Dat dus idd, waarom geef je als vader een interview waarin je stelt dat de teambaas beter weg kan, als je rust wilt in het team.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:13 schreef Evenstar het volgende:
Als jij het nu met rust had gelaten was er nu niks meer gezegd en zou het rustig naar de achtergrond kunnen gaan. Nu gooi jij weer olie op het vuur. Hoe is Max hierbij gebaat?
Er is een onafhankelijk onderzoek geweest en daaruit bleek dat er niks aan de hand was. Daarna is het gewoon klaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soory maar iedereen is hier of heel erg naïef, doet heel erg aan wishful thinking of is dusdanig de draad kwijt geraakt dat in plaats van 'believe all women' ze doen aan 'believe all men'.
Beter lezen, Telegraaf citeert Jos zelf én zeggen daarbij dat hij ook met de Daily mail heeft gesproken:quote:Op zondag 3 maart 2024 12:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat dus niet. Ze rapporteren wat een andere 'krant' schrijft. Dan ben je dus geen bron.
Wat is dat ineens met al die mensen hier die klakkeloos de roddelpers geloven? Het is wel duidelijk waarom de wereld in de staat verkeert waarin 'ie verkeert.
Nou in de zaak rondom Horner vind ik niets eigenlijk. Heb ik geen mening over want ik ken 0,0 van de feiten.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soory maar iedereen is hier of heel erg naïef, doet heel erg aan wishful thinking of is dusdanig de draad kwijt geraakt dat in plaats van 'believe all women' ze doen aan 'believe all men' (wat net zo idioot is).
Daar ben ik het mee oneens als dit gaat om een machtsverhouding op de werkvloer.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:21 schreef Jane het volgende:
Btw, als dit idd een gevalletje vreemdgaan is, dan is dat iets waar alleen z'n vrouw iets van kan vinden. Een werkgever heeft daar verder niks mee te maken hebben.
Zou lekker zijn als iedereen die vreemdgaat ontslagen zou worden.
Wat een onzin is dat nou weer, dat het niet goed zit ziet een blinde nog, maar het bedrijf heeft denk ik wel goed gehandeld met die externe advocaat, ik neem aan dat die vrouw daar ook akkoord mee was.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soory maar iedereen is hier of heel erg naïef, doet heel erg aan wishful thinking of is dusdanig de draad kwijt geraakt dat in plaats van 'believe all women' ze doen aan 'believe all men' (wat net zo idioot is).
Verschil met normale mensen is dat hij de chef is. Als de dame in kwestie het dan ook nog als ongewenst ervaart dan is het wel degelijk een probleem..quote:Op zondag 3 maart 2024 12:21 schreef Jane het volgende:
Btw, als dit idd een gevalletje vreemdgaan is, dan is dat iets waar alleen z'n vrouw iets van kan vinden. Een werkgever heeft daar verder niks mee te maken hebben.
Precies.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:21 schreef Jane het volgende:
Hij is vrijgesproken na een onafhankelijk onderzoek. Wat begrijpt men daar niet aan?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verschil met normale mensen is dat hij de chef is. Als de dame in kwestie het dan ook nog als ongewenst ervaart dan is het wel degelijk een probleem..
Nee het verschil is dat het de werkvloer is.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Verschil met normale mensen is dat hij de chef is.
Ja eens, maar ik bedoelde in het algemeen. Er is al veel eerder gezegd dat die appjes sowieso geen deel uitmaakten van de zaak die bij RB onderzocht werd. Dus gaat ook niet per se om dezelfde vrouw (als die apps echt zijn). Zo bedoelde ik het.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee oneens als dit gaat om een machtsverhouding op de werkvloer.
Hij is al vrijgesproken van grensoverschrijdend gedrag, he? Door z'n werkgever.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee het verschil is dat het de werkvloer is.
Een zorgverlener, politiechef of gevangenisbewaarder zou er ook om ontslagen worden als er een seksuele situatie is op de werkvloer.
Als hij was vreemdgegaan met de eigenaresse van het italiaans restaurant om de hoek had het geen bal te maken met dat hij de huppeldepup bij RBR is
Zolang we niet de details van het onderzoek kennen moeten we daar van uit gaan. Echter alles wijst erop dat die conclusie intern door lang niet iedereen wordt gedeeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies.
Er is een onderzoek geweest en daaruit bleek dat Horner qua werksfeer niks fout heeft gedaan, dus dat deel is gewoon klaar.
Daarna is het gewoon een prive aangelegenheid en is het tussen Horner, Geri en de PA. Heb jij, ik, Jos of wie dan ook niks meer mee te maken.
E ris trouwens geen sprake van vrijspraak. De klacht is afgewezen, zoveel is naar buiten gebracht.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
Over de inhoudelijke situatie kan ik zelfs met een 'vrijspraak' die is gedaan door de ingehuurde advocaat van WC Eend geen mening geven.
Ik ken de feiten niet.
Dat kan, maar dan moeten zij intern maar aanklachten gaan indienen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Zolang we niet de details van het onderzoek kennen moeten we daar van uit gaan. Echter alles wijst erop dat die conclusie intern door lang niet iedereen wordt gedeeld.
Die onrust komt door de appjes, ze dachten dat het klaar was maar nu is het weer opgerakeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:28 schreef Evenstar het volgende:
De appjes doen er gewoon niet toe. Of ze nou echt zijn of niet. Of ze nou als bewijs zijn gebruikt of niet.
Er was een aanklacht tegen Horner. Red Bull heeft een extern onafhankelijk bedrijf ingehuurd om dit te onderzoeken en daaruit bleek dat Horner kon aanblijven.
Wat jij, ik, Jos etc.daarvan vinden maakt niet uit. Het is gewoon klaar.
Onrust komt nu niet door Horner (meer), maar door Jos, diegene die berichten heeft gelekt en roddelpers die het niet los kan laten.
En door een zekere Jos die in de media meldt dat Max gebaat is bij rust maar wel olie gaat gooien.quote:
Ik denk dat Jos tekeer is gegaan na die app bom, niet dat het heel handig is maar lijkt me niet dat hij dit gisteren gezegd heeft na de race.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
En door een zekere Jos die in de media meldt dat Max gebaat is bij rust maar wel olie gaat gooien.
en door de pers die graag dingen opblaast
ik kan uit de zin inderdaad niet halen wanneer precies. Alleen dat hij een woordenwisseling oid heeft gehad in Bahrein met Christianquote:Op zondag 3 maart 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Jos tekeer is gegaan na die app bom, niet dat het heel handig is maar lijkt me niet dat hij dit gisteren gezegd heeft na de race.
quote:Verstappen told BBC Sport he had made the comments to the two newspapers after a falling out with Horner in Bahrain.
Die appjes voegen echt weinig toe. Geen dick pics, geen disrespect, geen geforceer, altijd respectvol.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Jos tekeer is gegaan na die app bom, niet dat het heel handig is maar lijkt me niet dat hij dit gisteren gezegd heeft na de race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |