Helaas voor hem heeft the Guardian ook wat gevonden in die zaak. De aangeklaagde informant die betaald werd om Hunter Biden zwart te maken werd betaald door ETT Texas. De CEO van ETT, Christopher Condon is aandeelhouder in ETT Holding samen met Shahook Khan en Farook Armojand. En guess what.....?quote:Op donderdag 14 maart 2024 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
Comer heeft nieuwe documenten gevonden waar hij om kan gaan zeuren dat hij ze wil inzien omdat ze wel eens HET bewijs van Biden's 'corruptie' kunnen bevatten![]()
[ x ]
Je moet het vuurtje natuurlijk wel brandend houden!
https://www.theguardian.c(...)nt-trump-connectionsquote:Condon, Arjomand and Khan registered ETT Investment Holding Limited in the UK on 6 March 2020. Khan, an investor who purchased the Plaza Hotel in 2018, and Arjomand have ties to Donald Trump through Trump associates and Damac, a major Middle East developer that has partnered with Trump for a decade. Arjomand, Khan and Condon owned 34%, 33% and 33% of ETT Investment Holding Limited respectively, according to UK business filings.
Het is eerder een windvaan,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heeft Trump hem al een RINO genoemd?
Toch verrassend na al die jaren vaag blijvenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:29 schreef AnneX het volgende:
Kan het natuurlijk niet terugvinden op X.
Er was gepolle’d en de rep.mensen waren niet op de hoogte van de Hitler uitspraken en dergl.
Zouden die slimmer worden als internet eindelijk wordt uitgerold in de achterlijke blauwe staten?
quote:"The biggest reason for the missing alarm about the prospect of Trump 47 might simply be a lack of information. The New Republic's Greg Sargent recently reported on a poll of 1,200 voters deemed gettable for Biden in three swing states, including Pennsylvania, and found the vast majority didn't know about Trump's "dictator for a day" comments, or that he'd echoed Adolf Hitler in calling enemies "vermin" and claiming migrants are "poisoning the blood" of America. The pollster said only 31% of persuadable voters had heard much about these statements.
You can call it voter apathy, but a lot of the blame belongs to a mainstream media that's not banging the pots and pans like it should be and remains much more obsessed about the horse race odds of who wins the election than the stakes of an undemocratic presidency."
https://inquirer.com/colu(...)ianism-20240314.html
Alleen als Trump om vergeving vraagt voor 6 januari. (Wat niet gebeurt natuurlijk.)quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het is eerder een windvaan,[ x ]ik denk dat dit waar is.
Uit hetzelfde waaibomenhout gesneden als Lindsey.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alleen als Trump om vergeving vraagt voor 6 januari. (Wat niet gebeurt natuurlijk.)
Pence is inderdaad een windvaan.
...
Dus je bent niet benieuwd?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:31 schreef Rnie het volgende:
Als Trump opnieuw wordt verkozen, dan ben ik echt benieuwd hoeveel FOK! users binnen dit topic naar de amitriptyline grijpen.
Nouja, eigenlijk niet ook.
Tja ik weet het niet. Naar eigen zeggen deed hij dat (evenals een aantal andere leden van Trump's kabinet) juist om als 'circuit breaker' te dienen voor de extreme acties die Trump & Co (oa Stephen Miller) wilden ondernemen. Had hij publiekelijk zijn mond daarover open gedaan was hij uiteraard ontslagen en wsl vervangen door een Trump-maatje die wel bereid was die absurde plannen nog uit te voeren ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef Szura het volgende:
Mark Esper, dat is toch ook zo’n figuur dat gewoon onder Trump bleef dienen terwijl hij al de idiootste dingen had geroepen en gedaan? Bespaar me je geweten, slappe theedoek.
quote:Op zondag 17 maart 2024 07:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Pijnlijk voor Biden en Harris dat de dochter van Kamala Harris steun geeft aan lieden die mogelijk verantwoordelijk waren voor de terreuraanslag op 7 oktober.
Slik ik alquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:31 schreef Rnie het volgende:
Als Trump opnieuw wordt verkozen, dan ben ik echt benieuwd hoeveel FOK! users binnen dit topic naar de amitriptyline grijpen.
Is dat de reden dat je niet meer in het elonfanboy topic post, je moet van je medicijn verslaving af? Of eigenlijk niet want wat speculeren en trollen over users is ook leuk he.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:31 schreef Rnie het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je niet meer in het elonfanboy topic post, je moet van je medicijn verslaving af? Of eigenlijk niet want wat speculeren en trollen over users is ook leuk he.
Het is pijnlijk te zien hoe snel mensen gedemoniseerd worden. Om te beginnen met UNRWA en nu via een stiefdochter Kamela Harris en dus Joe Biden.quote:Op zondag 17 maart 2024 07:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Pijnlijk voor Biden en Harris dat de dochter van Kamala Harris steun geeft aan lieden die mogelijk verantwoordelijk waren voor de terreuraanslag op 7 oktober.
Pfff de kleuter die z’n zin mogelijk niet krijgt en dan maar gaat dreigen. Ja echt een goed idee om zo iemand op het stembiljet toe te laten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:22 schreef Kijkertje het volgende:
Het wordt een BLOEDBAD! als Trump geen president wordt.
[ x ]
Trump toen hij president was:
[ x ]
Ben vooral benieuwd wat Trumps herverkiezing betekent voor de oorlog in Oekrane, de NAVO en onze relatie met de VS. En wat daar dan weer de geopolitieke gevolgen van zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:31 schreef Rnie het volgende:
Het is een geknipt stukje, Trump zegt "it's gonna be a bloodbath for the country"quote:Op zondag 17 maart 2024 17:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Pfff de kleuter die z’n zin mogelijk niet krijgt en dan maar gaat dreigen. Ja echt een goed idee om zo iemand op het stembiljet toe te laten.
Bendeleden van MS 13 zijn uiteraard geen beesten. Het zijn doodnormale immigranten die alle respect verdienen. Dat Trump dat soort mensen beesten noemt is echt verschrikkelijk, ze voegen zoveel toe aan de maatschappij, zonder MS 13 zou de politie veel minder werk hebben…..quote:Op zondag 17 maart 2024 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
De engerd verkettert weer immigranten .... is idd akelig extreemrechts haatzaaien
[ x ]
Ik zou het hele filmpje even bekijken als ik jou wasquote:Op zondag 17 maart 2024 17:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Pfff de kleuter die z’n zin mogelijk niet krijgt en dan maar gaat dreigen. Ja echt een goed idee om zo iemand op het stembiljet toe te laten.
Oh, kijk eens aan, MS13 word weer van stal gehaald. Dat was 8 jaar geleden ook de boeman. Erg origineel is het allemaal niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bendeleden van MS 13 zijn uiteraard geen beesten. Het zijn doodnormale immigranten die alle respect verdienen. Dat Trump dat soort mensen beesten noemt is echt verschrikkelijk, ze voegen zoveel toe aan de maatschappij, zonder MS 13 zou de politie veel minder werk hebben…..
De bloedbad opmerking kan natuurlijk echt niet, hoe durft Trump op zo’n manier over de auto-industrie te spreken. Als je weet dat links liberalen luisteren dan mag je nooit een metafoor gebruiken, de links liberale hersens zijn niet genoeg ontwikkeld om een metafoor te herkennen als het word uitgesproken. Alles is letterlijk maar dan ook echt alles.
Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan, MS13 word weer van stal gehaald. Dat was 8 jaar geleden ook de boeman. Erg origineel is het allemaal niet.
En het kinderachtige gescheld op "links liberalen" is er ook weer en lijkt alweer een gevalletje projectie te zijn.
Ik zie niemand hier MS13 verdedigen, ik hoorde wel dat Trump de binnenlandse terroristen die zijn veroordeeldquote:Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.
MS13 word weer van stal gehaald en weer word MS13 verdedigd……. Van mensen die menen de wijsheid in pacht te hebben vind ik het nogal dom om MS13 te verdedigen. Waarom zou je het tuig van MS13 willen verdedigen? Dat doen we toch ook niet met Hamas, IS etc etc? Waarom wel met MS13?
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik zie niemand hier MS13 verdedigen, ik hoorde wel dat Trump de binnenlandse terroristen die zijn veroordeeld
vanwege hun gedrag op 6 januari 2021 verdedigt en heeft beloofd hun straf ongedaan te maken? Wat vind jij daarvan en hoe weerhoudt zich dat tot de holle frase law and order die de republikeinen doorgaans graag bezigen?
Ah, als de criminelen maar rechts radicaal zijn dan vindt meneer het geen probleem, helder.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.
Deze mensen zijn genoeg gestraft en het zou een mooi gebaar zijn van Biden als hij die mensen had vrijgelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |