Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als het echt veel haat is, niet. Big brother heeft al zijn socials ook al eens op zwart gezet, om die reden
Dat dusquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.
Toch heb ik het idee dat B.B. daar zelf een grote aandeel in heeft.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.
Gelukkig dan maar dat Fok! geen scociale medis isquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vanaf hoe laat mogen ze wel slapen??? Of hij doet een "Bassie" ff de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:
Ook hier gelden regels van fatsoen, lijkt mequote:Op zondag 3 maart 2024 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat Fok! geen scociale medis is
Geen ideequote:Op zondag 3 maart 2024 21:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vanaf hoe laat mogen ze wel slapen??? Of hij doet een "Bassie" ff de binnenkant van mijn ogen bekijken
Zeker wel, daar zijn hier hele goeie 1000dingendoekjes die goed schoonmakenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ook hier gelden regels van fatsoen, lijkt me
Dit mag wel in de sc. Heeft niets meer met de streams te makenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mannen reageren niet op hun hinten.....valt Karen vies tegen.....Sorry zit verkeerd.....quote:Op zondag 3 maart 2024 21:17 schreef Snoozey het volgende:
geen besef van tijd in het bb huis. zo maken ze je nog gekker
Bewoners, zoals jullie weten hou ik ervan jullie in de war te brengen. Gisteren oud/nieuw, vandaag Kerst... feestdagen die je leuk vindt opnieuw te vierenquote:
is deze bb produktie nogquote:Op zondag 3 maart 2024 21:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bewoners, zoals jullie weten hou ik ervan jullie in de war te brengen. Gisteren oud/nieuw, vandaag Kerst... feestdagen die je leuk vindt opnieuw te vieren
jullie zijn gestart met oud jaar en gaan nu verder met kerst
vanavond eten jullie een kerstdiner
en zoals dit met kerst hoort gebeurt dit met 1 grote familie
Ze gaan gourmetten
oke, einde discussiequote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef mario390 het volgende:
kerst is heilig en
zoll daar geviert werden als kersttijd is
en niet in zo en dome reality
in maart![]()
![]()
Dat bepaalt de redactie toch. Als men het niet wil zien dan niet kijken.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef mario390 het volgende:
kerst is heilig en
zoll daar geviert werden als kersttijd is
en niet in zo en dome reality
in maart![]()
![]()
Stream.uitzetten danquote:Op zondag 3 maart 2024 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
fun heeft en grens
kennt bb geen grensen?
Niet persoonlijk wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kent BB geen grenzen??? En,,,dat,,,,,zeg JIJ Mister BB BRAZILIË?? 🤣🤣🤣
Dat is niet zo dat is al eerder geweest en daar wist Ty niks van en de andere leggen uit hoe....en wat..quote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoe weet Ty dat ze vanacht het hele huis gaan ombouwen??
ja maar je weet dat hetquote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bepaalt de redactie toch. Als men het niet wil zien dan niet kijken.
Dan kijk je deze week toch nietquote:Op zondag 3 maart 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar je weet dat het
grote onzin is
Ook voor jou telt niet persoonlijk wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heilig om te geilen op blonde meisjes in real life soaps
ook met een zwieper uit de rolodex gehaald dusquote:Op zondag 3 maart 2024 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is ook soms figurant in films enzo hij heeft ook wel eens gespeeld in een film waar engels in gesproken werd alles was engels ook auto rijden enzo verteld hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |