Oh omdat ze zei dat ashley dat gister in de live had gezegd. Niets aan gelogen toch. Mensen die dit daar ontkennen zijn juist door de mand gevallen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Snoozey het volgende:
alice viel ook wel even door de mand. zo lief is ze niet
Er werd niet geroddeld het was alleen een bevestiging van wat men al wist.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij is Jimmy toch aardig wat afgevallen daar. Zijn buik lijkt veel minder
Dat was toch ook met die tweets op beeld......quote:Op zondag 10 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. beetje kinderachtig om dat dan zo te doen
o nee, ik had het over haar lachende manier van spreken tegen danny over wat er was gezegd ana de foonquote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh omdat ze zei dat ashley dat gister in de live had gezegd. Niets aan gelogen toch. Mensen die dit daar ontkennen zijn juist door de mand gevallen.
Gisteren? heb ik niet gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch ook met die tweets op beeld......
Dat is echt een enorme hypocrietquote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Alice nu leuk meepraten , en straks weer verder roddelen met haar eigen clubje
korte clash helaasquote:Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zitten eerste rij!!![]()
![]()
![]()
Of is het al weer voorbij
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging zo snel dat dat waarschijnlijk ook het eerste stuk wasquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Pakte net het laatste stuk mee
Volgens mij iets pakken wat niet mocht begreep ikquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Pakte net het laatste stuk mee
Ja, op de andere stream. Tyron liet zich niet kennen, toen Ashley zei "je kan nog een hoop leren, jochie" ty antwoorde :"Ja, dan JOUW zeker?"quote:
Dat zij een vrijstelling heeft natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley weet niet wat het probleem van Tyron ineens is
Jij mag nooit meer radenquote:
was ook iets over lekker volwassen zijn ofzoquote:Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
A : haha kun je nog een hoop van leren jongetjuh
T: moet jij van wat zeggen jij bent zo goed eslie
A: oeijoejoei ben je op je teentjes getrapt jochie
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron ziet eruit alsof hij op oorlogspad is
Zij alleen mag een klote humeur hebben ....zij mag janken zij mag zich terug trekken,quote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley weet niet wat het probleem van Tyron ineens is
Maar wel gelijk naar Tyron rennenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy blijft lekker nuchter.
Je kan jezelf zien
Jij denkt dat je zo volwassen bent, kleine meid.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook iets over lekker volwassen zijn ofzo
Go go go go goquote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ook helaasquote:
Ik begreep dat hij iets pakte een emmer of zo en dat mocht niet en ik hoorde iets van badmat en was gelijk geschreeuw van ze. Schreeuwen was ashley die starte en tyron antwoorde ook schreeuwend. Was over leeftijd en kleinkind en tyron zei van jou leren zeker of zoquote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
die is goed ja ging echt snelquote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het ging zo snel dat dat waarschijnlijk ook het eerste stuk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |