Die pot staat er wel.maar de inhoud staat in de kastquote:Op zondag 3 maart 2024 20:31 schreef yvondenise het volgende:
Ashley in de DK..moet vast de pot teruggeven van BB.
Geen idee wat nobiggie is, maar negatieve berichten over mensen die op livestreams te volgen zijn is nou niet bepaald wereldnieuws. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Zie net dit langs komen. Ook NoBiggie houdt er mede daarom even mee op.
Ik ben ook gestopt met volgen en posten vooral vanwege negativiteit over bepaalde bewoners.
Bij alles dat je post over bepaalde bewoners volgt alleen maar negatief gezeur.
Het is een spelletje waar een beetje liegen en bedriegen en roddelen bij hoort.
En ze doen het allemaal. Let daar een beetje op bij plaatsen van je berichten.![]()
Dat houdt het voor iedereen leuk om te volgen en om er 'content' over te maken.
* ledn81 maakt een ingewikkeld gebaar met handen en doet een poging een hartje te maken
[ afbeelding ]
Geinen? Het is gewoon stelen van je medebewoners, stelen is niet geinig.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk kwalijker dan het geinen wat er met de muesli is gebeurd. Dat met die muesli was gewoon lol hebben, dit niet meehelpen van tyrone en dilano is gewoon heel flauw.
ken nobiggie niet, maar om nou een showtje van BB bewoners te maken? je weet toch van te voren dat dat geen geld opbrengt, begin er dan niet aanquote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Zie net dit langs komen. Ook NoBiggie houdt er mede daarom even mee op.
Ik ben ook gestopt met volgen en posten vooral vanwege negativiteit over bepaalde bewoners.
Bij alles dat je post over bepaalde bewoners volgt alleen maar negatief gezeur.
Het is een spelletje waar een beetje liegen en bedriegen en roddelen bij hoort.
En ze doen het allemaal. Let daar een beetje op bij plaatsen van je berichten.![]()
Dat houdt het voor iedereen leuk om te volgen en om er 'content' over te maken.
* ledn81 maakt een ingewikkeld gebaar met handen en doet een poging een hartje te maken
[ afbeelding ]
Lieve Luwel en Naomi presenteren dat. Alle afvallers komen meestal in hun show, en ook de man die de stem van Big brother doetquote:Op zondag 3 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat nobiggie is, maar negatieve berichten over mensen die op livestreams te volgen zijn is nou niet bepaald wereldnieuws. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.
Gewoon lol, de crusly viel uit hun mond op de appels, ze graaiden in de pot, volle hand in de mond en dan die zelfde hand weer in die pot. lol? Goor!! vies!!!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk kwalijker dan het geinen wat er met de muesli is gebeurd. Dat met die muesli was gewoon lol hebben, dit niet meehelpen van tyrone en dilano is gewoon heel flauw.
ik vond het geinen, om een beetje muesli.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Geinen? Het is gewoon stelen van je medebewoners, stelen is niet geinig.
aandachttrekkersquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Lieve Luwel en Naomi presenteren dat. Alle afvallers komen meestal in hun show, en ook de man die de stem van Big brother doet
Het is er al zo lang vanaf de tijd dat hun eruit gingen elke B.B. opnieuw met bewoners die eruit gestemd zijn . Volg het al heel lang. Iedereen die al weg is is in dat "showtje" geweest. Dus vanaf 2021.....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
ken nobiggie niet, maar om nou een showtje van BB bewoners te maken? je weet toch van te voren dat dat geen geld opbrengt, begin er dan niet aan
Iets voor jezelf achterhouden wat eigenlijk voor alle bewoners is, is stelen van je medebewoners.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het geinen, om een beetje muesli.
er was nog zat over, niemand kwam echt tekort.
stelen vind ik iets heel anders, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
En geld nodig, best raar met zoveel abbo'squote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Met 11k abonnees. Doen ze niet heel slecht
Tom weet er denk ik ook van en dat zit Karen niet lekker.....Denk niet dat hij ze nu verraad want dat hebben ze hem verleden keer wel duidelijk gemaakt.quote:
Het huren van goede apparatuur, je gasten betalen, een goede technicus, iemand die kan editen. Kost allemaal geldquote:Op zondag 3 maart 2024 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geld nodig, best raar met zoveel abbo's
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauwquote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het huren van goede apparatuur, je gasten betalen, een goede technicus, iemand die kan editen. Kost allemaal geld
Ze hadden veel fans inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Met 11k abonnees. Doen ze niet heel slecht
En iets over het huis in tweeën delen... of zit ik nu helemaal fout?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er komt vannacht iets ze hebben het over eventueel paaseieren zoeken met vrijstelling erin.
Als het echt veel haat is, niet. Big brother heeft al zijn socials ook al eens op zwart gezet, om die redenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauw
Het gaat dan niet meer over de gast maar over andere waar je wat op aan te merken hebt en dat is niet hun bedoeling om alleen maar te dienen als achterklap.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauw
De Queen wordt op haar wenken bediendquote:Op zondag 3 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely gaat douchen en vraagt aan Jimmie of die een Bh wil pakken die lekker zit![]()
"en wat leuks kunnen vinden?".
Heb het haar ook al eens zien doen bij Glenn die kon een bh en string voor haar pakken.
Ze is grof.....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely gaat douchen en vraagt aan Jimmie of die een Bh wil pakken die lekker zit![]()
"en wat leuks kunnen vinden?".
Heb het haar ook al eens zien doen bij Glenn die kon een bh en string voor haar pakken.
Kind zal toch in bed liggenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:58 schreef kiki2024 het volgende:
Sabeau voor de poort? ze hoorde iemand dilano roepen
Ja dat denk jimmyquote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En iets over het huis in tweeën delen... of zit ik nu helemaal fout?
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kind zal toch in bed liggen
bijna 21 uur
Snachts schijnen de leidingen doorgespoeld te wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zit net te denken dat er geen warm water wordt gebruikt er de 1e keer er gevaar kan zijn van legionella besmetting.
Sommige bewoners doen wel.af en toe warm water gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zit net te denken dat er geen warm water wordt gebruikt er de 1e keer er gevaar kan zijn van legionella besmetting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |