Ja maar Ashley......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoef niet elke kinderachtige actie van Ashley nu weer voor mijn voeten gegooid te krijgen lijkt mij
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik de reactie van Ashley op het "slaafje /baasje " gedoe kan voorstellen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dus dan mag je er van alles bij halen
Ik wilde nog een vliegtuig voor Jimmy zien , verder ben ik wel klaar die vliegtuigacties van fans en familiequote:
Oh echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wilde nog een vliegtuig voor Jimmy zien , verder ben ik wel klaar die vliegtuigacties van fans en familie
inderdaad zo kinderachtigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Smerig he, buiten dat stomme gedoe ook met voedsel knoei je niet... Wat uit karen haar mond valt eet een ander persoon weer op.
Loopt allemaal wat uit de hand met die vliegtuigen. Twee ook?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Loopt allemaal wat uit de hand met die vliegtuigen. Twee ook?
Eigenlijk bijzonder dat de Belgen meer geld er voor over hebben dan de Nederlanders. zijn we dan echt van die kriepen of zo nuchter......quote:
Ooh ja dat is dan wel geinig...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buiten
Link ?? Aubquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:38 schreef freaky40 het volgende:
Vliegt nu aan de rand van Flevoland onder Almere....
Voor mij komt het over als een overdadige inhaalslagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buiten
Ze nemen het er echt van.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
Wat zaten Ty en Randy weer heerlijk te ontbijten....brood truffelmayo en kaas.....
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dit zijn vliegtuig 5 en 6?
Bas,Tom, Randy, Tom en Ash en Karen x2?
Nu ook ty en roquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Alice is de enige die de naam karen zegt waar vliegtuig voor is
En dan ook nog tweequote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze zal dit niet verwachten. Gekrijs incoming!
Thnxquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan het hier volgen:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849ab
Wachten op nr 2quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vliegtuigje lijkt nu te moeten "holden", zit in een left hand turn ...
Beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Beetje vroege actie van BB. Hij draait net om boven Weesp. duurt nog wel ff voor ie er is
[ afbeelding ]
Hij is de hele ochtend al blij en vrolijk....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:52 schreef Snensie het volgende:
Ty is helemaal opgewonden omdat hij denkt/hoopt dat er een vliegtuig voor hem komt haha
Ja het is niet echt origineel meer, maar vind het wel nog leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is die spanning inmiddels wel weg
Oke mischien is hij wel blij dat hij naar huis mag maar ik schakel net pas in dus weet het niet zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is de hele ochtend al blij en vrolijk....
Ik heb geen idee, ik begreep tweequote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is dat trouwens zeker, twee vliegtuigjes, zie er tot nu toe maar eentje ....
Durfde het niet te zeggen maar zag het ook.....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is dat trouwens zeker, twee vliegtuigjes, zie er tot nu toe maar eentje ....
hij bedoelde omdat Tom al meerdere heeft gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:57 schreef rinardo het volgende:
Jimmy 2 voor 1 deal dubbele vliegtuigjes???? hoe dan??? [ link | afbeelding ]
Ik niet, staat in m'n beeld voor een capquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Vooral gezicht van ashley ben ik benieuwd naar
Blij voor haarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ja downgraden hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:05 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley : dat is je familie schat.
er staat toch duidelijk van je fans..
leuk voor karin wel
1e van vrienden 2e van fansquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:05 schreef kiki2024 het volgende:
leuk voor karin wel
misschien ook familie ivm Karlosquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:05 schreef kiki2024 het volgende:
leuk voor karin wel
Jammer idd, het gaat niet om Karen maar vooral om Ash afzeikenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo negatief..die eerste is van haar familie,andere van haar fans.
Niet negatief is realiteitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo negatief..die eerste is van haar familie,andere van haar fans.
Vul niet voor me in. Ik vind het heel leuk voor Karen en ook verdiend wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer idd, het gaat niet om Karen maar vooral om Ash afzeiken
zou haast domper wezen als die niet komtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
vrijdag vast 1 voor Alice haar verjaardag. Of juist niet haha
Denk dat Alice daar al niet van uitgaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou haast domper wezen als die niet komt
We wachten af......niet gelijk oordelen.......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:11 schreef Snensie het volgende:
En Ashley is gewoon hartstikke blij voor Karen. Maar ik denk dat er wel een paar jaloerse mensen daar zijn. Laat ik maar zeggen bij dat afgunstige groepje.
waarom nou weer downgradenquote:
Zou ook kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom nou weer downgraden
misschien vind Karen het wel heel erg fijn en bemoedigend dat er iets van haar familie komt, Ash zou dit kunnen weten en het dus benadrukken voor karen
Die houdt ze wel in de plooi natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor, ik heb de tijd. Ff koffie erbij☕quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
We wachten af......niet gelijk oordelen.......
Grapje maken mag dus al niet meer... sneuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
en daar gaat ze met geroddel
Ashley: hun zielig op een bankje toe te kijken. hun zijn genomineerd en jij krijgt een vliegtuig
en ze zeggen er ook niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grapje maken mag dus al niet meer... sneu
grapje? ze meent het gewoon hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja was geen roddel was een grapje mensen kennen verschil niet meer hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aannamequote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:11 schreef Snensie het volgende:
En Ashley is gewoon hartstikke blij voor Karen. Maar ik denk dat er wel een paar jaloerse mensen daar zijn. Laat ik maar zeggen bij dat afgunstige groepje.
Ja geweldig!! Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: hun zielig op een bankje toe te kijken. hun zijn genomineerd en jij krijgt een vliegtuig
klopt en daarom mag ik haar toch vals vinden? In plaats van te genieten en blij te zijn voor Karin kiest ze ervoor om nog even een sneer te geven naar de genomineerde. laagquote:
Alles aan haar is vals tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt en daarom mag ik haar toch vals vinden?
Het is toch ook de ironie ten top.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "De genomineerden zitten op een bankie toe te kijken hoe een niet genomineerde 2 vliegtuigen krijgt."
X4 En een lol dat ze heeft ..
Je denkt het of heb je het gezien? Tot nu toe hebben ze op heel schiphol dat is overgevlogen goed gereageerd. Het doel van die fans is juist om die andere te raken. Altijd het zelfde even zien hoe die andere er op reageren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:11 schreef Snensie het volgende:
Ze maken er zelf meer van dan het betekent.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ach ik vind het zeker ook leuk voor Karen maar die vliegtuigen zijn niet echt bijzonder meer, zeker deze editie niet
Ik moest er ook om lachen,quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch ook de ironie ten top.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zooooo kinderachtig dit, en dan mogen anderen niet kinderachtig zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
Fijn wijf he die Ashleyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
dat is jammer, ik dacht even wat is ze blij voor K en nu dit. Credits die e wat mij betreft kreeg nu zijn meteen weer weg. Door en door vals mensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
Het lijkt mij een geweldige opsteker als je daar helemaal van de buitenwereld afgesloten zit en er komen 2 vliegtuigjes voor je overvliegenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze maken er zelf meer van dan het betekent.
Maar ach, als je een feestje wil moet je zelf de slingers ophangen..
Ja chou, dat is het, gelukkig lacht ze niet over de rug van anderen, zoals Tyron en co. constant doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
echt he, ik zit echt met verbazing te luisterenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Genomineerde zitten op een stoel hoe de niet genomineerde 2 vliegtuigen krijgt op de nominatie dag
Ik ga naar de kapper. We hebben weer even gelachenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:19 schreef Hznootje het volgende:
Ach het is weer Ash Bash dag vandaag? Het wordt wel heel vervelend inmiddels..ik ga de tuin in, het is mooi weer
Ik ga in ieder geval dat ruggie niet voor haar bijpassen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou haast domper wezen als die niet komt
Ben ik ook van plan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:19 schreef Hznootje het volgende:
Ach het is weer Ash Bash dag vandaag? Het wordt wel heel vervelend inmiddels..ik ga de tuin in, het is mooi weer
Ik ook maar dan precies omgekeerde reden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:19 schreef Hznootje het volgende:
Zou ook kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom nou weer downgraden
misschien vind Karen het wel heel erg fijn en bemoedigend dat er iets van haar familie komt, Ash zou dit kunnen weten en het dus benadrukken voor karen
Smerig om te zeggen. Laat weer zo haar karakter zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
Grapjes fluister je nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze zeggen er ook niets mis mee toch?
Het is zo, kun je niet onderuit
Heel vies. En precies zoals ze is en waarom ik de pest aan haar heb.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef zodeju het volgende:
Ach, Ashley weer vals bezig Gadverdamme en liggen er dubbel om....
Bah,,,,,kijk die genomineerde zitten en die vliegtuigjes zijn voor de overblijvers
Ik denk dat ik weer even moet stoppen want het stoom komt uit mijn oren.....vies hoor.
Heel vies, smerig!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef zodeju het volgende:
Ach, Ashley weer vals bezig Gadverdamme en liggen er dubbel om....
Bah,,,,,kijk die genomineerde zitten en die vliegtuigjes zijn voor de overblijvers
Ik denk dat ik weer even moet stoppen want het stoom komt uit mijn oren.....vies hoor.
Sjongejongequote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley, lachend: "De genomineerden zitten op de stoel te kijken hoe de niet-genomineerden een vliegtuig krijgen op nominatedag."![]()
[ afbeelding ]
'K zou zeggen crush your piggy bag.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
vrijdag vast 1 voor Alice haar verjaardag. Of juist niet haha
Ik denk dat de afgunst vooral hier speeltquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:21 schreef maryo55 het volgende:
Waar zijn nu die anti ash mensen, die er van uit gingen dat ash jaloers zou zijn. Een van de enige die er lachend en blij bij blijft staan. De andere groep is weer snel naar binnen gegaan.
ik denk niet dat er veel mensen zijn die op Ashley zouden willen lijken qua binnen en buitenkant, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de afgunst vooral hier speelt![]()
Maar jammer idd dat iets voor Karen eigenlijk draait om Ash
Hoe zo te veel? Komt de verkeersleiding in de problemen of zo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
ik zeg alleen maar dit BB / Teveel vliegtuigjes dit jaar
Ze zegt die dingen toch. En als mensen dat niet.leuk vinden momenteel daarop reageren. Als bv tyron dit had gedaan was hij ook een sneu mensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:19 schreef Hznootje het volgende:
De dag is nog niet voorbij......En snel naar binnen? het is hardstikke koud, moeten die ook al die rondjes buiten blijven .Gebeurde bij die andere toch ook niet.....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:21 schreef maryo55 het volgende:
Waar zijn nu die anti ash mensen, die er van uit gingen dat ash jaloers zou zijn. Een van de enige die er lachend en blij bij blijft staan. De andere groep is weer snel naar binnen gegaan.
zo kun je het ook zien maar ik denk meer dat ze in beeld wilde blijven, ging ook pontificaal voor Karin staan En het hoogste woord. Ik zou ook ruimte gevenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:21 schreef maryo55 het volgende:
Ik denk dat degenen die het gekregen hebben een heel andere mening zijn toegedaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ach ik vind het zeker ook leuk voor Karen maar die vliegtuigen zijn niet echt bijzonder meer, zeker deze editie niet
Maar het ging niet om Ash , het ging om een vliegtuig voor Karen . Leuke draai overigensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mensen zijn die op Ashley zouden willen lijken qua binnen en buitenkant, maar dat is mijn mening
Is geen geroddel, maar gevoel voor ironie.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef kiki2024 het volgende:
Nou ze is er gewoon blij mee. Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik zal je uitleggen hee, vorig jaar was het echt speciaal als een vliegtuigje over kwamquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe zo te veel? Komt de verkeersleiding in de problemen of zo?
Nogmaals ik ben voor karen erg blij en de opmerking van ashley keur ik af. Net zoals anderen alles van haar goedkeuren en van anderen weer afkeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zo kun je het ook zien maar ik denk meer dat ze in beeld wilde blijven, ging ook pontificaal voor Karin staan En het hoogste woord. Ik zou ook ruimte geven
je zei afgunst en daar reageerde ik op. ik had het over de streams en tikte wat ashley zei....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het ging niet om Ash , het ging om een vliegtuig voor Karen . Leuke draai overigens
Zo kennen we Ashely een vals, vies, ordinair viswijfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben voor karen erg blij en de opmerking van ashley keur ik af. Net zoals anderen alles van haar goedkeuren en van anderen weer afkeuren.
Lucht het op?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo kennen we Ashely een vals, vies, ordinair viswijfwalgelijke vrouw
Ashley!!
zo
Precies.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt die dingen toch. En als mensen dat niet.leuk vinden momenteel daarop reageren. Als bv tyron dit had gedaan was hij ook een sneu mens
Afgunst idd , het spat er vanaf maar prima hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
je zei afgunst en daar reageerde ik op. ik had het over de streams en tikte wat ashley zei....
De bewoners en ik vinden het nog steeds speciaalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik zal je uitleggen hee, vorig jaar was het echt speciaal als een vliegtuigje over kwam
Nu is het wekelijks zo'n beetje dus is het niet meer speciaal
Graag gedaan
Nou dat niet allemaal hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley!!
zo
afgunst omdat ik citeer wat ze zelf zegt? Ok danquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afgunst idd , het spat er vanaf maar prima hoor
Waar zou te zien zijn geweest dat ze niet blij zou zijn voor Karen? Op stream 3?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt en daarom mag ik haar toch vals vinden? In plaats van te genieten en blij te zijn voor Karin kiest ze ervoor om nog even een sneer te geven naar de genomineerde. laag
Misschien nog één voor Ashley van Bart, moet hij toch kunnen lijden met zijn baan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Snap die vliegtuigjes wel, een luchtballon met eigen tekst begint gewoon pas vanaf 25k![]()
Nou zal dat ook vooral zakelijke aangelegenheden gebruikt worden, maar damn!
Waarom zou wij hier afgunst hebben naar ashley dat snap ik niet helemaal. Wat is er om afgunstig voor te zijn. Zou met niemand willen ruilen daar in het huis en gun ze allemaal een heel fijn leven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afgunst idd , het spat er vanaf maar prima hoor
Dat maakt het voor de bewoners die daar hun vliegtuigje over zien vliegen niet minder speciaalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik zal je uitleggen hee, vorig jaar was het echt speciaal als een vliegtuigje over kwam
Nu is het wekelijks zo'n beetje dus is het niet meer speciaal
Graag gedaan
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley!!
zo
Pfff dat is ook echt zoeken hoor...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zo kun je het ook zien maar ik denk meer dat ze in beeld wilde blijven, ging ook pontificaal voor Karin staan En het hoogste woord. Ik zou ook ruimte geven
Neeeeeeeeeee ik heb nog nooit iemand zoveel gehaat in mn leven als Ashleyquote:
Geweldig!quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:19 schreef Hznootje het volgende:
Oeps heftig hoor. Relativeer!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee ik heb nog nooit iemand zoveel gehaat in mn leven als Ashley!!!!!!!!!!
Ashley!!!!!!!!
Iddquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Programma wordt omgedoopt in de naam Big Ashley
Volgens vele draait het programma om haar en is het niet Ashley dan is het Tom toch
Ze laten zich toch zelf kennen om meteen naar binnen te gaan. Ze riepen al bij voorbaat dat het voor hun drie zou zijn. het was het niet en gingen toen maar snel naar binnenquote:
Tuurlijk, rennend!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze laten zich toch zelf kennen om meteen naar binnen te gaan. Ze riepen al bij voorbaat dat het voor hun drie zou zijn. het was het niet en gingen toen maar snel naar binnen
Ze laten zich toch zelf kennen om meteen naar binnen te gaan. Ze riepen al bij voorbaat dat het voor hun drie zou zijn. het was het niet en gingen toen maar snel naar binnenquote:
Vind het ook niet netjes dat de andere er niet bij blijven staan en snel naar binnen gaan.quote:
Oh liever 10 Ashley’s in mijn vrienden groep dan 1 Ronahi of Tyron die zijn ziek valsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mensen zijn die op Ashley zouden willen lijken qua binnen en buitenkant, maar dat is mijn mening
dat is niet helemaal waar he....ze zaten gewoon buiten op een bankje ( vandaar de opmerking van Ashley dat ze zielig op een bankje zaten ) Alice was heel blij voor Karin en had helemaal niet verwacht dat het voor haar zou zijn hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze laten zich toch zelf kennen om meteen naar binnen te gaan. Ze riepen al bij voorbaat dat het voor hun drie zou zijn. het was het niet en gingen toen maar snel naar binnen
Kijken wij dezelfde streams? Alice stond en bleef naast karen staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Tja dan heb je niks meegemaakt als je nog nooit iemand gehaat hebt die op je niet eens persoonlijk kent en op TV komt, zielig gewoonquote:
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee ik heb nog nooit iemand zoveel gehaat in mn leven als Ashley!!!!!!!!!!
Ashley!!!!!!!!
Nooit zou ik zo'n achterbaks/ordinair persoon als Ashley in mijn leven willenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:33 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Oh liever 10 Ashley’s in mijn vrienden groep dan 1 Ronahi of Tyron die zijn ziek vals
Whahahahahaha🤣quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Al die moeite die je hier in steekt kan je beter voor DTS gebruiken Paultjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Nooit zou ik zo'n achterbaks/ordinair persoon als Ashley in mijn leven willen
Nooit
Dat riepen de anderen inwoners zoals karen zelf. Alice zei juist voor jou karen. En tien tyron.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zou het haar gunnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen zou zomaar eens de underdog kunnen zijn waar niemand op rekent,
ze kan met iedereen door één deur daar ... nu ook in een normaal gesprek met Randy ....
Ik ook, baal soms van haar kinderachtige gedrag, maar heb haar nog nooit gemeen zien doen of zo ...quote:
ok ik ga weerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al die moeite die je hier in steekt kan je beter voor DTS gebruiken Paultje
Karen is okayquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, baal soms van haar kinderachtige gedrag, maar heb haar nog nooit gemeen zien doen of zo ...
En Ronahi die zei dat ze van ver moesten komen voor HAAR tijdens het wachten. Ty die heel opgewonden stond te wachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat riepen de anderen inwoners zoals karen zelf. Alice zei juist voor jou karen. En tien tyron.
Kap eens met die onzin. Dit is de cos, geen fanfiction topic. Men gebruikt de cos ook om terug te lezen wat er daadwerkelijk op streams te zien was..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja , er is weer rust in de tent, hopelijk ben jij ook weer wat gekalmeerdquote:
Precies het is spel en dat word daar gespeeld. Om iemand te haten is wel heel erg triest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja dan heb je niks meegemaakt als je nog nooit iemand gehaat hebt die op je niet eens persoonlijk kent en op TV komt, zielig gewoon
🤮😁quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet nou precies niet waar dit op lijkt, een volgeblafte preut of een bouvier die yoghurt staat te eten...![]()
[ afbeelding ]
dilano wordt hem echt eens zat, Jimmy wil te graag met Dilano (verkering/of wat dan ook)quote:
Zij is de splijtzwam en maakt de boel toxic. Je zou haast zeggen als je in dat andere kamo zat pak allemaal je koffer en laat ze daar het gezellie met zij 6en uitzoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heel vies. En precies zoals ze is en waarom ik de pest aan haar heb.
NEE! Jimmy weet dat Dilano hetero is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:47 schreef Paul het volgende:
[..]
dilano wordt hem echt eens zat, Jimmy wil te graag met Dilano (verkering/of wat dan ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze zat al wat in een dip vandaag begreep ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Lief
Karen lijkt er helemaal ontdaan van te zijn <3
Toen ik de streams aanzette, kwam ze met dikke ogen uit de badkamer. maar dat was al voor de vliegtuigjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zat al wat in een dip vandaag begreep ik
Ja ik haat mensen die anderen gebruiken om zelf buiten schot te staan te liegen en stoken zoals Ronahi en Tyron doen. Maar ja hier mag je alleen maar jullie clubje haten in het weekendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Nooit zou ik zo'n achterbaks/ordinair persoon als Ashley in mijn leven willen
Nooit
Zegt Ashley ook iedere weekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Ka en Ash denkend at er vandaag twee weggaan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen ik de streams aanzetten, kwam ze met dikke ogen uit de badkamer. maar dat was al voor de vliegtuigjes
Dat hoopt zequote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:50 schreef engine het volgende:
"we zijn ook echt de enige twee vrouwen die nog niets hebben"
Net twee vliegtuigen over gekomen
Karen kan niet geloven dat ze de enige twee vrouwen hier zijn.
Ashley denkt dat El gaat.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Andere jaren gingen er ook 2 tegelijk weg, dus is niet raar dat ze wekelijks denken dat het deze wel dan wel zal gebeuren
Dat zou mooi zijn voor Team Queen. Dichter bij de poet zonder er zelf iets voor te hoeven doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:47 schreef marky het volgende:
[..]
Zij is de splijtzwam en maakt de boel toxic. Je zou haast zeggen als je in dat andere kamo zat pak allemaal je koffer en laat ze daar het gezellie met zij 6en uitzoeken.
Deze reacties komen steeds op de cos voorbij als er weer een vliegtuig overvliegt terwijl ze gewoon normaal reageren. De boel in dat huis is inmiddels zo toxic dat het doorwerkt hier op de cos. Bepaalde users zijn niet meer in staat om normaal te kunnen weergeven wat er werkelijk gebeurd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin. Dit is de cos, geen fanfiction topic. Men gebruikt de cos ook om terug te lezen wat er daadwerkelijk op streams te zien was..
Alice zei kort voordat Randy de vliegtuigen zag nogmaals dat ze dacht dat het voor Karen was. De rest noemde allerlei random namen en bleven gewoon buiten. Ashley maakte er nog een grap over dat de genomineerden op het bankje buiten zaten te kijken naar vliegtuigen voor een niet genomineerde.
Dan is het programma afgelopen. Dan heeft BB een probleem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn voor Team Queen. Dichter bij de poet zonder er zelf iets voor te hoeven doen.
Voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley de was van Glenn weer gestreken. Toch wel lief van haar
Ik denk dat ze strijken gewoon een prettig iets vindt, ze doet het eigenlijk al heel de tijd, zonder er veel aandacht op te vestigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley heeft gewassen en gestreken voor Glenn.
En dan maar zeggen dat ze nooit wat doet voor anderen.
Doet ze ook voor den Danny slecht mens dat ze isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley heeft gewassen en gestreken voor Glenn.
En dan maar zeggen dat ze nooit wat doet voor anderen.
Ik zou zeggen, begin er een topic voor.......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley!!
zo
Andere meningen, interpretaties of gewoon eens wat verkeerd verstaan hoort er allemaal bij. Iets neerplempen wat gewoon niet gebeurd is heb ik dan wel weer moeite mee. Dat staat wat mij betreft los van hoe het er daar in het huis aan toe gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[..]
Deze reacties komen steeds op de cos voorbij als er weer een vliegtuig overvliegt terwijl ze gewoon normaal reageren. De boel in dat huis is inmiddels zo toxic dat het doorwerkt hier op de cos. Bepaalde users zijn niet meer in staat om normaal te kunnen weergeven wat er werkelijk gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |