Doe openen dan en quote alle posts die van toepassing zijn vanuit dit en vorig topic er heenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een apart topic
Of ik zeg nu gewoon dat de eerst volgende die erover begint het topic moet openenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe openen dan en quote alle posts die van toepassing zijn vanuit dit en vorig topic er heen
Nope jij moet niet weglopen voor je verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik zeg nu gewoon dat de eerst volgende die erover begint het topic moet openen
Max lijkt me slim (of stoïcijns?) genoeg om zich niet te mengen hierin.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nope jij moet niet weglopen voor je verantwoordelijkheden.
Gewoon maken die handel. Hop werken jij!
Lekker f1 gatequote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Valt dit onder het Shownieuws....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Is al besproken.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:36 schreef Sabata het volgende:
Christian Nimmervoll gooit er zich ook tegenaan:
https://www.motorsport-to(...)hat-christian-horner
Interessant verhaal, voor wie geen Duits kent, Google Translate is een goede vriend. Meest interessante punt. Herr Mintzlaff wilde Horner al laten ontslaan of tenminste schorsen, advocaten van Horner hebben dat weten af te zwakken tot het befaamde "onderzoek". Ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat Herr Mintzlaff ergens wat personeel geritseld heeft om de mailbom te versturen
Volgens mij speelt ook de verhouding op de werkvloer mee. Leidinggevende vs gewone medewerker.quote:
Onderzoek is klaar hoor.quote:
21 in een seizoen?quote:
Door de ophef ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo makkelijk leek het afgelopen woensdag maar ligt nu wel weer anders.
20 sec voor op teamgenoot, en nog meer voor nr, met ruimte om nog meer te pushen. Alles moet natuurlijk wel heel blijven, wat geluk om uit crashes te blijven, en het gezeik binnen het team moet hem niet dwars gaan zitten, en de organisatie niet. Maar hij is op dit moment wel een stuk beter dan de rest. Zou bizar zijn, maar niet geheel onmogelijk denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
21 in een seizoen?
Zou een bizarre zijn.
Mensen die geloven in onderzoeken door een advocatenkantoorquote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door de ophef ja.
De smaad en laster.
Hij is onschuldig en wordt zo behandeld. Echt heel smerig dit.
Ik weet niet, hij was iig dom.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door de ophef ja.
De smaad en laster.
Hij is onschuldig en wordt zo behandeld. Echt heel smerig dit.
De meerderheid denkt dat Max niet nog 50 overwinning op z'n naam gaat schrijven? Wow. Ik denk het wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Even wat anders!
[poll=6810]
[poll=6811]
Een KC, Kings Council, in het VK is niet zomaar een advocaat en die verbind zijn naam niet aan een onzin onderzoek.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die geloven in onderzoeken door een advocatenkantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |