quote:
Op zondag 17 maart 2024 16:59 schreef Marsenal het volgende:Ik heb in de klas van mijn middelste een tokkiemoeder die precies zo'n voorbeeld is van de types die iets op feesboek hebben gelezen en dan helemaal losgaan bij de leerkracht. Vorig jaar heeft ze dat gedaan, en toen moest de kleuterjuf haar uitleggen dat de kinderen alleen maar leren dat Kikker en Eend verliefd zijn, ook al is Kikker groen en Eend wit, dat ze ondanks hun verschillen helemaal verliefd zijn en elkaar willen knuffelen.
Dit jaar al een ouder gehoord die zich hardop afvroeg of er weer een relletje zou komen. Is gewoon genieten.
Ik had laatst nog een discussie met een onbekende op Facebook ( ja, waarom eigenlijk?

) die met een gekniptgeplakt plaatje aan kwam zetten uit een veronderstelde lesmethode voor 6 tot 9 jarigen waarin twee kinderen het over pijpen en kontneuken hebben.
Soms denk ik ook: kijk nou ff naar zo'n plaatje, gebruik je gezond verstand, en trek je conclusies. Oh ja, en praat eens met leerkrachten die daadwerkelijk deze lessen aanbieden in plaats van dat je op je zolderkamer de wereld probeert te doorgronden met de luxaflex naar beneden.