erotische fantasietjes?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ricciardo die heet Max moeilijk maakt?
Het is wel waar dat dat motorproject een groot risico is, maar:quote:Op zondag 3 maart 2024 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De geruchten dat de RBPT-Ford motor problemen geeft komen regelmatig voorbij. Het zou best een Hamilton 2013-actie kunnen zijn. Een nu niet winnend team dat na nieuwe regels wel succesvol is.
Ik vrees het ookquote:
Leuk verhaal, doet het vast goed op facebook ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:39 schreef Rnie het volgende:
"Mercedes is gewoon een topteam en Toto is gewoon een ontzettende goede TP" wordt er in de toekomst op Zandvoort door alle dikke veertigers met mercedeskledij gescandeerd.
"Ik heb nooit gezegd dat Mercedes kut is ofzo hoor"
![]()
He wat huh?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Leuk verhaal, doet het vast goed op facebook ofzo.
Ik zou dat risico ook niet durven lopen als ik hem was, je hebt nu kans op nog 2 titels en vanaf 26 kan het best minder zijn met Red Bull vanwege de PU maar of Mercedes er dan staat is ook maar de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel waar dat dat motorproject een groot risico is, maar:
1) dat is pas relevant in 2026, als het niet wordt uitgesteld
2) Max heeft nog een contract bij RBR t/m 2028
Kortom: die rijdt nog jaren bij RBR. En gaat zeker niet op korte termijn in die Mercedes zitten. Op lange termijn is alles mogelijk, maar vooralsnog heb ik het idee dat RBR loopt als een trein en Max er bijzonder mee in z'n nopjes is. Die zou wel gek zijn om weg te gaan.
Ja daarom. Kijk eerst gewoon wat het wordt met RBPT. Een coureur met de statuur van Max hoeft zich echt geen zorgen te maken over z'n zitje bij welk team dan ook. Als-ie weg wil, kan dat altijd.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou dat risico ook niet durven lopen als ik hem was, je hebt nu kans op nog 2 titels en vanaf 26 kan het best minder zijn met Red Bull vanwege de PU maar of Mercedes er dan staat is ook maar de vraag.
Ik denk juist dat het heel moeilijk is om te stoppen als het allemaal zo lekker loopt.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef Rnie het volgende:
Iets zegt me dat Verstappen, qua F1 zitje, 2028 niet gaat halen. Die kapt er echt eerder mee.
Ligt eraan wat er in zijn contract staat qua voorwaarden (if any).quote:Op zondag 3 maart 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
2) Max heeft nog een contract bij RBR t/m 2028
Tot het niet meer zo lekker loopt natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het heel moeilijk is om te stoppen als het allemaal zo lekker loopt.
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
Dat zou wel een totale aanfluiting zijn. Hij is toch niet getrouwd met RBR?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef Rnie het volgende:
Iets zegt me dat Verstappen, qua F1 zitje, 2028 niet gaat halen. Die kapt er echt eerder mee.
Geloof ook niet dat hij zo vroeg stopt. Hele carrière bij RB lijkt me dan realistischer, maar als de auto niet goed genoeg is, zal hij ook niet vast niet twijfelenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou wel een totale aanfluiting zijn. Hij is toch niet getrouwd met RBR?
femboyquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
femboy
dus twijfelt nog tussen femme of boy
<== gaat naar specsavers.quote:
Doe openen dan en quote alle posts die van toepassing zijn vanuit dit en vorig topic er heenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een apart topic
Of ik zeg nu gewoon dat de eerst volgende die erover begint het topic moet openenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe openen dan en quote alle posts die van toepassing zijn vanuit dit en vorig topic er heen
Nope jij moet niet weglopen voor je verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik zeg nu gewoon dat de eerst volgende die erover begint het topic moet openen
Max lijkt me slim (of stoïcijns?) genoeg om zich niet te mengen hierin.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nope jij moet niet weglopen voor je verantwoordelijkheden.
Gewoon maken die handel. Hop werken jij!
Lekker f1 gatequote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Valt dit onder het Shownieuws....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Is al besproken.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:36 schreef Sabata het volgende:
Christian Nimmervoll gooit er zich ook tegenaan:
https://www.motorsport-to(...)hat-christian-horner
Interessant verhaal, voor wie geen Duits kent, Google Translate is een goede vriend. Meest interessante punt. Herr Mintzlaff wilde Horner al laten ontslaan of tenminste schorsen, advocaten van Horner hebben dat weten af te zwakken tot het befaamde "onderzoek". Ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat Herr Mintzlaff ergens wat personeel geritseld heeft om de mailbom te versturen
Volgens mij speelt ook de verhouding op de werkvloer mee. Leidinggevende vs gewone medewerker.quote:
Onderzoek is klaar hoor.quote:
21 in een seizoen?quote:
Door de ophef ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo makkelijk leek het afgelopen woensdag maar ligt nu wel weer anders.
20 sec voor op teamgenoot, en nog meer voor nr, met ruimte om nog meer te pushen. Alles moet natuurlijk wel heel blijven, wat geluk om uit crashes te blijven, en het gezeik binnen het team moet hem niet dwars gaan zitten, en de organisatie niet. Maar hij is op dit moment wel een stuk beter dan de rest. Zou bizar zijn, maar niet geheel onmogelijk denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
21 in een seizoen?
Zou een bizarre zijn.
Mensen die geloven in onderzoeken door een advocatenkantoorquote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door de ophef ja.
De smaad en laster.
Hij is onschuldig en wordt zo behandeld. Echt heel smerig dit.
Ik weet niet, hij was iig dom.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door de ophef ja.
De smaad en laster.
Hij is onschuldig en wordt zo behandeld. Echt heel smerig dit.
De meerderheid denkt dat Max niet nog 50 overwinning op z'n naam gaat schrijven? Wow. Ik denk het wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Even wat anders!
[poll=6810]
[poll=6811]
Een KC, Kings Council, in het VK is niet zomaar een advocaat en die verbind zijn naam niet aan een onzin onderzoek.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die geloven in onderzoeken door een advocatenkantoor
Iemand die met betere banden onder z'n auto teamorders nodig heeft om voorbij te gaan aan Tsunoda zou het Max moeilijk moeten maken? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef Tokus het volgende:
Na het zien van aflevering 9 van Drive To Survive begin ik te snappen waarom Jos V. zo graag wil dat Horner weggaat bij Red Bull: Geen Horner betekent waarschijnlijk geen Ricciardo bij Red Bull, de enige die het Max wellicht moeilijk kan maken in dezelfde auto. (mits Ricciardo terug in vorm komt dit seizoen)
Ricciardo was al niet opgewassen tegen een 21 jarige Verstappen laat staan een 3 voudig WDC Verstappen.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iemand die met betere banden onder z'n auto teamorders nodig heeft om voorbij te gaan aan Tsunoda zou het Max moeilijk moeten maken? Ik zie het niet gebeuren.
Dat ook, er lijkt ieder jaar wel een nieuwe, verbeterde versie van Max rond te rijden.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ricciardo was al niet opgewassen tegen een 21 jarige Verstappen laat staan een 3 voudig WDC Verstappen.
Het is dan ook de enige juiste keuze van Max om zich afzijdig te houden en geen kant te kiezen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat een ontzettende shitshow is dit geworden zeg.
De rijder kant toch nooit een partij zijn in deze? Ongeacht status of aanzien op de grid.
Nee, Jos had dan een woordje moeten wisselen met MBS die Max in een onmogelijke situatie brengt als het waar is dat MBS dit aan Max vroeg.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het is dan ook de enige juiste keuze van Max om zich afzijdig te houden en geen kant te kiezen.
Begin wel ineens te begrijpen waarom Jos een woordje gewisseld heeft met Christian Horner.
Hij heeft wel redelijk door getrapt tijdens de tweede stint op de harde band.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ook, er lijkt ieder jaar wel een nieuwe, verbeterde versie van Max rond te rijden.
Afgelopen race is hij gestart, weggereden en de rest van de race is hij rustig aan het managen geweest voor het geval er nog een SC zou komen oid. Hij had ook een gat van meer dan 45 seconden kunnen slaan als z'n engineer 'm niet getemd had.
Die hoort zich er ook vooral niet in te mengen, het verbaasd me dat dat blijkbaar wel gebeurt en er dan ook een kant gekozen wordt.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Jos had dan een woordje moeten wisselen met MBS die Max in een onmogelijke situatie brengt als het waar is dat MBS dit aan Max vroeg.
Maar nog beter zou het zijn als Jos gewoon helemaal zijn mond hield en zich niet met deze situatie bemoeide want wat hij nu doet is pas echt de boel verzieken en problemen in het team veroorzaken.
Zolang je niet onder ede staat kun je verklaren wat je wilt zonder enige consequentie en je kunt meewerken tot een niveau dat je zelf goed dunkt.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een KC, Kings Council, in het VK is niet zomaar een advocaat en die verbind zijn naam niet aan een onzin onderzoek.
Sowieso, waarom zou je daar niet in geloven, eigenlijk, de advocaat is ingehuurd door Red Bull Gmbh, niet RBR of Horner en heeft dus ook geen enkel belang bij het vrijpleiten of schuldig bevinden van Horner.
Ik denk toch dat het Horner is die de problemen heeft veroorzaakt en ze waarschijnlijk niet heeft opgelost, maar wordt ongetwijfeld vervolgd.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Jos had dan een woordje moeten wisselen met MBS die Max in een onmogelijke situatie brengt als het waar is dat MBS dit aan Max vroeg.
Maar nog beter zou het zijn als Jos gewoon helemaal zijn mond hield en zich niet met deze situatie bemoeide want wat hij nu doet is pas echt de boel verzieken en problemen in het team veroorzaken.
WEER CAKE!quote:
Alsof het vragen om steun via MBS niet van Horner af is gekomen, nog lekker naïef iedereen hier zie ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is ook in zijn voordeel, hij hoeft geen diplomaat te zijn want redelijk onafhankelijk, ik ga er vanuit dat hij het beste voor zijn zoon wil, dus er is vast meer aan de hand bij Red Bull dan wij weten.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jos lijkt me geen diplomaat, die kan zich hier maar beter niet mee bemoeien.
Dit! Hij geeft geen waardeoordeel over het gedrag van Horner. Jos wil rust in het team.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook in zijn voordeel, hij hoeft geen diplomaat te zijn want redelijk onafhankelijk, ik ga er vanuit dat hij het beste voor zijn zoon wil, dus er is vast meer aan de hand bij Red Bull dan wij weten.
rust betekent zwijgen, niet olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit! Hij geeft geen waardeoordeel over het gedrag van Horner. Jos wil rust in het team.
De woorden 'Jos' en 'rust' in 1 zin gaan ook moeilijk samen. De man komt doorgaans op mij over als een wandelende tijdbom.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit! Hij geeft geen waardeoordeel over het gedrag van Horner. Jos wil rust in het team.
Hij voert de druk op omdat er niet wordt geluisterd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rust betekent zwijgen, niet olie op het vuur gooien.
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De woorden 'Jos' en 'rust' in 1 zin gaan ook moeilijk samen. De man komt doorgaans op mij over als een wandelende tijdbom.
Dan moet Jos z'n mond houden.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De tijd zal dat leren maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en het lijkt vooralsnog op een stinkende wond daar bij Red Bull.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dan moet Jos z'n mond houden.
Wrijven in een vlek is ook een leuk spreekwoord.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijd zal dat leren maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en het lijkt vooralsnog op een stinkende wond daar bij Red Bull.
Vader en zoonquote:
Het zou mij niks verbazen als jos hiermee een breuk probeert te forceren zodat Max naar Merc kan gaan verhuizen. Die geruchten worden ook steeds sterker.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef Sabata het volgende:
Jos zijn methode is niet handig maar hij maakt zich zorgen dat Ford zich gaat terug trekken en RBR geen Motorpartner meer heeft door al dit gedoe. dan valt idd alles uiteen maar er andere manieren dit aan te pakken
Als ik de tijdlijnen nu zie is Jos ontploft nadat Sulayem aan Max vroeg om publiekelijk Horner te steunen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef Sabata het volgende:
Jos zijn methode is niet handig maar hij maakt zich zorgen dat Ford zich gaat terug trekken en RBR geen Motorpartner meer heeft door al dit gedoe. dan valt idd alles uiteen maar er andere manieren dit aan te pakken
De wind was niet gaan liggen, dat leek er even op tot die mail met de vermeende appjes aan het licht kwam.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wrijven in een vlek is ook een leuk spreekwoord.
De wind was net weer gaan liggen, tot dat hij zich er weer meer ging bemoeien. Nu verschijnen er weer 3 artikelen per 'nieuws' site over zijn uitspraak.
Dit ja, het is nogal wat, Horner steunen omdat... machtig? de grote man?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik de tijdlijnen nu zie is Jos ontploft nadat Sulayem aan Max vroeg om publiekelijk Horner te steunen.
Het heeft in ieder geval niets met Ford te maken, die heel weinig met de motor te maken gaat krijgen, het is een luxe 'name sponsor' die een beetje hulp misschien ging bieden bij het elektrische/hybride deel, maar voor de rest enkel een sponsor is.
MBS heeft er blijkbaar sowieso een handje van xich te bemoeien met zaken die hem niet aangaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Als het waar zou zijn dan gaat de FIA baas, ver, ver buiten zijn boekje (niets nieuws daar) en plaatst hij Max in een onmogelijke positie.
En voor wat? Een intern arbeidsconflict bij Red Bull Racing wat geen enkele relevantie heeft buiten RBR en Red Bull Gmbh.
Bron: JSBMquote:We hear that the Senate is currently looking at two issues related to how the president has been running the federation since his election in December 2021. One is the result of a whistle blower who claims that the president interfered with the decision-making process of F1 Stewards in Jeddah last year. Fernando Alonso was stripped of his third place in the Grand Prix because of a 10-second penalty - but later got back the place back. The claim suggests that the president demanded a change through the FIA Vice-President for Sport (Middle East), Abdullah bin Isa Al Khalifa, who is the president of the Bahrain Motor Federation. Ben Sulayem’s defence is that he intervened because the stewards had been wrongly advised. The advice, however, would have come from an FIA employee and thus he is accusing his own people.
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat de dame in kwestie een vriendin is van Geri en waarvoor Geri een goed woordje heeft gedaan bij haar sollicitatie?
New detail makes Christian Horner ‘sext’ scandal so much worsequote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Wist ik niet, maakt het wel extra grappig.
quote:Halliwell — who has been married to Horner since 2015 — is reported to be humiliated
by the scandal, which has been made worse by the fact that she is reportedly friends with the recipient of the racy messages.
According to an insider, the 51-year-old even vouched for the woman to work with her husband at Red Bull.
Als Geri al jaloers was geweest, had ze haar vriendin vast niet geholpen met een baan waardoor ze met haar man ging samenwerken.quote:
Spicy detailquote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat de dame in kwestie een vriendin is van Geri en waarvoor Geri een goed woordje heeft gedaan bij haar sollicitatie?
Dit gaat helemaal uit de klauwen escaleren. Horner moet weg in het belang van het team.quote:
quote:There have been rumours for a while that Red Bull’s primary shareholder Chalerm Yoovidhya, who controls 51 percent of the shares, is considering taking the Red Bull Technology Group Ltd out of Red Bull GmbH empire and setting it up as an independent car company, with Horner in charge and a shareholder in the business. This makes a great deal of sense because the drinks company does not really need an F1 team, an engine company and a supercar manufacturing business.
Misschien maar goed ook.quote:
Ik denk eerder dat Jos hiermee RedBull onder druk probeert te zetten om Horner te wippen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als jos hiermee een breuk probeert te forceren zodat Max naar Merc kan gaan verhuizen. Die geruchten worden ook steeds sterker.
Volgend jaar, ja. Vanaf 2026 is de rangorde onduidelijk en zijn er geruchten dat er problemen zijn met de RBPT-Ford motor. Dan kun je misschien beter bij Mercedes zitten.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jos hiermee RedBull onder druk probeert te zetten om Horner te wippen.
Politiek spelletje.
Wat moet Max bij Mercedes? Hij heeft nu de beste auto van het veld en een auto die bij hem past.
Bij Mercedes zal hij wss om P3 vechten.
Ik zie Max nog eerder stoppen dan bij Mercedes instappen. Maar ik kan niet in zijn brein kijken.
Max naar Mercedes? Das nieuws.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef PirE het volgende:
Gezien de race pace van Perez zie ik Max ook in de Mercedes meedoen voor de titel. Of ze moeten Sainz ipv Ricciardo naast Perez zetten.
Ben je wel alweer een titel verder en Mercedes heeft het momenteel al niet eens echt op orde, oververhitting en batterij problemen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgend jaar, ja. Vanaf 2026 is de rangorde onduidelijk en zijn er geruchten dat er problemen zijn met de RBPT-Ford motor. Dan kun je misschien beter bij Mercedes zitten.
Gaan we weer hoor, met 'geruchten'quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgend jaar, ja. Vanaf 2026 is de rangorde onduidelijk en zijn er geruchten dat er problemen zijn met de RBPT-Ford motor. Dan kun je misschien beter bij Mercedes zitten.
De vraag is hoe Mercedes vanaf 2026 is. Misschien hebben ze de problemen dan wel opgelost. En dan zijn de motoren minder complex dan nu, dus dat zou ook kunnen schelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je wel alweer een titel verder en Mercedes heeft het momenteel al niet eens echt op orde, oververhitting en batterij problemen.
Nou ja de kans dat Red Bull het met de PU in 1 keer goed gaat hebben is ook niet heel bijzonder groot.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we weer hoor, met 'geruchten'
Als hij Newey meeneemt geef ik het wel een kans.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:20 schreef Starflyer het volgende:
Dus misschien is het wel 1 titel inleveren om er meer voor terug te krijgen
Harde feiten zullen we niet krijgen, dus zullen we het met de geruchten moeten doenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we weer hoor, met 'geruchten'
Hij is er zo vaak niet bij.quote:
Nou ja als je afgelopen weekend ruzie hebt gemaakt met de teambaas is het misschien wel handig om een keer een weekend over te slaan al dan niet al vooraf zo gepland.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij is er zo vaak niet bij.
Echt alles wordt nu opgeklopt tot epische proporties.
Het zou wel de grootste troll-actie ooit zijn als Max dan daar WK's gaat winnenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Harde feiten zullen we niet krijgen, dus zullen we het met de geruchten moeten doen
En en andere reden voor Verstappen om over te stappen naar Mercedes (volgens de geruchten), zie ik niet.
Ik dacht dat Max in elke zeepkist wk kon worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jos hiermee RedBull onder druk probeert te zetten om Horner te wippen.
Politiek spelletje.
Wat moet Max bij Mercedes? Hij heeft nu de beste auto van het veld en een auto die bij hem past.
Bij Mercedes zal hij wss om P3 vechten.
Ik zie Max nog eerder stoppen dan bij Mercedes instappen. Maar ik kan niet in zijn brein kijken.
Hij gaat gewoon naar Ferrari als Hamilton daar na 1 seizoen gillend weggerend is.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zou wel de grootste troll-actie ooit zijn als Max dan daar WK's gaat winnen
Max trapt de deur in bij Ferrari en zegt: "En dit is hoe we het verdomme gaan doen!"quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon naar Ferrari als Hamilton daar na 1 seizoen gillend weggerend is.
Als hij verstandig is blijft hij gewoon, ze hebben elkaar nodig, zolang dat besef er is hoef je geen vrienden te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon naar Ferrari als Hamilton daar na 1 seizoen gillend weggerend is.
Als Max door heeft dat 2026 een fiasco wordt, is ie weg hoor. En ik zie hem zo het halve team meenemen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij verstandig is blijft hij gewoon, ze hebben elkaar nodig, zolang dat besef er is hoef je geen vrienden te zijn.
Die dan allemaal een jaar gardening leave moeten opnemen, snelle oplossingen zijn er niet in F1.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Max door heeft dat 2026 een fiasco wordt, is ie weg hoor. En ik zie hem zo het halve team meenemen.
Dus? Alsof RB binnen dat jaar uit het slop komt.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die dan allemaal een jaar gardening leave moeten opnemen, snelle oplossingen zijn er niet in F1.
De kans dat RBR een slecht chassis heeft voor 26 acht ik vrij laag in, de kans dat de motor 100% is ook wel maar bij andere teams kan het zelfs beide niet top zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Alsof RB binnen dat jaar uit het slop komt.
Nu Mercedes geen onbeperkt budget meer heeft gaat het anders allemaal niet zo goed meer. Ik zie het zo nog niet goed komen. Helemaal niet met Toto aan het roer, die loopt ook in 7 sloten tegelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is hoe Mercedes vanaf 2026 is. Misschien hebben ze de problemen dan wel opgelost. En dan zijn de motoren minder complex dan nu, dus dat zou ook kunnen schelen.
Dus misschien is het wel 1 titel inleveren om er meer voor terug te krijgen
RBPT heeft de drie topmensen van Mercedes AMG Powertrains overgenomen toen RBPT opgezet werd en nog eens een flink aantal andere engineers van Mercedes, ik acht de kans groter dat de RBPT motor gewoon goed gaat zijn groter dan dat hij niet goed zal zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is best wel een operatie hoor high performance motoren bouwen, dat ze de theoretische kennis in huis hebben geloof ik meteen maar ze hebben verder niks om op terug te vallen als het om de praktijk gaat.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
RBPT heeft de drie topmensen van Mercedes AMG Powertrains overgenomen toen RBPT opgezet werd en nog eens een flink aantal andere engineers van Mercedes, ik acht de kans groter dat de RBPT motor gewoon goed gaat zijn groter dan dat hij niet goed zal zijn.
Ze zijn ook al een tijdje aan het werk, dacht ik, maar inderdaad, het is geen sinecure.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is best wel een operatie hoor high performance motoren bouwen, dat ze de theoretische kennis in huis hebben geloof ik meteen maar ze hebben verder niks om op terug te vallen als het om de praktijk gaat.
Het zou wel een stunt zijn om eerst naar Mercedes te gaan, 1 WK te halen, dan naar Ferrari, daar een WK halen en dan respectievelijk naar Williams en Haas en ook daar nog een WK. Ik mag dromen toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dirk de Beer, een Nederlander?quote:
Zuid Afrikaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dirk de Beer, een Nederlander?
Toch wel de mooiste chaotische F1 klucht die we het afgelopen decennium hebben mogen aanschouwen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:10 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nu Mercedes geen onbeperkt budget meer heeft gaat het anders allemaal niet zo goed meer. Ik zie het zo nog niet goed komen. Helemaal niet met Toto aan het roer, die loopt ook in 7 sloten tegelijk.
Ik reageer alleen maar op de geruchten dat Max erover denkt over te stappen naar Mercedes en dat de RBPT motor niet zo goed zou zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
RBPT heeft de drie topmensen van Mercedes AMG Powertrains overgenomen toen RBPT opgezet werd en nog eens een flink aantal andere engineers van Mercedes, ik acht de kans groter dat de RBPT motor gewoon goed gaat zijn groter dan dat hij niet goed zal zijn.
Het gerucht ging al eerder dit weekend. Nieuw vandaag is dat het bevestigt is en er nieuwe mensen voor in de plaats komen. 3 ipv 2 nl, Joe Burnell (Technical director engineering), David Wheater (Technical director aerodynamics) en Ciaron Pilbeam (Technical director performance).quote:
Zou heel dom zijn om in 2025 naar een ander team te gaan ja. Ik zie hem wel in 2026 een stapje wagen, indien hij geen vertrouwen heeft in het hele Powertrain gebeuren.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Ga toch weg man met die geruchten, op dit moment zit Max in een auto die met speels gemak 20 seconden wegrijd bij de rest, als hij HET RUSTIG AAN DOET, met een nieuw concept auto, dus er zit nog meer in. Die gaat echt niet weg voor 2026. Hij zou wel gek zijn.
Bij alle speculaties naar wat Max wil zou je eigenlijk ook moeten afvragen wat Jos nu eigenlijk wil.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou heel dom zijn om in 2025 naar een ander team te gaan ja. Ik zie hem wel in 2026 een stapje wagen, indien hij geen vertrouwen heeft in het hele Powertrain gebeuren.
Jos wil de focus op racen en niet op Horner z'n uitspattingen, je kan er van alles van vinden maar het leidt wel af.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij alle speculaties naar wat Max wil zou je eigenlijk ook moeten afvragen wat Jos nu eigenlijk wil.
Hij zegt zelf dat hij team RBR wil redden (door Horner te lozen) maar voor hetzelfde geld blaast hij de boel op.
Of zeggen de grote bazen In Osstenrijk en Thailand dat het wel mooi geweest is en verkopen de hele handel.
Thailand zou volgens geruchten het race gedeelte uit het Red Bull concern willen trekken en op eigen benen laten staan, zonder inmenging vanuit Oostenrijk. Misschien dat daar de machtsstrijd vandaan komt.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij alle speculaties naar wat Max wil zou je eigenlijk ook moeten afvragen wat Jos nu eigenlijk wil.
Hij zegt zelf dat hij team RBR wil redden (door Horner te lozen) maar voor hetzelfde geld blaast hij de boel op.
Of zeggen de grote bazen In Osstenrijk en Thailand dat het wel mooi geweest is en verkopen de hele handel.
Dus trekt hij zijn waffel open waardoor er weer een escalatie dreigt.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jos wil de focus op racen en niet op Horner z'n uitspattingen, je kan er van alles van vinden maar het leidt wel af.
Ja, en om dat te bereiken creeert hij alleen maar meer heisa en chaos. Slim, wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jos wil de focus op racen en niet op Horner z'n uitspattingen, je kan er van alles van vinden maar het leidt wel af.
Maar dan is er geen machtsstrijd, de Thais hebben de meerderheid van de aandelen en niets of niemand kan verhinderen dat zij RBR los maken van Red Bull Gmbh.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Thailand zou volgens geruchten het race gedeelte uit het Red Bull concern willen trekken en op eigen benen laten staan, zonder inmenging vanuit Oostenrijk. Misschien dat daar de machtsstrijd vandaan komt.
Zie post #97.
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus trekt hij zijn waffel open waardoor er weer een escalatie dreigt.
Wat Jos wel of niet zegt maakt niet uit, verschillende media berichten over scheuring in het team waarbij Christian Horner dus alleen staat tegenover Helmut en Newey en de Verstappens.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en om dat te bereiken creeert hij alleen maar meer heisa en chaos. Slim, wel.
Als hij wil dat de focus op racen ligt dan moet hij gewoon zijn mond houden.
Misschien wel als Horner persona non grata wordt en dus niet de leiding van dat bedrijf kan nemen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan is er geen machtsstrijd, de Thais hebben de meerderheid van de aandelen en niets of niemand kan verhinderen dat zij RBR los maken van Red Bull Gmbh.
Alweer geen logisch verhaal als je het mij vraagt.
En al die media herhalen geruchten van social media en maken een fantastische echoput van hun eigen geruchten die ze daardoor waarde geven want "Iedereen zegt het".quote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Wat Jos wel of niet zegt maakt niet uit, verschillende media berichten over scheuring in het team waarbij Christian Horner dus alleen staat tegenover Helmut en Newey en de Verstappens.
Gerard Berger is geen social media.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En al die media herhalen geruchten van social media en maken een fantastische echoput van hun eigen geruchten die ze daardoor waarde geven want "Iedereen zegt het".
Ik vind het allemaal nogal een opgeblazen lulverhaal wat het vooral moet hebben van de hang naar clickbait maar totaal niet van feiten.
Hoe is dat relevant voor een beslissing van de Thaise aandeelhouders om RBR los te maken van Red Bull Gmbh?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien wel als Horner persona non grata wordt en dus niet de leiding van dat bedrijf kan nemen.
Niet daarvoor, wel om Horner als baas aan te stellen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor een beslissing van de Thaise aandeelhouders om RBR los te maken van Red Bull Gmbh?
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en om dat te bereiken creeert hij alleen maar meer heisa en chaos. Slim, wel.
Als hij wil dat de focus op racen ligt dan moet hij gewoon zijn mond houden.
Dat is dus de vraag, het is niet goed afgesloten, die escalatie is door die openbare appjes gekomen en niet door Jos Verstappen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus trekt hij zijn waffel open waardoor er weer een escalatie dreigt.
En in plaats van dat te laten gaan en te negeren gooit Jos olie op het vuur. Ik heb Horner nergens zien zeggen dat hij een slachtoffer ergens van is, het enige wat ik gezien heb is dat Horner het betreurde dat het zo gelopen is.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus de vraag, het is niet goed afgesloten, die escalatie is door die openbare appjes gekomen en niet door Jos Verstappen.
Je kan het ook intern aan de kaak stellen, en niet aan een DM of Telegraaf meteen van leer trekken.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus de vraag, het is niet goed afgesloten, die escalatie is door die openbare appjes gekomen en niet door Jos Verstappen.
Omdat je er niet zoveel van weet als de insiders (ik dus ook niet) maar stel dat die vrouw aangifte gaat doen dan blijft het maar dooretteren.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En in plaats van dat te laten gaan en te negeren gooit Jos olie op het vuur. Ik heb Horner nergens zien zeggen dat hij een slachtoffer ergens van is, het enige wat ik gezien heb is dat Horner het betreurde dat het zo gelopen is.
Niet boeiend, iedereen doet net alsof dit een enorme partnership is tussen RBR en Ford maar het is net iets meer dan een sponsorschap en dan ook alleen op het hybride deel van de motor.quote:
Misschien is dat ook wel gebeurd, vandaar die ruzie.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan het ook intern aan de kaak stellen, en niet aan een DM of Telegraaf meteen van leer trekken.
Singapore 2023 wil zijn nulhypothese terug.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht dat Max in elke zeepkist wk kon worden.
Als je Max tegenover iemand anders zet in dezelfde auto dan lijkt hij op dit moment 0,25 tot 0,5 seconden extra racepace te hebben.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht dat Max in elke zeepkist wk kon worden.
Misschien niet boeiend wat betreft de techniek of de hoeveelheid sponsorgeld maar heel erg boeiend voor het media-circus dat hier opgedoken is. Dadelijk gaat Oracle ook twijfelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet boeiend, iedereen doet net alsof dit een enorme partnership is tussen RBR en Ford maar het is net iets meer dan een sponsorschap en dan ook alleen op het hybride deel van de motor.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we het trouwens hebben over het echt schokkende nieuws dat Sulayem (klaarblijkelijk succesvol) heeft geprobeerd een penalty van Alonso te overturnen, vind ik persoonlijk een stuk schokkender dan een man die zijn lul achterna loopt.
Nu ben je wel heel erg hard voor Alonsoquote:Op maandag 4 maart 2024 18:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ x ]
Als dat echt zo is lijkt me de positie van de beste man ook onhoudbaar.
Is natuurlijk wel de tweede keer zo'n ding met Alonso.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu ben je wel heel erg hard voor Alonso
Dag Benquote:Op maandag 4 maart 2024 18:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ x ]
Al besproken, zie post #86quote:Op maandag 4 maart 2024 18:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ x ]
Stel dit stel dat.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat je er niet zoveel van weet als de insiders (ik dus ook niet) maar stel dat die vrouw aangifte gaat doen dan blijft het maar dooretteren.
Je mist het grotere plaatje wat betreft het geouwehoer binnen Red Bull m.i. Je snapt toch wel dat dit Horner misstapje een stok is om mee te slaan?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel dit stel dat.
Het was gewoon opgelost. Die appjes doen er niet toe. Er is een onderzoek geweest, daaruit bleek dat er weinig aan de hand was. Vrouw in kwestie had het verder kunnen laten escaleren, maar heeft dat tot nu toe niet gedaan. Jos had gewoon zijn bek moeten houden. Dat hij achter de schermen er iets van zegt tegen Horner is zijn recht, maar niet naar media gaan en dan roepen dat je rust in de tent wil. Als je daadwerkelijk rust wil dan los je dit soort praktijken ACHTER de schermen op en zoek je niet de media op om publieke opinie achter je te krijgen. Totaal bullshit en op geen enkele manier goed te praten. Hoe hard je het ook probeert.
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:05 schreef WillemsJ het volgende:
Ik moet er niet aan denken aan al die geruchten, Max in een Mercedes....
In een normale Mercedes misschienquote:Op maandag 4 maart 2024 19:05 schreef WillemsJ het volgende:
Eens!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
Ja het wordt tijd dat we weer gaan racen.
Stukken boeiender dan dit gewauwel
Nee, dat mis ik niet, tuurlijk snap ik dat. Echter is het niet aan Jos om zich daar mee te bemoeien. In ieder geval niet in het openbaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je mist het grotere plaatje wat betreft het geouwehoer binnen Red Bull m.i. Je snapt toch wel dat dit Horner misstapje een stok is om mee te slaan?
Dat was het eerste gerucht ja, dat Jos iets had met haar maar dat Horner ertussendoor is komen fietsen, terwijl die al een spicegirl thuis heeft zitten. En dat Jos daarom die appjes gelekt heeft.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:24 schreef Rnie het volgende:
Ik las net dat Jos het whatsapp vrouwtje van Horner errug leuk vind. Het wordt steeds gekker.
Nouuuuuuuquote:Op maandag 4 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel dit stel dat.
Het was gewoon opgelost. Die appjes doen er niet toe. Er is een onderzoek geweest, daaruit bleek dat er weinig aan de hand was. Vrouw in kwestie had het verder kunnen laten escaleren, maar heeft dat tot nu toe niet gedaan. Jos had gewoon zijn bek moeten houden. Dat hij achter de schermen er iets van zegt tegen Horner is zijn recht, maar niet naar media gaan en dan roepen dat je rust in de tent wil. Als je daadwerkelijk rust wil dan los je dit soort praktijken ACHTER de schermen op en zoek je niet de media op om publieke opinie achter je te krijgen. Totaal bullshit en op geen enkele manier goed te praten. Hoe hard je het ook probeert.
verander het maar in Silly year, het houdt niet op.quote:
Want? Heeft Jos een clausule getekend ten tijde van zijn Red Bull contract?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, dat mis ik niet, tuurlijk snap ik dat. Echter is het niet aan Jos om zich daar mee te bemoeien. In ieder geval niet in het openbaar.
Dit geldt ook voor alle wappies met hun conspiracy theoriesquote:Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Hear, hear.
Alles wordt maar neergeplempt en voor waar aangenomen, hoe obscuur de clickbait bronnen ook zijn.
quote:We are so gullible went it comes to stuff like. We need to start issuing our critical thinking skills or else we are doomed, not only for F1 but the real world as well…
Het irritantst is dat 'men' dit relateert aan AD2021quote:Op maandag 4 maart 2024 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we het trouwens hebben over het echt schokkende nieuws dat Sulayem (klaarblijkelijk succesvol) heeft geprobeerd een penalty van Alonso te overturnen, iets dat Alonso de derde plek en drie extra punten opleverende wat hem aan het eind van het seizoen 4de maakte in de WK-stand in plaats van 6de.
vind ik persoonlijk een stuk schokkender dan een man die zijn lul achterna loopt.
Ik zie het ook niet voor me, zo'n serieus team zonder humor.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:05 schreef WillemsJ het volgende:
Dit verdwijnt niet meer met 20 auto's laten racen en aan het eind wint Verstappen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
Het is een soort van bewijs dat er hogere machten dan de race director en de stewards aan de touwtjes van de race-uitslag trekken.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het irritantst is dat 'men' dit relateert aan AD2021
...dus omdat iemand Horner wil cancellen moet hij maar gewoon omrollen en opzouten? Ik ben blij dat hij daar niet in meegaat. Dat hele cancelcultuur moet echt stoppen. Cancellen doen ze maar na onomsotelijk bewijs en zelfs dan moet men niet schijnheilig doet alsof niemand ooit een fout mag/kan maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
alleen Horner geeft er vooralsnog geen gehoor aan.
In Engeland relateren ze alles aan AD21quote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het irritantst is dat 'men' dit relateert aan AD2021
Je gaat niet alles doorlezen, maar vraagt wel of iedereen NOG een keer zijn mening wil geven.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef benhorse het volgende:
Ga niet alle doorlezen hier, maar het meest logische voor iedereen is toch dat Horner gaat pleiten? Wat is jullie mening hierover?
Een woedende Jos is wel mooi altijd, vroeger in Remunj en Maaseik ook.
Nee ja neequote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je gaat niet alles doorlezen, maar vraagt wel of iedereen NOG een keer zijn mening wil geven.
Race in België.quote:
Ik kan het me eigenlijk voor 2026 misschien wel voorstellen. Alleen om het mogelijk te maken moet Mercedes als team zijnde veel efficiënter gaan opereren. Ze laten in de details toch wel wat dingen liggen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
vertel eens over vroeger?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef benhorse het volgende:
Ga niet alle doorlezen hier, maar het meest logische voor iedereen is toch dat Horner gaat pleiten? Wat is jullie mening hierover?
Frans niet blij in de gene zijde met deze uitspraak.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:45 schreef THEFXR het volgende:
Opa Jos had hier Helmut al voor gewaarschuwd.
Om wat berichtjes? Nadat hij onschuldig is bevonden? Dat is politieke zelfmoord. De advocaten en journalisten van Horner zullen Red Bull tot de laatst schroef slopen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef benhorse het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-voor-mijn-zoon-jos/quote:Op maandag 4 maart 2024 20:53 schreef benhorse het volgende:
[..]
Frans niet blij in de gene zijde met deze uitspraak.
Ja, dat was al gezegdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef THEFXR het volgende:
Jos is niet aanwezig dit weekend vanwege zelf racen
https://www.gpfans.com/nl(...)el-christian-horner/
Tig keer hetzelfde posten is niet nodig als iedereen eens een keer leert lezen.quote:
F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #1quote:Op maandag 4 maart 2024 21:37 schreef scotty018 het volgende:
Vraagje:
op een of andere manier krijg ik nergens het topic over de Grand Prix van Abu Dhabi 2021 gevonden. Kan iemand me verder helpen? Thx!
Het is dus niet opgelost anders hadden we het er niet meer over, dit wordt nog wel vervolgd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel dit stel dat.
Het is niet iemand, het is volgens de geruchten een ontzettend groot gedeelte binnen Red Bull. De twee kampen kwestie speelt klaarblijkelijk al een behoorlijke tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...dus omdat iemand Horner wil cancellen moet hij maar gewoon omrollen en opzouten? Ik ben blij dat hij daar niet in meegaat. Dat hele cancelcultuur moet echt stoppen. Cancellen doen ze maar na onomsotelijk bewijs en zelfs dan moet men niet schijnheilig doet alsof niemand ooit een fout mag/kan maken.
Edit: ... en nee, niet iedereen verdient een tweede kans, maar een beetje flikflooien met je PA, zonder dwang, zonder directe machtsmisbruik etc. verdient dat wel. Wat een aanstellerij zeg. Alsof Horner die PA in een hokje heeft geduwt en daarna urenlang heeft lopen zwaffelen.
Ik dacht ook dat het opgelost was, zelfs goed opgelost, Horner stapt in het vliegtuig richting Bahrein, ondertussen een persbericht, alles koek en ei.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is niet iemand, het is volgens de geruchten een ontzettend groot gedeelte binnen Red Bull. De twee kampen kwestie speelt klaarblijkelijk al een behoorlijke tijd.
Je hebt het constant over het Horner/PA "incident". Tuurlijk kan iedereen een fout maken en is er m.i. vrij weinig aan de hand, maar de twee kampen kwestie is groter dan dit incident van Horner. Dit incident is een stok waarmee een ontzettend groot gedeelte van Red Bull in het rond kan slaan in de hoop dat Horner meer en meer onder druk komt te staan en uiteindelijk zijn biezen pakt.
ik ga echt niet hele topics teruglezen, omdat het gevuld wordt met dramaquote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tig keer hetzelfde posten is niet nodig als iedereen eens een keer leert lezen.
En ja, ik mis ook wel eens wat en accepteer als dat gezegd wordt
In Mofert bedoel je.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef benhorse het volgende:
Ja, dat was een regel die nergens op sloeg iddquote:Op maandag 4 maart 2024 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Even iets positiefs waar ik het over wil hebben:
Monteurs weer in de hekken bij de finish!
Eerlijk gezegd schrok ik toen ik ze zag staan afgelopen zaterdag, maar die regel is dus officieel teruggedraaid? Ik had dat nog niet meegekregen.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Even iets positiefs waar ik het over wil hebben:
Monteurs weer in de hekken bij de finish!
Die zijn al lang klaar voor de ramadan begintquote:Op maandag 4 maart 2024 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Door Motogp wordt er zondag wel geraced, nogal vreemd ivm ramadan.
Hier ook. Zat echt 'huh?!'quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd schrok ik toen ik ze zag staan afgelopen zaterdag, maar die regel is dus officieel teruggedraaid? Ik had dat nog niet meegekregen.
Ja dit ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft die Jos dan echt niet in de gaten dat hij met dergelijke uitspraken mogelijk sportieve successen van zijn zoon aan het ondermijnen is.
Je kan Jos wel uit de tokkies halen maar hoe haal je de tokkie uit Jos?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft die Jos dan echt niet in de gaten dat hij met dergelijke uitspraken mogelijk sportieve successen van zijn zoon aan het ondermijnen is.
nee, want zo steekt hij niet in elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Dat klopte toch ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:50 schreef THEFXR het volgende:
vroeger naar Ziggo toe: jullie snappen het nog steeds niet.
Wederom zo'n saai kutcircuit van die Tilke.quote:
Wat moest Ziggo dan snappen? Dat Perez nooit meer een kans zou krijgen om voor Verstappen te finishen.quote:
Ach, beter dan stratenaids.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wederom zo'n saai kutcircuit van die Tilke.
Doe dan in ieder geval ook het deel rechtsboven erbij in de lay-out en kort het niet af.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wederom zo'n saai kutcircuit van die Tilke.
Dit lijkt wel uit een AI te komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval ook het deel rechtsboven erbij in de lay-out en kort het niet af.
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een betere lay-out dan die rare baan in jeddah.
Circuits ontwerpen met AI, dan kan Tilke niks meer verdienenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit lijkt wel uit een AI te komen
ziet er wel uit als een pretparkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
WtfDie bocht is ook niet een berg ofzo, gewoon even yolo op een viaduct.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel coureur crasht op het viaduct en vliegt met auto en al eraf. Dan heb je echt wel een megacrash te pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, Trackmania F1quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat jij dat niet snapt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:16 schreef DjVero het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom dat gerucht dat Verstappen naar Mercedes zou gaan zó'n hardnekkig gerucht is
Compleet met circuskleuren, past er wel bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste foto, wordt dat goedgekeurd? Daar kan je gewoon afdonderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een locatie uit Dead Rising.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De daadwerkelijke uitvoering zal er heel wat conservatiever uitzien dan dit soort spectaculaire renders.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die bovenste foto, wordt dat goedgekeurd? Daar kan je gewoon afdonderen.
Ik dacht dat het gewoon op de grond was, rijden een berg op, zoals bij COTA bocht 1.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stel coureur crasht op het viaduct en vliegt met auto en al eraf. Dan heb je echt wel een megacrash te pakken
Dat kun je in Spa ook bij de pitstraat-ingang. Alleen is het daar 40 meter.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die bovenste foto, wordt dat goedgekeurd? Daar kan je gewoon afdonderen.
Wie gaat hem opvolgen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:24 schreef Starflyer het volgende:
MBS zou zich ook bemoeit hebben met de goedkeuring van het circuit van Las Vegas. Hij wilde dat het circuit afgekeurd werd.
https://www.bbc.com/sport/formula1/68478049
En terechtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:24 schreef Starflyer het volgende:
MBS zou zich ook bemoeid hebben met de goedkeuring van het circuit van Las Vegas. Hij wilde dat het circuit afgekeurd werd.
Dan komt er toch zo'n poppetje op een wolk die je weer op deze regenboogbaan zet?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stel coureur crasht op het viaduct en vliegt met auto en al eraf. Dan heb je echt wel een megacrash te pakken
Doet me denken aan f zero spelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar dat kan niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan komt er toch zo'n poppetje op een wolk die je weer op deze regenboogbaan zet?
(sorry, ben niet zo thuis in de mario kart characters)
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:53 schreef Rianne84 het volgende:
[x]https://twitter.com/FastestPitStop/status/1765013932626825503[/x]
Of in correct Nederlands: "Zoek het lekker zelf uit, mij niet bellen"
Max
According to the Telegraaf...quote:According to Dutch newspaper De Telegraaf, after Red Bull's three-time champion Max Verstappen twice failed to give Horner unqualified backing in a news conference in Bahrain, Ben Sulayem approached the Dutchman and said he should publicly back his boss.
Verstappen, BBC Sport has been told, responded by saying Ben Sulayem should launch his own inquiry into the matter.
Gelukkig ik maakte me al zorgen dat er geen relletje was vandaag.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:24 schreef Starflyer het volgende:
MBS zou zich ook bemoeid hebben met de goedkeuring van het circuit van Las Vegas. Hij wilde dat het circuit afgekeurd werd.
Dat wordt het ook: Six Flags Qiddiya is in aanbouw., en het circuit is daarop ingetekend (die afbeelding was 4800px breed, dus even gelinkt)quote:
Kan me wel vinden in de theorie op reddit dat hij meer geld wilde zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gelukkig ik maakte me al zorgen dat er geen relletje was vandaag.
Het blijft een bijzondere vent die MBS, soms denk ik weleens dat het gezien zijn afkomst altijd zo ging, de prins vraagt wat en wij draaien.
Lakituquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan komt er toch zo'n poppetje op een wolk die je weer op deze regenboogbaan zet?
(sorry, ben niet zo thuis in de mario kart characters)
Ik betwijfel of het feit dat je de naam van dat schildpadding kent nu echt een goed iets isquote:
Het is tegenwoordig oke om een nerd te zijn hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het feit dat je de naam van dat schildpadding kent nu echt een goed iets is
Neigt ook naar een typisch gevalletje cultuurverschil.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
Volkomen terechte reactie van Max. Waarom moet een werknemer blind zijn baas verdedigen. Zijn niet zijn zaken.
Ook smerig dat die sjoemelsjeik het überhaupt vraagt
Meende ook gelezen te hebben dat anderen die er bij waren een andere lezing op het verhaal haddenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:24 schreef Starflyer het volgende:
Foto?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:13 schreef Mano_ het volgende:
In ander F1-nieuws: vandaag de Lego McLaren MP4/4 Senna ontvangen en bijna af
Mijne komt morgen binnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:13 schreef Mano_ het volgende:
In ander F1-nieuws: vandaag de Lego McLaren MP4/4 Senna ontvangen en bijna af
Coolquote:
Die op de neus is geprint, die op de achtervleugel zijn stickers.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Mijne komt morgen binnen.
Vraagje, zijn de nummers en dergelijke stickers? Eigenlijk wil ik er nummer 11 van maken (Prost fanboy).
Dat is ook niet echt een hoge lat ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk is dat circuit wel top, beter dan die Miami ellende.
Vorig jaar had Miami wel echt water in de 'haven'quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk is dat circuit wel top, beter dan die Miami ellende.
Alleen wel jammer dat ze bedreigd wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Bij Lubach werd viaplay commentaar ook nog even uitgelachen
Nog steeds?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat ze bedreigd worden
Sinds (dag 1) die kerel het niet kan laten altijd vooraan in beeld te lopen, erger ik me kapot aan die man. Hij heeft ook zo een corrupt hoofd.quote:
Dit is wel koren op de molen voor de Lewis-fans. Die willen dat de uitslag van de GP van Abu Dahbi 2021 opnieuw onderzocht wordt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:27 schreef Starflyer het volgende:
De FIA bevestigt dat er een onderzoek loopt naar bepaalde leden van de FIA.
https://nl.motorsport.com(...)alde-leden/10583533/
#RENT FREE!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is wel koren op de molen voor de Lewis-fans. Die willen dat de uitslag van de GP van Abu Dahbi 2021 opnieuw onderzocht wordt.
Zelfs Peter Windsor vond gisteren in zijn live stream dat Mercedes het toen veel te snel opgegeven heeft. En daarmee Lewis hebben laten vallen, alleen omdat ze geen gedoe wilden.
Daar heeft Ben Sulayem niets mee te maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is wel koren op de molen voor de Lewis-fans. Die willen dat de uitslag van de GP van Abu Dahbi 2021 opnieuw onderzocht wordt.
Zelfs Peter Windsor vond gisteren in zijn live stream dat Mercedes het toen veel te snel opgegeven heeft. En daarmee Lewis hebben laten vallen, alleen omdat ze geen gedoe wilden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |