Maar lijkt me makkelijk om organisaties die je voor pedofiel uitmaken bij de rechter in de vernieling te procederen. Tijd dat ze dat gaan doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die tactiek hebben ze uitstekend afgekeken uit de VS: als iets je niet bevalt dan ga je mensen of organisaties gewoon wegzetten als pedofiel.
Wedden dat die gelovige partij zich dan verschuilt achter de vrijheid van geloof en dat dit moet kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar lijkt me makkelijk om organisaties die je voor pedofiel uitmaken bij de rechter in de vernieling te procederen. Tijd dat ze dat gaan doen.
Wat jij doet is extremen eruit pikken om te motiveren dat "een heel klein deel van de bevolking genderdysphorie heeft," en dan lees je ook nog eens selectief.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Niemand ontkent dat een HEEL klein deel van de bevolking genderdysphorie heeft, dat is al eeuwen bekend.
Maar dit soort dingen, kijk me eens recht in de ogen aan en beweer nog eens dat het niets met indoctrinatie te maken heeft:
[ x ]
4 transkids, in 1 gezin.
Hoeveel kinderen heb jij ondertussen?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:21 schreef bianconeri het volgende:
Op de basisschool al over dit soort dingen hebben?
Echt hoe belachelijkBegin dan eerst maar even met opvoeding, want blijkbaar gaat er iets goed mis.
Misschien "denk" je met je onderbuik.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef Gia het volgende:
Echt, ik denk dat als ouders nu op deze manier tegen hun kinderen praten, dat ze meteen door kunnen voor hormoonpillen, want hun kind heeft genderdysforie.
En jij bent leerkracht?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat jij doet is extremen eruit pikken om te motiveren dat "een heel klein deel van de bevolking genderdysphorie heeft," en dan lees je ook nog eens selectief.
Er zal mogelijk een culturele/nurture component inzitten, en als dat opgelegd wordt is dat inderdaad geen goede zaak. Wat is je punt nu?
Bij de leerlingen die ik als docent heb gehad met dergelijke problematiek (want zo uit het zich vaak toch) hadden de ouders geen enkele invloed. Sterker nog: ze hadden er dikwijls aanvankelijk moeite mee, ook omdat ze zagen hoe hun kind eronder leidde. Dus ik herken persoonlijk die nurture-component niet.
Lieve help, we gaan de spellingsnazi uithangen bij gebrek aan inhoudelijke reactie?quote:
Ik ben de oudste en ook nog eens het oudste kleinkind aan vaderskant, dus reken maar dat ik een jongen had moeten zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier idem dito. Maar werd tegen jou ook gezegd dat je beter als jongen geboren had kunnen worden? Dat ze op een jongen gerekend hadden?
Ik ben ook de klusser in huis; ben nu eenmaal iets handiger dan mijn man. Val dus ook niet, volgens mij niet, nooit geprobeerd, op vrouwen. Eigenlijk niet eens over nagedacht. Ook best wel opgevoed met conservatieve ideeen. Ik moest ook de verpleging in. Bleek ik totaal niet geschikt voor te zijn, maar dat werd wel van me verwacht.
En ondertussen maar blijven herhalen dat ik een halve jongen ben, en het beter was geweest als ik als jongen geboren was.
Echt, ik denk dat als ouders nu op deze manier tegen hun kinderen praten, dat ze meteen door kunnen voor hormoonpillen, want hun kind heeft genderdysforie.
We wachten nog steeds op de eerste berichtenquote:
Jeetje toch, je hebt er maar zwaar meequote:Op maandag 4 maart 2024 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik serieus uitleggen welke bezwaren ik heb tegen schimmige conservatieve clubjes die middels stemmingmakerij op basis van halve en hele onwaarheden leerkrachten, ouders, en kinderen voor hun karretje trachten te spannen?
Ja dag.
De steeds achterlijkere anti-abortus wetgeving in de VS is me inderdaad niet ontgaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoef jou niet te vertellen wat er in de VS is gebeurd de afgelopen jaren
Dat weet je zelf ook
Hoef je ook niet te vertellen dat het onze kant op komt, zie dit topic
En je weet zelf ook dat we een grote inhaalslag moeten maken
Hoe dat eruit komt te zien, in welke tempo we het hier gaan oppakken, valt nog te bezien
Helaas heb ik geen glazen bol dus doe ik niet aan 'voorspellingen'
Kinderen weerbaarheid en kennis onthouden lijkt me precies het doel.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
Dat er dan uiteindelijk geen kinderen beschermd worden (eerder het tegenovergestelde) is dan ogenschijnlijk niet zo belangrijk.
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met het feit dat deze organisatie gewoon even leerkrachten en Rutgers beschuldigt van pedofilie en kinderlokken.
Pedofilie en kinderlokken ... je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die tactiek hebben ze uitstekend afgekeken uit de VS: als iets je niet bevalt dan ga je mensen of organisaties gewoon wegzetten als pedofiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ach welneequote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar lijkt me makkelijk om organisaties die je voor pedofiel uitmaken bij de rechter in de vernieling te procederen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom niet. Het is simpelweg laster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik denk dat mijn zus 2x in haar leven een jurk heeft aangehad. Het leuke is nu ze heeft 2 dochters en als je daar binnen stapt komt er een tsunami van roze,poppen,schoenen,elastiekjes en meisjeskleding op je af.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Ik speelde met auto's, en dat terwijl ik geen oudere broers had.
Mijn moeder heeft ook haar best gedaan te zorgen dat ik op de kleuterschool van Sinterklaas een auto kreeg, en geen pop
En dan hebben we het over 1970.
En ja, ik heb wat meer mannelijke kwaliteiten dan vrouwelijke, ik kan klussen, ben niet bang in een grote auto te rijden, of te parkeren op een plek waar die grote auto maar net past, en ik ben niet zo van het koken en andere huishoudelijke taken, maar zou ik een man willen zijn?
Nee, ik ben een vrouw met absoluut vrouwelijke rondingen, ik val ook niet op vrouwen.
Ik was wel een TomBoy trouwens, ik heb letterlijk slaande ruzie met mijn moeder over een jurk gehad.
Slaand in de zin dat de keukendeur zo hard dichtgetrokken werd nadat ik boos naar buiten was gestormd dat het glas uit de deur knalde.
Dus niet helemaal mijn schuld, maar mijn moeder was niet zo snel kwaad, dus dat het zo ver kwam is wel tekenend.
Ik heb get vorig haar aan mijn nichtje gevraagd het enige wat ze geleerd had was dat niet iedereen hetzelfde is en je toch aardig tegen elkaar moet zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:21 schreef bianconeri het volgende:
Echt hoe belachelijkBegin dan eerst maar even met opvoeding, want blijkbaar gaat er iets goed mis.
Dit ís onderdeel van de opvoeding. Of zou dat moeten zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:21 schreef bianconeri het volgende:
Dat gebeurt ook niet. En als je je kinderen daarvan weg wil houden, zou ik ze de komende tien jaar nog niet met internet aan de slag laten gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:06 schreef matigeuser het volgende:
Een beetje uitleg over verschillen tussen man en vrouw, prima. Maar ik wil geen gelul over transgenders en geslachtsveranderingen voor mijn kinderen. Dan krijgt de school van mij te horen.
Maar dat wordt nu toch ook niet gezegd?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier idem dito. Maar werd tegen jou ook gezegd dat je beter als jongen geboren had kunnen worden? Dat ze op een jongen gerekend hadden?
In de perverse ideen die de conservatieven bij velen geplant hebben denken al deze door de propaganda beïnvloede users blijkbaar van wel.. Anders zouden we hier niet zoveel vage aannames zien en ander bewijsbare leugens.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:51 schreef Weird- het volgende:
[..]
Maar dat wordt nu toch ook niet gezegd?
Dat is het hele vraagstuk ook niet, maar op de middelbare school. Niet op de basisschool.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit ís onderdeel van de opvoeding. Of zou dat moeten zijn.
De lagere school bestaat al sinds 1985 niet meer..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is het hele vraagstuk ook niet, maar op de middelbare school. Niet op de basisschool.
Waarom quote je mij?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De lagere school bestaat al sinds 1985 niet meer..
Er stond net lagere school. Je hebt het aangepast.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom quote je mij?
Ik heb het over de basisschool en daar zijn er nog heel veel van.
Ook daar houden kinderen zich al met seks en aanverwante dingen bezig. Nee, ze doen het nog niet zelf, maar ze weten alsnog van alles. Dan is het geven van correcte informatie geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is het hele vraagstuk ook niet, maar op de middelbare school. Niet op de basisschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |