hij geeft aan dat Horny weg moet, maar niet wie die plaats moet innemen. Normaal moet je bij Jos niet zijn voor roddel en achterklap.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:07 schreef Cilantro het volgende:
Jos zit te azen op Horner's positie. Waarom zou hij anders zo blijven stoken.
Als je bij merc 1e coureur bent dan is er toch geen giftige omgeving?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
Maar het idee dat Max zou kijken naar Merc vind ik dan weer erg onwaarschijnlijk.
Max zou dan eerder stoppen dan dat hij naar een nog giftigere omgeving zou gaan
En dan zou Marko niet eens op de payroll van redbull staan maar van het oude AlfaTauriquote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef Kickinalfa het volgende:
In snap ook die hele vete niet.
Als Marko/Horner ben je bezig met het meest dominante seizoen ooit.
Dan laat je elkaar toch lekker je ding doen met zulke resultaten.
Max en Russell samen is wel lachenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je bij merc 1e coureur bent dan is er toch geen giftige omgeving?
Nee, ik denk dat Perez blijft.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Stelling. Perez gaat hoe dan ook dit seizoen bij RBR af maken en Sainz wordt zijn opvolger
Als hij dat George aan gort rijdt kunnen we meteen team lh laten zien dat Max toch echt zo goed is.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Russell samen is wel lachen
een wolf verliest wel zijn haren maar niet zijn streken?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben voor.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Als hij dat George aan gort rijdt kunnen we meteen team lh laten zien dat Max toch echt zo goed is.
Hij rijdt George nu al aan gortquote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Als hij dat George aan gort rijdt kunnen we meteen team lh laten zien dat Max toch echt zo goed is.
waarom?, die motor ging voor geen meter bij Williams, welke motor is het sterkst of gaat dat worden?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, van Red Bull GmbHquote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan zou Marko niet eens op de payroll van redbull staan maar van het oude AlfaTauri
Sainz gaat sowieso niet naar RBRquote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Stelling. Perez gaat hoe dan ook dit seizoen bij RBR af maken en Sainz wordt zijn opvolger
Sainz gaat naar Mercedes.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Nu nog te vroeg om te zeggen. Toto heeft de de sleutel voor de rijdersmarkt van 2025 in handen en wil gewoon wachten hoe bijvoorbeeld een Antonelli zich ontwikkelt.quote:
Ook een aanstormend talent idd.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog te vroeg om te zeggen. Toto heeft de de sleutel voor de rijdersmarkt van 2025 in handen en wil gewoon wachten hoe bijvoorbeeld een Antonelli zich ontwikkelt.
Dat Antonelli verhaal geloof ik echt niets van al krijg ik graag ongelijk in deze.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog te vroeg om te zeggen. Toto heeft de de sleutel voor de rijdersmarkt van 2025 in handen en wil gewoon wachten hoe bijvoorbeeld een Antonelli zich ontwikkelt.
ik denk dat het meer is om te kiezen voor een goede coureur naast Sjors of een tussenpaus terwijl Antonelli bij bijvoorbeeld Williams rijptquote:Op zondag 3 maart 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Antonelli verhaal geloof ik echt niets van al krijg ik graag ongelijk in deze.
Als Perez netjes 2e blijft worden niet. En Sainz senior heeft te veel kwaad bloed gezet toen bij Torro Rosso, Dat zijn ze nog niet vergeten.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt. En daarna is hij teruggekeerd en heeft hij de hand geschud met Horner.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het klopt wat DM schrijft was het na vrijdag
[..]
Aangezien BBC dus van Jos heeft gehoord dat hij de interviews heeft gedaan na de falling out
Ik vermoed dat hij de media al te woord had gestaan vóór het handschudden.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. En daarna is hij teruggekeerd en heeft hij de hand geschud met Horner.
Totaal niet slim om je daarna in de media uit te spreken.
Het stukje dat ze elkaar daarna de hand geschud hebben blijft namelijk bij bijna niemand hangen.
Dat kloptquote:Op zondag 3 maart 2024 15:34 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij de media al te woord had gestaan vóór het handschudden.
Denk eerder dat de media hem opzoekt ipv andersom.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien moet Jos even een stapje terug doenDenk dat Max inmiddels wel oud genoeg is om zijn eigen beslissingen te maken zonder dat Jos de media op hoeft te zoeken.
Ik vraag me vooral af wat er gebeurt als Prema de nieuwe F2 auto niet onder controle krijgt. Antonelli en Bearman hadden behoorlijk moeite terwijl Maloney en O'Sullivan (twee 'geflopte' talenten van RBR) ineens vooraan om de knikkers meedoen. Zijn Maloney en O'Sullivan dan ineens de great new hype en Antonelli niet meer?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Antonelli verhaal geloof ik echt niets van al krijg ik graag ongelijk in deze.
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Erkend vrouwenmepper Jos V. had beter zijn mond kunnen houden
Hij laat hier alleen maar mee zien dat er inderdaad mensen met een agenda zijn om Horner eruit te werken en hij laat zich voor hun karretje spannen
Eens, dit loopt de spuigaten uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
Wat een onzinquote:Op zondag 3 maart 2024 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-nemen-toe/10582807/
Max naar Toto.
kwalitatief wel minder dan enkele jaren geledenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Motorsport.com is niet zomaar één of andere pulp site anders.
Ze noemen de geruchten, en ik noem de geruchten onzin.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Motorsport.com is niet zomaar één of andere pulp site anders.
Ronald Vording vind ik echt een topper.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kwalitatief wel minder dan enkele jaren geleden
Waarvan akte.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze noemen de geruchten, en ik noem de geruchten onzin.
Bij de Engelstalige site zijn destijds heel veel opgestapt om The Race te beginnenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ronald Vording vind ik echt een topper.
Alsof Max in die koektrommel van ze wil rijdenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-nemen-toe/10582807/
Max naar Toto.
Wat is dit voor onzin? Als het waar zou zijn dan gaat de FIA baas, ver, ver buiten zijn boekje (niets nieuws daar) en plaatst hij Max in een onmogelijke positie.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Een team of deelnemer aan de sport mag het imago van de sport niet aantasten. De FIA kan in theorie een teambaas zelfs wegsturen.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Als het waar zou zijn dan gaat de FIA baas, ver, ver buiten zijn boekje (niets nieuws daar) en plaatst hij Max in een onmogelijke positie.
En voor wat? Een intern arbeidsconflict bij Red Bull Racing wat geen enkele relevantie heeft buiten RBR en Red Bull Gmbh.
De geruchten dat de RBPT-Ford motor problemen geeft komen regelmatig voorbij. Het zou best een Hamilton 2013-actie kunnen zijn. Een nu niet winnend team dat na nieuwe regels wel succesvol is.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof Max in die koektrommel van ze wil rijden
Mooie combinatie MBS en drank.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Ik zie het Ric echt niet lukken om het Max moeilijk te maken hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef Tokus het volgende:
Na het zien van aflevering 9 van Drive To Survive begin ik te snappen waarom Jos V. zo graag wil dat Horner weggaat bij Red Bull: Geen Horner betekent waarschijnlijk geen Ricciardo bij Red Bull, de enige die het Max wellicht moeilijk kan maken in dezelfde auto. (mits Ricciardo terug in vorm komt dit seizoen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |