice nu leuk meepraten , en straks weer verder roddelen met haar eigen clubje
korte clash helaasquote:Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zitten eerste rij!!![]()
![]()
![]()
Of is het al weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |