Dat dus idd, waarom geef je als vader een interview waarin je stelt dat de teambaas beter weg kan, als je rust wilt in het team.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:13 schreef Evenstar het volgende:
Als jij het nu met rust had gelaten was er nu niks meer gezegd en zou het rustig naar de achtergrond kunnen gaan. Nu gooi jij weer olie op het vuur. Hoe is Max hierbij gebaat?
Er is een onafhankelijk onderzoek geweest en daaruit bleek dat er niks aan de hand was. Daarna is het gewoon klaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soory maar iedereen is hier of heel erg naïef, doet heel erg aan wishful thinking of is dusdanig de draad kwijt geraakt dat in plaats van 'believe all women' ze doen aan 'believe all men'.
Beter lezen, Telegraaf citeert Jos zelf én zeggen daarbij dat hij ook met de Daily mail heeft gesproken:quote:Op zondag 3 maart 2024 12:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat dus niet. Ze rapporteren wat een andere 'krant' schrijft. Dan ben je dus geen bron.
Wat is dat ineens met al die mensen hier die klakkeloos de roddelpers geloven? Het is wel duidelijk waarom de wereld in de staat verkeert waarin 'ie verkeert.
Nou in de zaak rondom Horner vind ik niets eigenlijk. Heb ik geen mening over want ik ken 0,0 van de feiten.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soory maar iedereen is hier of heel erg naïef, doet heel erg aan wishful thinking of is dusdanig de draad kwijt geraakt dat in plaats van 'believe all women' ze doen aan 'believe all men' (wat net zo idioot is).
Daar ben ik het mee oneens als dit gaat om een machtsverhouding op de werkvloer.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:21 schreef Jane het volgende:
Btw, als dit idd een gevalletje vreemdgaan is, dan is dat iets waar alleen z'n vrouw iets van kan vinden. Een werkgever heeft daar verder niks mee te maken hebben.
Zou lekker zijn als iedereen die vreemdgaat ontslagen zou worden.
Wat een onzin is dat nou weer, dat het niet goed zit ziet een blinde nog, maar het bedrijf heeft denk ik wel goed gehandeld met die externe advocaat, ik neem aan dat die vrouw daar ook akkoord mee was.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soory maar iedereen is hier of heel erg naïef, doet heel erg aan wishful thinking of is dusdanig de draad kwijt geraakt dat in plaats van 'believe all women' ze doen aan 'believe all men' (wat net zo idioot is).
Verschil met normale mensen is dat hij de chef is. Als de dame in kwestie het dan ook nog als ongewenst ervaart dan is het wel degelijk een probleem..quote:Op zondag 3 maart 2024 12:21 schreef Jane het volgende:
Btw, als dit idd een gevalletje vreemdgaan is, dan is dat iets waar alleen z'n vrouw iets van kan vinden. Een werkgever heeft daar verder niks mee te maken hebben.
Precies.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:21 schreef Jane het volgende:
Hij is vrijgesproken na een onafhankelijk onderzoek. Wat begrijpt men daar niet aan?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verschil met normale mensen is dat hij de chef is. Als de dame in kwestie het dan ook nog als ongewenst ervaart dan is het wel degelijk een probleem..
Nee het verschil is dat het de werkvloer is.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Verschil met normale mensen is dat hij de chef is.
Ja eens, maar ik bedoelde in het algemeen. Er is al veel eerder gezegd dat die appjes sowieso geen deel uitmaakten van de zaak die bij RB onderzocht werd. Dus gaat ook niet per se om dezelfde vrouw (als die apps echt zijn). Zo bedoelde ik het.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee oneens als dit gaat om een machtsverhouding op de werkvloer.
Hij is al vrijgesproken van grensoverschrijdend gedrag, he? Door z'n werkgever.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee het verschil is dat het de werkvloer is.
Een zorgverlener, politiechef of gevangenisbewaarder zou er ook om ontslagen worden als er een seksuele situatie is op de werkvloer.
Als hij was vreemdgegaan met de eigenaresse van het italiaans restaurant om de hoek had het geen bal te maken met dat hij de huppeldepup bij RBR is
Zolang we niet de details van het onderzoek kennen moeten we daar van uit gaan. Echter alles wijst erop dat die conclusie intern door lang niet iedereen wordt gedeeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies.
Er is een onderzoek geweest en daaruit bleek dat Horner qua werksfeer niks fout heeft gedaan, dus dat deel is gewoon klaar.
Daarna is het gewoon een prive aangelegenheid en is het tussen Horner, Geri en de PA. Heb jij, ik, Jos of wie dan ook niks meer mee te maken.
E ris trouwens geen sprake van vrijspraak. De klacht is afgewezen, zoveel is naar buiten gebracht.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
Over de inhoudelijke situatie kan ik zelfs met een 'vrijspraak' die is gedaan door de ingehuurde advocaat van WC Eend geen mening geven.
Ik ken de feiten niet.
Dat kan, maar dan moeten zij intern maar aanklachten gaan indienen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Zolang we niet de details van het onderzoek kennen moeten we daar van uit gaan. Echter alles wijst erop dat die conclusie intern door lang niet iedereen wordt gedeeld.
Die onrust komt door de appjes, ze dachten dat het klaar was maar nu is het weer opgerakeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:28 schreef Evenstar het volgende:
De appjes doen er gewoon niet toe. Of ze nou echt zijn of niet. Of ze nou als bewijs zijn gebruikt of niet.
Er was een aanklacht tegen Horner. Red Bull heeft een extern onafhankelijk bedrijf ingehuurd om dit te onderzoeken en daaruit bleek dat Horner kon aanblijven.
Wat jij, ik, Jos etc.daarvan vinden maakt niet uit. Het is gewoon klaar.
Onrust komt nu niet door Horner (meer), maar door Jos, diegene die berichten heeft gelekt en roddelpers die het niet los kan laten.
En door een zekere Jos die in de media meldt dat Max gebaat is bij rust maar wel olie gaat gooien.quote:
Ik denk dat Jos tekeer is gegaan na die app bom, niet dat het heel handig is maar lijkt me niet dat hij dit gisteren gezegd heeft na de race.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
En door een zekere Jos die in de media meldt dat Max gebaat is bij rust maar wel olie gaat gooien.
en door de pers die graag dingen opblaast
ik kan uit de zin inderdaad niet halen wanneer precies. Alleen dat hij een woordenwisseling oid heeft gehad in Bahrein met Christianquote:Op zondag 3 maart 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Jos tekeer is gegaan na die app bom, niet dat het heel handig is maar lijkt me niet dat hij dit gisteren gezegd heeft na de race.
quote:Verstappen told BBC Sport he had made the comments to the two newspapers after a falling out with Horner in Bahrain.
Die appjes voegen echt weinig toe. Geen dick pics, geen disrespect, geen geforceer, altijd respectvol.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Jos tekeer is gegaan na die app bom, niet dat het heel handig is maar lijkt me niet dat hij dit gisteren gezegd heeft na de race.
Wat een onzin. hij ontkent niet dus het is echt. Wel eens van gerede twijfel gehoord?Je argument slaat nergens op.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Horner ontkent het niet dus die appjes zijn gewoon echt, daar twijfelt echt niemand meer aan.
[..]
Allang niet meer, Horner zijn lijn is ook 'no comment' of een ontwijkend antwoord als hem gevraagd wordt of de appjes echt zijn.
Qua nieuwswaarde doen ze er natuurlijk wel toe en dat komt altijd slecht uit, zeker als je gewoon verder wil met je dafgelijkse beslommeringen, dit leidt enorm af.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die appjes voegen echt weinig toe. Geen dick pics, geen disrespect, geen geforceer, altijd respectvol.
Op een gegeven moment wil hij zelfs voor meer afstand zorgen maar dat wil mevrouw niet, want dan kan ze haar werk niet doen zogenaamd.
Dit is dan ook nog eens allemaal cherry picked en als dit het ergste is wat is gezegd dan dan ik alleen maar arme Geri en verder boeien.
Klopt, maar dat was donderdag. Het is nu zondag. Horner heeft het prima gedaan, steun gekregen (al dan niet geforceerd) vanuit Geri en Thailand.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua nieuwswaarde doen ze er natuurlijk wel toe en dat komt altijd slecht uit, zeker als je gewoon verder wil met je dafgelijkse beslommeringen, dit leidt enorm af.
Natuurlijk zijn bepaalde mensen daarop uit en die zullen dan ook niet nalaten olie op het vuur te gooien want Red Bull staat verder op eenzame hoogte als het puur om F1 gaat.
De media worden gebruikt om iets te forceren. Jos is onderdeel van het spel.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was donderdag. Het is nu zondag. Horner heeft het prima gedaan, steun gekregen (al dan niet geforceerd) vanuit Geri en Thailand.
Media had bijna geen poot meer om op te staan en dan komt Jos om de hoek kijken.....
Ik denk dat het commentaar van Jos ook donderdag was.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was donderdag. Het is nu zondag. Horner heeft het prima gedaan, steun gekregen (al dan niet geforceerd) vanuit Geri en Thailand.
Media had bijna geen poot meer om op te staan en dan komt Jos om de hoek kijken.....
als het klopt wat DM schrijft was het na vrijdagquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het commentaar van Jos ook donderdag was.
Aangezien BBC dus van Jos heeft gehoord dat hij de interviews heeft gedaan na de falling outquote:Mail Sport can reveal that Jos, a former team-mate of Michael Schumacher, had a blazing row in Horner's paddock office after qualifying on Friday night.
Verstappen, 51, walked out of the fiery meeting before returning to the room and reluctantly shaking hands.
Dit was een bewuste move van Jos. Kennelijk heeft hij er redenen voor.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef Donderkonijn het volgende:
Als Jos slim was geweest had ie zijn bek gehouden en het over laten waaien, nu laait het weer op. Oliedomme move.
ja hoe moeten Engelsen anders weten wie Jos isquote:
Goed puntquote:Op zondag 3 maart 2024 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moeten Engelsen anders weten wie Jos is
De vader van Max zegt natuurlijk niets. Welke lezer van DM weet in hemelsnaam wie Max Verstappen is.
Aansturen op een breuk met RBR? Verstappen naar Mercedes? Relatie met Toto hersteld?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:01 schreef aesop het volgende:
[..]
Dit was een bewuste move van Jos. Kennelijk heeft hij er redenen voor.
Kan aan heel veel dingen liggen. Is de integriteit van die appjes wel te controleren bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:40 schreef Evenstar het volgende:
Als de apps inderdaad niet als bewijsmateriaal zijn gebruikt dan denk ik trouwens ook dat daar berichten in zitten waarbij zij flink de touwtjes in handen heeft. Anders snap ik echt niet waarom ze het niet zou doen.
De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begint de lange weg naar morgen....quote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aansturen op een breuk met RBR? Verstappen naar Mercedes? Relatie met Toto hersteld?
Mis niets en kijk volgende week weer!
Toch nog een spannend seizoen!quote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aansturen op een breuk met RBR? Verstappen naar Mercedes? Relatie met Toto hersteld?
Mis niets en kijk volgende week weer!
Vind ik welquote:Op zondag 3 maart 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het nu al raceweek, omdat de race zaterdag al is?
hij geeft aan dat Horny weg moet, maar niet wie die plaats moet innemen. Normaal moet je bij Jos niet zijn voor roddel en achterklap.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:07 schreef Cilantro het volgende:
Jos zit te azen op Horner's positie. Waarom zou hij anders zo blijven stoken.
Als je bij merc 1e coureur bent dan is er toch geen giftige omgeving?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
Maar het idee dat Max zou kijken naar Merc vind ik dan weer erg onwaarschijnlijk.
Max zou dan eerder stoppen dan dat hij naar een nog giftigere omgeving zou gaan
En dan zou Marko niet eens op de payroll van redbull staan maar van het oude AlfaTauriquote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef Kickinalfa het volgende:
In snap ook die hele vete niet.
Als Marko/Horner ben je bezig met het meest dominante seizoen ooit.
Dan laat je elkaar toch lekker je ding doen met zulke resultaten.
Max en Russell samen is wel lachenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je bij merc 1e coureur bent dan is er toch geen giftige omgeving?
Nee, ik denk dat Perez blijft.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Stelling. Perez gaat hoe dan ook dit seizoen bij RBR af maken en Sainz wordt zijn opvolger
Als hij dat George aan gort rijdt kunnen we meteen team lh laten zien dat Max toch echt zo goed is.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Russell samen is wel lachen
een wolf verliest wel zijn haren maar niet zijn streken?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben voor.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Als hij dat George aan gort rijdt kunnen we meteen team lh laten zien dat Max toch echt zo goed is.
Hij rijdt George nu al aan gortquote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Als hij dat George aan gort rijdt kunnen we meteen team lh laten zien dat Max toch echt zo goed is.
waarom?, die motor ging voor geen meter bij Williams, welke motor is het sterkst of gaat dat worden?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, van Red Bull GmbHquote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan zou Marko niet eens op de payroll van redbull staan maar van het oude AlfaTauri
Sainz gaat sowieso niet naar RBRquote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Stelling. Perez gaat hoe dan ook dit seizoen bij RBR af maken en Sainz wordt zijn opvolger
Sainz gaat naar Mercedes.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Nu nog te vroeg om te zeggen. Toto heeft de de sleutel voor de rijdersmarkt van 2025 in handen en wil gewoon wachten hoe bijvoorbeeld een Antonelli zich ontwikkelt.quote:
Ook een aanstormend talent idd.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog te vroeg om te zeggen. Toto heeft de de sleutel voor de rijdersmarkt van 2025 in handen en wil gewoon wachten hoe bijvoorbeeld een Antonelli zich ontwikkelt.
Dat Antonelli verhaal geloof ik echt niets van al krijg ik graag ongelijk in deze.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog te vroeg om te zeggen. Toto heeft de de sleutel voor de rijdersmarkt van 2025 in handen en wil gewoon wachten hoe bijvoorbeeld een Antonelli zich ontwikkelt.
ik denk dat het meer is om te kiezen voor een goede coureur naast Sjors of een tussenpaus terwijl Antonelli bij bijvoorbeeld Williams rijptquote:Op zondag 3 maart 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Antonelli verhaal geloof ik echt niets van al krijg ik graag ongelijk in deze.
Als Perez netjes 2e blijft worden niet. En Sainz senior heeft te veel kwaad bloed gezet toen bij Torro Rosso, Dat zijn ze nog niet vergeten.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt. En daarna is hij teruggekeerd en heeft hij de hand geschud met Horner.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het klopt wat DM schrijft was het na vrijdag
[..]
Aangezien BBC dus van Jos heeft gehoord dat hij de interviews heeft gedaan na de falling out
Ik vermoed dat hij de media al te woord had gestaan vóór het handschudden.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. En daarna is hij teruggekeerd en heeft hij de hand geschud met Horner.
Totaal niet slim om je daarna in de media uit te spreken.
Het stukje dat ze elkaar daarna de hand geschud hebben blijft namelijk bij bijna niemand hangen.
Dat kloptquote:Op zondag 3 maart 2024 15:34 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij de media al te woord had gestaan vóór het handschudden.
Denk eerder dat de media hem opzoekt ipv andersom.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien moet Jos even een stapje terug doenDenk dat Max inmiddels wel oud genoeg is om zijn eigen beslissingen te maken zonder dat Jos de media op hoeft te zoeken.
Ik vraag me vooral af wat er gebeurt als Prema de nieuwe F2 auto niet onder controle krijgt. Antonelli en Bearman hadden behoorlijk moeite terwijl Maloney en O'Sullivan (twee 'geflopte' talenten van RBR) ineens vooraan om de knikkers meedoen. Zijn Maloney en O'Sullivan dan ineens de great new hype en Antonelli niet meer?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Antonelli verhaal geloof ik echt niets van al krijg ik graag ongelijk in deze.
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Erkend vrouwenmepper Jos V. had beter zijn mond kunnen houden
Hij laat hier alleen maar mee zien dat er inderdaad mensen met een agenda zijn om Horner eruit te werken en hij laat zich voor hun karretje spannen
Eens, dit loopt de spuigaten uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
Wat een onzinquote:Op zondag 3 maart 2024 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-nemen-toe/10582807/
Max naar Toto.
kwalitatief wel minder dan enkele jaren geledenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Motorsport.com is niet zomaar één of andere pulp site anders.
Ze noemen de geruchten, en ik noem de geruchten onzin.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Motorsport.com is niet zomaar één of andere pulp site anders.
Ronald Vording vind ik echt een topper.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kwalitatief wel minder dan enkele jaren geleden
Waarvan akte.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze noemen de geruchten, en ik noem de geruchten onzin.
Bij de Engelstalige site zijn destijds heel veel opgestapt om The Race te beginnenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ronald Vording vind ik echt een topper.
Alsof Max in die koektrommel van ze wil rijdenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-nemen-toe/10582807/
Max naar Toto.
Wat is dit voor onzin? Als het waar zou zijn dan gaat de FIA baas, ver, ver buiten zijn boekje (niets nieuws daar) en plaatst hij Max in een onmogelijke positie.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Een team of deelnemer aan de sport mag het imago van de sport niet aantasten. De FIA kan in theorie een teambaas zelfs wegsturen.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Als het waar zou zijn dan gaat de FIA baas, ver, ver buiten zijn boekje (niets nieuws daar) en plaatst hij Max in een onmogelijke positie.
En voor wat? Een intern arbeidsconflict bij Red Bull Racing wat geen enkele relevantie heeft buiten RBR en Red Bull Gmbh.
De geruchten dat de RBPT-Ford motor problemen geeft komen regelmatig voorbij. Het zou best een Hamilton 2013-actie kunnen zijn. Een nu niet winnend team dat na nieuwe regels wel succesvol is.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof Max in die koektrommel van ze wil rijden
Mooie combinatie MBS en drank.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Ik zie het Ric echt niet lukken om het Max moeilijk te maken hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef Tokus het volgende:
Na het zien van aflevering 9 van Drive To Survive begin ik te snappen waarom Jos V. zo graag wil dat Horner weggaat bij Red Bull: Geen Horner betekent waarschijnlijk geen Ricciardo bij Red Bull, de enige die het Max wellicht moeilijk kan maken in dezelfde auto. (mits Ricciardo terug in vorm komt dit seizoen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |