Ze is toch allang getrouwd? Of viert ze dat ieder jaar groots?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely staat steeds meer naar binnen te schuiven.
Waarbij de helft uit haar mond valt![]()
Buiten heeft Ronahi iedereen uitgenodigd voor haar trouwfeest![]()
![]()
![]()
Dilano droomt nog over een paartje zijn met Sabo
Ze verbergt het al niet eens meer iedereen loopt langs en ze blijft maar eten naar binnen drukken. Ze heeft een bord voor der kop. Aso wijf.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt Ashley. Neem gewoon als je lef hebt heel die pot mee aan tafel terwijl de rest een klein kopje heeft! Aso wijf!
en lekker dat lange losse nephaarquote:Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef humpty het volgende:
met de handen door die appels en dan weer in de pot graaien
stukjes die uit haar mond vallen ...tjonge wat is dit goor
Van Alice was haar masker gevallen zei ze. Nou nieuws bij jullie ook karen en.ashleyquote:Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef humpty het volgende:
met de handen door die appels en dan weer in de pot graaien
stukjes die uit haar mond vallen ...tjonge wat is dit goor
Tijdens corona getrouwd zei ze net en willen nog een groot feest houden.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze is toch allang getrouwd? Of viert ze dat ieder jaar groots?
Mag ik bedanken…quote:Op zondag 3 maart 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijdens corona getrouwd zei ze net en willen nog een groot feest houden.
We zijn allemaal uitgenodigd![]()
apple crumblequote:Op zondag 3 maart 2024 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
En wat wordt het eigenlijk? Gekookte appel met musliegruis?
Aaah!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijdens corona getrouwd zei ze net en willen nog een groot feest houden.
We zijn allemaal uitgenodigd![]()
En heul veul suiker met kaneel maar vooral veel suikerquote:Op zondag 3 maart 2024 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene.. gekookte appel met muslie, iets anders kan niet
Ze hebben vanalles bij elkaar geflikkerd en met de handen gekneed en nu met er nog boter bij en in een pannetje van de gourmetquote:
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:34 schreef lojanda het volgende:
Zou toch prachtig zijn als BB zo meteen zegt dat alles terug moet en er dan bij zegt ook wat Karen en Ashley in hun kast hebben verstopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien is ze dat niet maar dat is natuurlijk de smoes die ze morgen heeft over het aso gebeuren.quote:
Ze zal morgen wel weer verdrietig zijn en huilen.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:39 schreef humpty het volgende:
Vervelende is dat ze weten dat anderen die daar zitten zich daar aan ergeren
hoop dat ze moetenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:40 schreef lojanda het volgende:
En dan dat geluid wat Karen de hele tijd maakthet is net of de geiligheid uit haar loopt met dat gekreun de hele tijd
echt zum kotzen die twee
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:40 schreef lojanda het volgende:
En dan dat geluid wat Karen de hele tijd maakthet is net of de geiligheid uit haar loopt met dat gekreun de hele tijd
echt zum kotzen die twee
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanavond graag nog een Norminasie alarm![]()
Dat is pas "Fun" week
Echt, net ging Ty kijken in de keuken want hij wilde nog een beetje van dat spul.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
De pot met overgebleven muesli jat ze en legt ze onder haar dekbed of die van karen. Gewoon stelen van je medebewoners. Ze zegt tegen Danny de rest is allemaal op. Dat.mens kan.liegen niet normaal
Alles inleveren of geld uit de potquote:Op zondag 3 maart 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
BB zal wel weer ingrijpen, dan staat ze mooi voor schut
Dit is echt wel script.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
BB zal wel weer ingrijpen, dan staat ze mooi voor schut
Nee dit is gewoon de echte ashley. Haat masker valt af met.een paar glazen wijn op.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit is echt wel script.
Alleen begrijp ik niet dat je daaraan meewerkt om zo enorm aso over te willen komen.
denk het ook, ligt er een beetje te dik bovenop....die boete van 500 kwam ook beetje fake over, maar je weet het nooitquote:Op zondag 3 maart 2024 19:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit is echt wel script.
Alleen begrijp ik niet dat je daaraan meewerkt om zo enorm aso over te willen komen.
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:47 schreef kiki2024 het volgende:
zou leuk zijn als bb zou zeggen : beste bewoners, al het eten moet terug, de pot in je bed dus ook Ashley.
En het glas die jullie op de plankjes hebben staan.....quote:Op zondag 3 maart 2024 19:47 schreef kiki2024 het volgende:
zou leuk zijn als bb zou zeggen : beste bewoners, al het eten moet terug, de pot in je bed dus ook Ashley.
Beter nog was dat briefje in die paarse ballon ook de ponquote:Op zondag 3 maart 2024 19:46 schreef Snoozey het volgende:
jaaa en dan iedereen die nu is vrijgesteld kunnen ook weer genomineerd worden. funweek
En uit de kast van karenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:47 schreef kiki2024 het volgende:
Ja ben er ook bang voorquote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon de echte ashley. Haat masker valt af met.een paar glazen wijn op.
Bekende van je?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon de echte ashley. Haat masker valt af met.een paar glazen wijn op.
Ik heb er geen woorden voor, zo ordinair.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
13 april is nog niet zo gek ver weg....quote:Op zondag 3 maart 2024 19:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
aan alles komt een eind
ook aan de regeringsperiode van deze wannabiekwien
lang leve de republiek![]()
![]()
(zonder een generaal met een leger)
Die twee dombo’s hadden het recept gelezen maar nog begrepen ze het niet. Er is niets zo makkelijk als een crumble te maken..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze hadden het gewoon in een ovenschaal moeten doen.
Appel met suiker en kaneel.
Bovenop de cruesli met klontjes boter.
Is dan de finale?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
13 april is nog niet zo gek ver weg....
Nog nooit gemaakt, maar ik ben ook niet zo'n held in de keukenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die twee dombo’s hadden het recept gelezen maar nog begrepen ze het niet. Er is niets zo makkelijk als een crumble te maken..
Het is echt tenenkrommend...quote:Op zondag 3 maart 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
mastermind zegt dat je de bakplaat het beste alleen met water of keukenrol schoonmaakt niet met afwasmiddel
ondertussen lopen de kleuters rond met de bijna lege pot en verstoppen dat ik in de kledingkast
wannebieTokkiekwienquote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
heeft tyron die paarse ballon gepakt?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
Beter nog was dat briefje in die paarse ballon ook de pon
Jaquote:Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft tyron die paarse ballon gepakt?
heb dat gemist
Jepquote:Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
heb dat gemist
Daar hoef je dus echt geen keuken held voor te zijn.. fruit snijden en uitspreiden in een ovenschaal. Daar doe je de kaneelsuiker overheen en hussel je door elkaar en dan strooi je de crumble eroverheen zodat het fruit helemaal bedekt is en dan kleine klontjes boter op de crumble en dat is alles. Even de oven in en eten maarquote:Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, maar ik ben ook niet zo'n held in de keuken
die is voor 13 april allang naar haar eigen raaikquote:Op zondag 3 maart 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
13 april is nog niet zo gek ver weg....
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
heb dat gemist
Idd.. een echte tokkiequote:
Mickytjuh in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
heb dat gemist
Alice en tom ookquote:Op zondag 3 maart 2024 20:02 schreef Snoozey het volgende:
vreten, vreten. en dan buiten uitbuiken. glen, danny, karen en ashley ruimen de boel wel op
netjes van deze vier.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:02 schreef Snoozey het volgende:
vreten, vreten. en dan buiten uitbuiken. glen, danny, karen en ashley ruimen de boel wel op
Ja, waarom Glenn het was hun beurt daar hadden ze voor gekozen....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:02 schreef humpty het volgende:
Iedereen moet eigenlijk even meehelpen zegt Glen
Zie de vrouwen allemaal bezig en Glen Danny en Tom
En ineens is het hier stilquote:Op zondag 3 maart 2024 20:02 schreef Snoozey het volgende:
ja heb sinds gisteren weer beetje idee dat het weer meer als 1 groep begint te voelen weer hoe ze met ze allen samen zijn ookquote:Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef kiki2024 het volgende:
Tom en Ty doen ook weer normaal tegen elkaar
Nee hoor, geeft ze groot gelijk.....waarom helpen anders helpen hun toch ook niet....komen pas te voorschijn als het eten op tafel staat....quote:
vaker zo een dag na de live.. morgen begint het gekonkel waardeerquote:Op zondag 3 maart 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja heb sinds gisteren weer beetje idee dat het weer meer als 1 groep begint te voelen weer hoe ze met ze allen samen zijn ook
dat vind ik persoonlijk kwalijker dan het geinen wat er met de muesli is gebeurd. Dat met die muesli was gewoon lol hebben, dit niet meehelpen van tyrone en dilano is gewoon heel flauw.quote:
neuh is toch anders vandaag en gisteren hoe spelletjes ook aan het spelen waren gisterenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:06 schreef lojanda het volgende:
Dat is
[..]
vaker zo een dag na de live.. morgen begint het gekonkel waardeer
Ashley had toch ook avond afwas.. en Glenn en Danny zijn altijd van het helpen. Narretje Karen volgt haar meesteres gewoon in alles dus prima geregeldquote:Op zondag 3 maart 2024 20:02 schreef Snoozey het volgende:
Lol om zo met andermans eten om te gaan?....geef mij dan maar flauw als antwoord op die viezigheid. Want net zoals Glenn en Tom hebben andere het ook gezien.....Niemand is daar blind.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk kwalijker dan het geinen wat er met de muesli is gebeurd. Dat met die muesli was gewoon lol hebben, dit niet meehelpen van tyrone en dilano is gewoon heel flauw.
Ashley helpt alleen als er wat te snaaien valtquote:Op zondag 3 maart 2024 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, geeft ze groot gelijk.....waarom helpen anders helpen hun toch ook niet....komen pas te voorschijn als het eten op tafel staat....
Weer gourmetten danquote:
Ashley wat meer dan de restquote:Op zondag 3 maart 2024 20:12 schreef Snoozey het volgende:
maar ze hebben het toch allemaal opgegeten. of heb ik wat gemist?
lekker in die stofzuigerquote:
Ze hebben hun kamer versiert......denk dat hij blij is dat hij weer zijn bed terug heeft.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:14 schreef kiki2024 het volgende:
Ty heeft ook iets gepakt..geen idee wat leek op kerstversiering
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Nu ook dan Ramadan doen.. past wel na een Kerst"feest"
Dat is toch iedere avond. Iedereen heeft een taak.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:12 schreef Snoozey het volgende:
maar ze hebben het toch allemaal opgegeten. of heb ik wat gemist?
nou het ging erover hoe goor het was en dat de rest niet blind isquote:Op zondag 3 maart 2024 20:18 schreef happyme28 het volgende:
Dat is
[..]
Dat is toch iedere avond. Iedereen heeft een taak.
is weer met dilano meer andere groepje........quote:Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef lojanda het volgende:
Jimmy loopt er vanavond echt de kantjes af..
Maar eigenlijk is het dus gewoon een bericht voor een donatie te vragen..quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Zie net dit langs komen. Ook NoBiggie houdt er mede daarom even mee op.
Ik ben ook gestopt met volgen en posten vooral vanwege negativiteit over bepaalde bewoners.
Bij alles dat je post over bepaalde bewoners volgt alleen maar negatief gezeur.
Het is een spelletje waar een beetje liegen en bedriegen en roddelen bij hoort.
En ze doen het allemaal. Let daar een beetje op bij plaatsen van je berichten.![]()
Dat houdt het voor iedereen leuk om te volgen en om er 'content' over te maken.
* ledn81 maakt een ingewikkeld gebaar met handen en doet een poging een hartje te maken
[ afbeelding ]
Om met een beroemde Quote te beginnen...quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben ook gestopt met volgen en posten vooral vanwege negativiteit over bepaalde bewoners.
En ze doen het allemaal. Let daar een beetje op bij plaatsen van je berichten.![]()
* ledn81 maakt een ingewikkeld gebaar met handen en doet een poging een hartje te maken
[ afbeelding ]
van hen wel, van mij niet. Ik ben er hier ook goed klaar mee af en toe.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het dus gewoon een bericht voor een donatie te vragen..
ok doeiquote:Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om met een beroemde Quote te beginnen...
if you can't stand the heat, get out of the kitchen
Nou dat.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om met een beroemde Quote te beginnen...
if you can't stand the heat, get out of the kitchen
Dat begrijp ik dat jij dat niet vraagtquote:Op zondag 3 maart 2024 20:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
van hen wel, van mij niet. Ik ben er hier ook goed klaar mee af en toe.
Het gaat om de boodschap. Gedraag je gewoon een beetje online.
Die pot staat er wel.maar de inhoud staat in de kastquote:Op zondag 3 maart 2024 20:31 schreef yvondenise het volgende:
Ashley in de DK..moet vast de pot teruggeven van BB.
Geen idee wat nobiggie is, maar negatieve berichten over mensen die op livestreams te volgen zijn is nou niet bepaald wereldnieuws. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Geinen? Het is gewoon stelen van je medebewoners, stelen is niet geinig.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk kwalijker dan het geinen wat er met de muesli is gebeurd. Dat met die muesli was gewoon lol hebben, dit niet meehelpen van tyrone en dilano is gewoon heel flauw.
ken nobiggie niet, maar om nou een showtje van BB bewoners te maken? je weet toch van te voren dat dat geen geld opbrengt, begin er dan niet aanquote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Luwel en Naomi presenteren dat. Alle afvallers komen meestal in hun show, en ook de man die de stem van Big brother doetquote:Op zondag 3 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat nobiggie is, maar negatieve berichten over mensen die op livestreams te volgen zijn is nou niet bepaald wereldnieuws. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.
Gewoon lol, de crusly viel uit hun mond op de appels, ze graaiden in de pot, volle hand in de mond en dan die zelfde hand weer in die pot. lol? Goor!! vies!!!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het geinen, om een beetje muesli.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Geinen? Het is gewoon stelen van je medebewoners, stelen is niet geinig.
aandachttrekkersquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Lieve Luwel en Naomi presenteren dat. Alle afvallers komen meestal in hun show, en ook de man die de stem van Big brother doet
Het is er al zo lang vanaf de tijd dat hun eruit gingen elke B.B. opnieuw met bewoners die eruit gestemd zijn . Volg het al heel lang. Iedereen die al weg is is in dat "showtje" geweest. Dus vanaf 2021.....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
ken nobiggie niet, maar om nou een showtje van BB bewoners te maken? je weet toch van te voren dat dat geen geld opbrengt, begin er dan niet aan
Iets voor jezelf achterhouden wat eigenlijk voor alle bewoners is, is stelen van je medebewoners.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het geinen, om een beetje muesli.
er was nog zat over, niemand kwam echt tekort.
stelen vind ik iets heel anders, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
En geld nodig, best raar met zoveel abbo'squote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Met 11k abonnees. Doen ze niet heel slecht
Tom weet er denk ik ook van en dat zit Karen niet lekker.....Denk niet dat hij ze nu verraad want dat hebben ze hem verleden keer wel duidelijk gemaakt.quote:
Het huren van goede apparatuur, je gasten betalen, een goede technicus, iemand die kan editen. Kost allemaal geldquote:Op zondag 3 maart 2024 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geld nodig, best raar met zoveel abbo's
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauwquote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het huren van goede apparatuur, je gasten betalen, een goede technicus, iemand die kan editen. Kost allemaal geld
Ze hadden veel fans inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Met 11k abonnees. Doen ze niet heel slecht
En iets over het huis in tweeën delen... of zit ik nu helemaal fout?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er komt vannacht iets ze hebben het over eventueel paaseieren zoeken met vrijstelling erin.
Als het echt veel haat is, niet. Big brother heeft al zijn socials ook al eens op zwart gezet, om die redenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauw
Het gaat dan niet meer over de gast maar over andere waar je wat op aan te merken hebt en dat is niet hun bedoeling om alleen maar te dienen als achterklap.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauw
De Queen wordt op haar wenken bediendquote:Op zondag 3 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely gaat douchen en vraagt aan Jimmie of die een Bh wil pakken die lekker zit![]()
"en wat leuks kunnen vinden?".
Heb het haar ook al eens zien doen bij Glenn die kon een bh en string voor haar pakken.
Ze is grof.....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely gaat douchen en vraagt aan Jimmie of die een Bh wil pakken die lekker zit![]()
"en wat leuks kunnen vinden?".
Heb het haar ook al eens zien doen bij Glenn die kon een bh en string voor haar pakken.
Kind zal toch in bed liggenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:58 schreef kiki2024 het volgende:
Sabeau voor de poort? ze hoorde iemand dilano roepen
Ja dat denk jimmyquote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En iets over het huis in tweeën delen... of zit ik nu helemaal fout?
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kind zal toch in bed liggen
bijna 21 uur
Snachts schijnen de leidingen doorgespoeld te wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zit net te denken dat er geen warm water wordt gebruikt er de 1e keer er gevaar kan zijn van legionella besmetting.
Sommige bewoners doen wel.af en toe warm water gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zit net te denken dat er geen warm water wordt gebruikt er de 1e keer er gevaar kan zijn van legionella besmetting.
Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als het echt veel haat is, niet. Big brother heeft al zijn socials ook al eens op zwart gezet, om die reden
Dat dusquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.
Toch heb ik het idee dat B.B. daar zelf een grote aandeel in heeft.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.
Gelukkig dan maar dat Fok! geen scociale medis isquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vanaf hoe laat mogen ze wel slapen??? Of hij doet een "Bassie" ff de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:
Ook hier gelden regels van fatsoen, lijkt mequote:Op zondag 3 maart 2024 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat Fok! geen scociale medis is
Geen ideequote:Op zondag 3 maart 2024 21:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vanaf hoe laat mogen ze wel slapen??? Of hij doet een "Bassie" ff de binnenkant van mijn ogen bekijken
Zeker wel, daar zijn hier hele goeie 1000dingendoekjes die goed schoonmakenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ook hier gelden regels van fatsoen, lijkt me
Dit mag wel in de sc. Heeft niets meer met de streams te makenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mannen reageren niet op hun hinten.....valt Karen vies tegen.....Sorry zit verkeerd.....quote:Op zondag 3 maart 2024 21:17 schreef Snoozey het volgende:
geen besef van tijd in het bb huis. zo maken ze je nog gekker
Bewoners, zoals jullie weten hou ik ervan jullie in de war te brengen. Gisteren oud/nieuw, vandaag Kerst... feestdagen die je leuk vindt opnieuw te vierenquote:
is deze bb produktie nogquote:Op zondag 3 maart 2024 21:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bewoners, zoals jullie weten hou ik ervan jullie in de war te brengen. Gisteren oud/nieuw, vandaag Kerst... feestdagen die je leuk vindt opnieuw te vieren
jullie zijn gestart met oud jaar en gaan nu verder met kerst
vanavond eten jullie een kerstdiner
en zoals dit met kerst hoort gebeurt dit met 1 grote familie
Ze gaan gourmetten
oke, einde discussiequote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef mario390 het volgende:
kerst is heilig en
zoll daar geviert werden als kersttijd is
en niet in zo en dome reality
in maart![]()
![]()
Dat bepaalt de redactie toch. Als men het niet wil zien dan niet kijken.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef mario390 het volgende:
kerst is heilig en
zoll daar geviert werden als kersttijd is
en niet in zo en dome reality
in maart![]()
![]()
Stream.uitzetten danquote:Op zondag 3 maart 2024 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
fun heeft en grens
kennt bb geen grensen?
Niet persoonlijk wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kent BB geen grenzen??? En,,,dat,,,,,zeg JIJ Mister BB BRAZILIË?? 🤣🤣🤣
Dat is niet zo dat is al eerder geweest en daar wist Ty niks van en de andere leggen uit hoe....en wat..quote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoe weet Ty dat ze vanacht het hele huis gaan ombouwen??
ja maar je weet dat hetquote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bepaalt de redactie toch. Als men het niet wil zien dan niet kijken.
Dan kijk je deze week toch nietquote:Op zondag 3 maart 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar je weet dat het
grote onzin is
Ook voor jou telt niet persoonlijk wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heilig om te geilen op blonde meisjes in real life soaps
ook met een zwieper uit de rolodex gehaald dusquote:Op zondag 3 maart 2024 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is ook soms figurant in films enzo hij heeft ook wel eens gespeeld in een film waar engels in gesproken werd alles was engels ook auto rijden enzo verteld hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |