daar had glenn het over terwijl jij aan het openen was.quote:
Oh okéquote:Op zondag 3 maart 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar had glenn het over terwijl jij aan het openen was.
tom waes
Danny als figurant in de serie SPITSBROERSquote:Op zondag 3 maart 2024 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is ook soms figurant in films enzo hij heeft ook wel eens gespeeld in een film waar engels in gesproken werd alles was engels ook auto rijden enzo verteld hij
wat is hiermee?quote:
dat is tom waes en ze hadden het over hem en zongen dat liedje, glenn in dit gevalquote:
aha ok begreep het al nietquote:Op zondag 3 maart 2024 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is tom waes en ze hadden het over hem en zongen dat liedje
kloptquote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eerst Halloween. Dat noemde Geraldine.
Niet gezienquote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja precies.. Regie zoomt daar zo op in
Niet raar? Zo'n nummer achter op je enkel waar ze 'm zelf ook niet kan zien..quote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tattoo op been. misschien je stream even aanzetten
Staan aan, maar was ff niet aan het kijkenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tattoo op been. misschien je stream even aanzetten
1995 zal het wel wezenquote:
uhm het is een slaapkamer toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:56 schreef zodeju het volgende:
Zo madam maakt even uit dat Ty en Randy niet meer mogen praten want zij wil slapen.....Had ze in rose kamer moeten blijven.....En Randy trapt er ook nog in.....
Wat een ego trut zeg.....de jongens lachen haar nu gewoon uit.....
Ze kan het natuurlijk wel zien, maar het waarom van een nummer op de enkel ontgaat mij.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet raar? Zo'n nummer achter op je enkel waar ze 'm zelf ook niet kan zien..
En zij is zelf vrijwillig naar die kamer gegaan....omdat haar zogenaamde echtgenoot daar ligt.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. The Queen wil slape.. dus moet Rendie zijn kop houwe.. The Queen kannie slape as Redie blijf lulle .. snappie?
Ook de manier waarop.....quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
Wat een bitch die Ashley. Ze zijn ook nog stil voor haar. Ze was 1 van mijn favo's maar sinds de laatste dagen flink gezakt
Doet de regie graag, kunnen ze ook kaarten.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
De Queen verordonneert dat het licht uit moet en het gaat ook uit, zoals het hoort.
Kan een belangrijk jaartal zijn geweest voor hem. Dan is het symbolisch. Ik ken er meer die dat doen. Vind dat wel mooiquote:Op zondag 3 maart 2024 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kan het natuurlijk wel zien, maar het waarom van een nummer op de enkel ontgaat mij.
Als je wilt praten, ga je in de woonkamer zitten, zodat je degenen die de slaapkamer WEL als slaapkamer gebruiken, niet tot last benquote:Op zondag 3 maart 2024 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
aslie wil slapen, of randy en tyron even elders willen gaan kletsen
Als dat zo belangrijk is schrijf je het in een boekje en stop je dat in een kluis, maar alles spandoeken op je lichaam blijf ik een bizarre uiting vindenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan een belangrijk jaartal zijn geweest voor hem. Dan is het symbolisch. Ik ken er meer die dat doen. Vind dat wel mee
Gelukkig mag jij dat vinden, net zoals degene die dat wil tattooeren dat mag tatoeërenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat zo belangrijk is schrijf je het in een boekje en stop je dat in een kluis, maar alles spandoeken op je lichaam blijf ik een bizarre uiting vinden
Jouw kwien ligt haar eigen glazen in te gooienquote:Op zondag 3 maart 2024 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
De Queen verordonneert dat het licht uit moet en het gaat ook uit, zoals het hoort.
Tattoes zijn er, om jezelf uit te drukken, sommigen doen de naam van hun kind, anderen doen belangrijke jaargetijden, en ik een afbeelding van mijn twee overleden poezenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat zo belangrijk is schrijf je het in een boekje en stop je dat in een kluis, maar alles spandoeken op je lichaam blijf ik een bizarre uiting vinden
Ik moest gniffelen. Sorryquote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tattoes zijn er, om jezelf uit te drukken, sommigen doen de naam van hun kind, anderen doen belangrijke jaargetijden, en ik een afbeelding van mijn twee overleden poezen
Als ze daar al tien minuten ligt kan ik het me nog voortellen maar is de deur amper door of ze zegt er wat van...terwijl ze zelf naar deze kamer wilde want was gezellig....het was jammer dat ze Tom en Jimmy niet meekreeg anders was Randy of Ty zijn bed kwijt zonder overleg.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik moet Assley ook niet maar als ze wil slapen dan is het netjes als je stil bent en dat doen de mannen dan ook.
Karen vind het belachelijk om zo in the picture te staan. Blijft de meest naturequote:Op zondag 3 maart 2024 22:17 schreef Jockari het volgende:
Glen heeft al catwalks gedaan. BB is blijkbaar een springplank voor velen voor een latere carriere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |