Ja maar Ashley......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoef niet elke kinderachtige actie van Ashley nu weer voor mijn voeten gegooid te krijgen lijkt mij
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik de reactie van Ashley op het "slaafje /baasje " gedoe kan voorstellen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dus dan mag je er van alles bij halen
Ik wilde nog een vliegtuig voor Jimmy zien , verder ben ik wel klaar die vliegtuigacties van fans en familiequote:
Oh echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wilde nog een vliegtuig voor Jimmy zien , verder ben ik wel klaar die vliegtuigacties van fans en familie
inderdaad zo kinderachtigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Smerig he, buiten dat stomme gedoe ook met voedsel knoei je niet... Wat uit karen haar mond valt eet een ander persoon weer op.
Loopt allemaal wat uit de hand met die vliegtuigen. Twee ook?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Loopt allemaal wat uit de hand met die vliegtuigen. Twee ook?
Eigenlijk bijzonder dat de Belgen meer geld er voor over hebben dan de Nederlanders. zijn we dan echt van die kriepen of zo nuchter......quote:
Ooh ja dat is dan wel geinig...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buiten
Link ?? Aubquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:38 schreef freaky40 het volgende:
Vliegt nu aan de rand van Flevoland onder Almere....
Voor mij komt het over als een overdadige inhaalslagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buiten
Ze nemen het er echt van.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
Wat zaten Ty en Randy weer heerlijk te ontbijten....brood truffelmayo en kaas.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |