Het worden weer koppels. Ik denk dat er twee koppels op komen. En die koppels mogen ze niet zelf kiezen dus zullen de twee kampen door elkaar gehutseld worden. Tyrone samen met Ashley en Danny met Randy bv. Dan zien we wel wie er mag gaan wieberenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Komende week gaat de klap aan de andere kant vallen.
Dat kostte ook een ruggie uit de jackpot.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zie veel beweging op de gifs, ze zijn wel erg losjes met freeze
Dit zou exit Randy of Dilano betekenen gok ikquote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het worden weer koppels. Ik denk dat er twee koppels op komen. En die koppels mogen ze niet zelf kiezen dus zullen de twee kampen door elkaar gehutseld worden. Tyrone samen met Ashley en Danny met Randy bv. Dan zien we wel wie er mag gaan wieberen
Ja, het ligt er maar net aan hoe de koppels gevormd gaan wordenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:10 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dit zou exit Randy of Dilano betekenen gok ik
Straks niet meer, want Ashley gaat slapen.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:09 schreef mazaru het volgende:
Wat een enorm kippenhok zeg. Alles schreeuwt!!
Tyron stond met Dilano. Ashley met Rohani Alice met Jimmy.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het worden weer koppels. Ik denk dat er twee koppels op komen. En die koppels mogen ze niet zelf kiezen dus zullen de twee kampen door elkaar gehutseld worden. Tyrone samen met Ashley en Danny met Randy bv. Dan zien we wel wie er mag gaan wieberen
ik denk dat deze 2 er als eerste uit zijn mochten zij op de bank komen! en ja dan wordt het spannenderquote:Op zondag 10 maart 2024 00:10 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dit zou exit Randy of Dilano betekenen gok ik
Mogen de fans dan niet stemmen wie op de bank komen? Heb niets van de vorige editie meegekregenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het ligt er maar net aan hoe de koppels gevormd gaan worden
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Mogen de fans dan niet stemmen wie op de bank komen? Heb niets van de vorige editie meegekregen
Ik heb de vorige BB ook niet gezien, dus echt geen ideequote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Mogen de fans dan niet stemmen wie op de bank komen? Heb niets van de vorige editie meegekregen
Alice en Jimmy vind ik wel top. Wat zal Ashley dat kut vindenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron stond met Dilano. Ashley met Rohani Alice met Jimmy.
Ty met Dilliequote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
?? Het wordt steeds meer een centenbakkie.....die onderlip steekt heel eind naar voren..quote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
De lippen van Essjlie worden wel steeds mooier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |