abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 maart 2024 @ 22:22:55 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_212735500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het probleem is dat de meeste mensen die hier kritiek hebben, dat op basis doen van leugens over wat lentekriebels nu echt is.

Daarnaast is het ook keer op keer een persoon die zelf geen kids heeft en daarbij van dingen uitgaan die gewoon niet kloppen met de werkelijkheid.
Er zijn ook al mensen geweest met kinderen die commentaar hebben, maar die worden meteen weggezet als leugenaars, dus tja.

En zelfs als mensen kritiek hebben en dat doen op basis van leugens; dan laat je ze toch lekker. Ga er tegen in met argumenten (wat meerdere mensen gedaan hebben), daar is niks mis mee, maar als dat ook niet werkt, dan is dat ook geen excuus om dan maar los te gaan met beledigingen. En voor de zekerheid: dat gaat beide kanten op. Ik mis de tijd hier dat je discussies kon hebben en het flink met elkaar oneens kon zijn, maar dat dat niet eindigde in persoonlijke aanvallen.

Maar ik ga mijn eigen raad opvolgen, want ook ik blijf eigenwijs doorgaan en daar heeft ook niemand wat aan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_212735591
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2024 22:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Er zijn ook al mensen geweest met kinderen die commentaar hebben, maar die worden meteen weggezet als leugenaars, dus tja.

En zelfs als mensen kritiek hebben en dat doen op basis van leugens; dan laat je ze toch lekker. Ga er tegen in met argumenten (wat meerdere mensen gedaan hebben), daar is niks mis mee, maar als dat ook niet werkt, dan is dat ook geen excuus om dan maar los te gaan met beledigingen. En voor de zekerheid: dat gaat beide kanten op. Ik mis de tijd hier dat je discussies kon hebben en het flink met elkaar oneens kon zijn, maar dat dat niet eindigde in persoonlijke aanvallen.

Maar ik ga mijn eigen raad opvolgen, want ook ik blijf eigenwijs doorgaan en daar heeft ook niemand wat aan.
Ik kwam met argumenten maar toen was ik ineens ziek in mijn hoofd...

Ik heb hier overigens amper beledigingen gezien van het kamp dat er geen probleem met lentekriebels, voor de mensen met kritiek is het precies andersom.

En wil je goede discussie? Verdiep je dan in de materie en huil niet Facebook na...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_212735615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Kan toch per abuis de verkeerde module gegeven zijn
Nee dat kan niet, is (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) onmogelijk.
pi_212738091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 22:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee dat kan niet, is (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) onmogelijk.
Dat is ook een bekende drogreden. Wat je eigenlijk wilt doen is deze hypothese afwegen tegen de hypothese dat een docent zesjarigen over penetratie leert. Die kans is ook niet bijster groot.
-
pi_212741797
Vandaag eventjes gevraagd aan mijn kind die inmiddels in groep 6 zit, ze hebben zich deze lentekriebels week bezig gehouden met complimentjes geven aan klasgenootjes. Ze zei dat ze tegen een meisje in de klas gezegd had dat ze mooie sokken aan had :P

Volgende week gaan ze er mee verder zei ze. Dacht dat het één week was? Maargoed, alle vertrouwen dat het dan ook prima zal gaan verlopen.
pi_212744045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag eventjes gevraagd aan mijn kind die inmiddels in groep 6 zit, ze hebben zich deze lentekriebels week bezig gehouden met complimentjes geven aan klasgenootjes. Ze zei dat ze tegen een meisje in de klas gezegd had dat ze mooie sokken aan had :P

Volgende week gaan ze er mee verder zei ze. Dacht dat het één week was? Maargoed, alle vertrouwen dat het dan ook prima zal gaan verlopen.
Zie je nu wel! Niets aan de hand dus.
Wel is het nu ineens erg stil, sinds mijn analyse van gisteren. Geen causaal verband, maar wellicht is de polarisatie wat uit de lucht. En dat is nu net weer het bestaansrecht van het forum. Sorry!
pi_212745522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag eventjes gevraagd aan mijn kind die inmiddels in groep 6 zit, ze hebben zich deze lentekriebels week bezig gehouden met complimentjes geven aan klasgenootjes. Ze zei dat ze tegen een meisje in de klas gezegd had dat ze mooie sokken aan had :P

Volgende week gaan ze er mee verder zei ze. Dacht dat het één week was? Maargoed, alle vertrouwen dat het dan ook prima zal gaan verlopen.
Een hele week lang alleen maar complimentjes geven aan klasgenootjes? Klinkt nou niet bepaald als Lentekriebels. En aangezien ze er nog een week bij aanknopen, vraag ik me serieus af of ze niet met een heel ander project bezig zijn (al dan niet om maar geen Lentekriebels te hoeven doen).
pi_212745562
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 18:28 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Zie je nu wel! Niets aan de hand dus.
Wel is het nu ineens erg stil, sinds mijn analyse van gisteren. Geen causaal verband, maar wellicht is de polarisatie wat uit de lucht. En dat is nu net weer het bestaansrecht van het forum. Sorry!
Kan ook zijn dat de week van de Lentekriebels voorbij is (en heisa en verontwaardiging dit jaar aardig beperkt is gebleven)?
pi_212746248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Een hele week lang alleen maar complimentjes geven aan klasgenootjes? Klinkt nou niet bepaald als Lentekriebels. En aangezien ze er nog een week bij aanknopen, vraag ik me serieus af of ze niet met een heel ander project bezig zijn (al dan niet om maar geen Lentekriebels te hoeven doen).
Ik heb het net nagevraagd, volgens dochter hebben ze één les gehad. Misschien dat meerdere lessen niet paste in het overige lesaanbod ofzo? Geen idee. Weet ook niet hoeveel lessen kinderen krijgen in zo'n lentekriebels week.
pi_212746529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb het net nagevraagd, volgens dochter hebben ze één les gehad. Misschien dat meerdere lessen niet paste in het overige lesaanbod ofzo? Geen idee. Weet ook niet hoeveel lessen kinderen krijgen in zo'n lentekriebels week.
En wat was de les ?
pi_212746574
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
En wat was de les ?
Dat heb ik hierboven vermeld.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:43:48 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_212746681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat de week van de Lentekriebels voorbij is (en heisa en verontwaardiging dit jaar aardig beperkt is gebleven)?
Eerder dat alle discussies hier al meermaals gevoerd zijn, dus op een gegeven moment is alles ook wel gezegd, anders blijf je in cirkeltjes praten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_212746722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat heb ik hierboven vermeld.
Miste dat even .

Niks bezonder dus.
pi_212746917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Miste dat even .

Niks bezonder dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Miste dat even .

Niks bezonder dus.
Nee. Mensen denken dat Lentekriebels alleen seks gerelateerde zaken aan haalt , maar het gaat (ook) over vriendschap en verliefdheid bijvoorbeeld.

Je kan online een PDF downloaden over het materiaal wat ze aan groep 8 aanbieden. Ik weet niet uit welk jaar dat is, maar ik zie er echt doodnormale dingen en vragen in staan.
pi_212747233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Eerder dat alle discussies hier al meermaals gevoerd zijn, dus op een gegeven moment is alles ook wel gezegd, anders blijf je in cirkeltjes praten.
Dat kan ook ja.
Aan de andere kant, sommige users raken er bijkans nooit over uitgepraat.
  zondag 17 maart 2024 @ 15:25:28 #66
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_212860721
Ik vond dit een verlichtend gesprek over dit specifieke onderwerp

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_212862097
Ik heb in de klas van mijn middelste een tokkiemoeder die precies zo'n voorbeeld is van de types die iets op feesboek hebben gelezen en dan helemaal losgaan bij de leerkracht. Vorig jaar heeft ze dat gedaan, en toen moest de kleuterjuf haar uitleggen dat de kinderen alleen maar leren dat Kikker en Eend verliefd zijn, ook al is Kikker groen en Eend wit, dat ze ondanks hun verschillen helemaal verliefd zijn en elkaar willen knuffelen.

Dit jaar al een ouder gehoord die zich hardop afvroeg of er weer een relletje zou komen. Is gewoon genieten.
-nee-
pi_212869239
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2024 16:59 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb in de klas van mijn middelste een tokkiemoeder die precies zo'n voorbeeld is van de types die iets op feesboek hebben gelezen en dan helemaal losgaan bij de leerkracht. Vorig jaar heeft ze dat gedaan, en toen moest de kleuterjuf haar uitleggen dat de kinderen alleen maar leren dat Kikker en Eend verliefd zijn, ook al is Kikker groen en Eend wit, dat ze ondanks hun verschillen helemaal verliefd zijn en elkaar willen knuffelen.

Dit jaar al een ouder gehoord die zich hardop afvroeg of er weer een relletje zou komen. Is gewoon genieten.
Ik had laatst nog een discussie met een onbekende op Facebook ( ja, waarom eigenlijk? :') ) die met een gekniptgeplakt plaatje aan kwam zetten uit een veronderstelde lesmethode voor 6 tot 9 jarigen waarin twee kinderen het over pijpen en kontneuken hebben.

Soms denk ik ook: kijk nou ff naar zo'n plaatje, gebruik je gezond verstand, en trek je conclusies. Oh ja, en praat eens met leerkrachten die daadwerkelijk deze lessen aanbieden in plaats van dat je op je zolderkamer de wereld probeert te doorgronden met de luxaflex naar beneden.
-
pi_212869682
Zijn er nou inmiddels al kinderen gediddled door die lentekriebels? Of is dit toch weer ophef om niets?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')