Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan, MS13 word weer van stal gehaald. Dat was 8 jaar geleden ook de boeman. Erg origineel is het allemaal niet.
En het kinderachtige gescheld op "links liberalen" is er ook weer en lijkt alweer een gevalletje projectie te zijn.
Ik zie niemand hier MS13 verdedigen, ik hoorde wel dat Trump de binnenlandse terroristen die zijn veroordeeldquote:Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.
MS13 word weer van stal gehaald en weer word MS13 verdedigd……. Van mensen die menen de wijsheid in pacht te hebben vind ik het nogal dom om MS13 te verdedigen. Waarom zou je het tuig van MS13 willen verdedigen? Dat doen we toch ook niet met Hamas, IS etc etc? Waarom wel met MS13?
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik zie niemand hier MS13 verdedigen, ik hoorde wel dat Trump de binnenlandse terroristen die zijn veroordeeld
vanwege hun gedrag op 6 januari 2021 verdedigt en heeft beloofd hun straf ongedaan te maken? Wat vind jij daarvan en hoe weerhoudt zich dat tot de holle frase law and order die de republikeinen doorgaans graag bezigen?
Ah, als de criminelen maar rechts radicaal zijn dan vindt meneer het geen probleem, helder.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.
Deze mensen zijn genoeg gestraft en het zou een mooi gebaar zijn van Biden als hij die mensen had vrijgelaten.
Jij vind jaren in de bak zitten voor een rondje lopen door het capitool een passende straf?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ah, als de criminelen maar rechts radicaal zijn dan vindt meneer het geen probleem, helder.
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zou het hele filmpje even bekijken als ik jou was
Zonder gekheid welke context mis ik?quote:Voormalig president en presidentskandidaat Donald Trump gaf zaterdag een controversiële toespraak in Ohio waarin hij migranten ontmenselijkte, een constante stroom van beledigingen en vulgariteiten aanhield en voorspelde dat de Verenigde Staten nooit meer verkiezingen zouden hebben als hij in november niet zou winnen.
Bijna 90 minuten lang hield Trump harde taal aan tijdens een evenement dat bedoeld was om zijn voorkeurskandidaat in de Republikeinse voorverkiezing voor de Senaat in Ohio een hart onder de riem te steken. Zijn donkere visie over de Verenigde Staten als hij geen president wordt, was de rode draad van de toespraak: “Als ik niet gekozen word, wordt het een bloedbad voor het hele land.”
Even quoten voor de backfirequote:Op zondag 17 maart 2024 19:05 schreef Gunner het volgende:
[..]Zonder gekheid welke context mis ik?quote:Voormalig president en presidentskandidaat Donald Trump gaf zaterdag een controversiële toespraak in Ohio waarin hij migranten ontmenselijkte, een constante stroom van beledigingen en vulgariteiten aanhield en voorspelde dat de Verenigde Staten nooit meer verkiezingen zouden hebben als hij in november niet zou winnen.
Bijna 90 minuten lang hield Trump harde taal aan tijdens een evenement dat bedoeld was om zijn voorkeurskandidaat in de Republikeinse voorverkiezing voor de Senaat in Ohio een hart onder de riem te steken. Zijn donkere visie over de Verenigde Staten als hij geen president wordt, was de rode draad van de toespraak: “Als ik niet gekozen word, wordt het een bloedbad voor het hele land.”hln,bequote:Voormalig president en presidentskandidaat Donald Trump gaf zaterdag een controversiële toespraak in Ohio waarin hij migranten ontmenselijkte, een constante stroom van beledigingen en vulgariteiten aanhield en voorspelde dat de Verenigde Staten nooit meer verkiezingen zouden hebben als hij in november niet zou winnen.
Bijna 90 minuten lang hield Trump harde taal aan tijdens een evenement dat bedoeld was om zijn voorkeurskandidaat in de Republikeinse voorverkiezing voor de Senaat in Ohio een hart onder de riem te steken. Zijn donkere visie over de Verenigde Staten als hij geen president wordt, was de rode draad van de toespraak: “Als ik niet gekozen word, wordt het een bloedbad voor het hele land.”
Ah, daar is het downplayen van de politieke coup tot een vrolijk schoolreisje weer.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij vind jaren in de bak zitten voor een rondje lopen door het capitool een passende straf?
Jij bent hier degene die ergens in trapt, Jan 6th was een zwaar overtrokken politiek wapen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ah, daar is het downplayen van de politieke coup tot een vrolijk schoolreisje weer.
Als jij dit daadwerkelijk zou geloven dan ben je te dom om te poepen en heeft een inhoudelijke reactie geen zin, je zou hem toch niet begrijpen.
Maar volgens mij weten we allebei dat je weer aan het trollen bent en dan heeft een inhoudelijke reactie nog minder zin, zoek een andere hobby...
BNW is een deur verder.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die ergens in trapt, Jan 6th was een zwaar overtrokken politiek wapen.
TDS is een aandoening.quote:
Nee, het is doodnormaal dat je het capitool bestormt daarbij aangehitst door een oud-president die niet tegen zijn electoraal verlies kan. Gast, denk toch eens een keer zelf na in plaats van obscure blogjes na te blaten.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TDS is een aandoening.
Er was gewoon lang niet zo veel aan de hand als de politieke tegenstanders van Trump er opportunistisch van gemaakt hebben.
Zeker niet vergeleken met het dodelijke geweld van BLM waar Biden en co 100% achter stonden.
Je begint al met de leugen dat ze opgehitst zijn door Trump.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, het is doodnormaal dat je het capitool bestormt daarbij aangehitst door een oud-president die niet tegen zijn electoraal verlies kan. Gast, denk toch eens een keer zelf na in plaats van obscure blogjes na te blaten.
Jij denkt dat de toespraken waar Trump mensen oproept om naar het Capitool te komen door de Democraten in scene zijn gezet? Dan moet je misschien toch eens je aluhoedje afzetten.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je begint al met de leugen dat ze opgehitst zijn door Trump.
Denk toch zelf eens na i.p.v. de overduidelijke propaganda van de Democraten 1 op 1 over te nemen.
"jan 6th hoax" U zei iets over geloofwaardigheid en zaken uit context halen?quote:Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Vandaar dus dat mensen nog steeds massaal in de jan 6th hoax trappen
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:35 schreef Montov het volgende:
[..]
"jan 6th hoax" U zei iets over geloofwaardigheid en zaken uit context halen?
Waarom wil je deze leugens zo graag geloven?quote:Op zondag 17 maart 2024 19:20 schreef HeatWave het volgende:
Zeker niet vergeleken met het dodelijke geweld van BLM waar Biden en co 100% achter stonden.
En dan nu triomfantelijk een onduidelijk citaat van Trump verdedigen. Het is komisch als het niet zo beschamend zou zijn.quote:Though Biden voiced support for protesters’ right to demonstrate, he has consistently condemned violence, including acts linked to activists from Black Lives Matter and antifa, a political movement of far-left militants who oppose neo-Nazis and white supremacists at demonstrations and other events.
Here are five of his statements to that effect last summer.
Lees verder: https://eu.usatoday.com/s(...)al-times/6576824002/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |