erotische fantasietjes?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ricciardo die heet Max moeilijk maakt?
Het is wel waar dat dat motorproject een groot risico is, maar:quote:Op zondag 3 maart 2024 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De geruchten dat de RBPT-Ford motor problemen geeft komen regelmatig voorbij. Het zou best een Hamilton 2013-actie kunnen zijn. Een nu niet winnend team dat na nieuwe regels wel succesvol is.
Ik vrees het ookquote:
Leuk verhaal, doet het vast goed op facebook ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:39 schreef Rnie het volgende:
"Mercedes is gewoon een topteam en Toto is gewoon een ontzettende goede TP" wordt er in de toekomst op Zandvoort door alle dikke veertigers met mercedeskledij gescandeerd.
"Ik heb nooit gezegd dat Mercedes kut is ofzo hoor"
![]()
He wat huh?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Leuk verhaal, doet het vast goed op facebook ofzo.
Ik zou dat risico ook niet durven lopen als ik hem was, je hebt nu kans op nog 2 titels en vanaf 26 kan het best minder zijn met Red Bull vanwege de PU maar of Mercedes er dan staat is ook maar de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel waar dat dat motorproject een groot risico is, maar:
1) dat is pas relevant in 2026, als het niet wordt uitgesteld
2) Max heeft nog een contract bij RBR t/m 2028
Kortom: die rijdt nog jaren bij RBR. En gaat zeker niet op korte termijn in die Mercedes zitten. Op lange termijn is alles mogelijk, maar vooralsnog heb ik het idee dat RBR loopt als een trein en Max er bijzonder mee in z'n nopjes is. Die zou wel gek zijn om weg te gaan.
Ja daarom. Kijk eerst gewoon wat het wordt met RBPT. Een coureur met de statuur van Max hoeft zich echt geen zorgen te maken over z'n zitje bij welk team dan ook. Als-ie weg wil, kan dat altijd.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou dat risico ook niet durven lopen als ik hem was, je hebt nu kans op nog 2 titels en vanaf 26 kan het best minder zijn met Red Bull vanwege de PU maar of Mercedes er dan staat is ook maar de vraag.
Ik denk juist dat het heel moeilijk is om te stoppen als het allemaal zo lekker loopt.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef Rnie het volgende:
Iets zegt me dat Verstappen, qua F1 zitje, 2028 niet gaat halen. Die kapt er echt eerder mee.
Ligt eraan wat er in zijn contract staat qua voorwaarden (if any).quote:Op zondag 3 maart 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
2) Max heeft nog een contract bij RBR t/m 2028
Tot het niet meer zo lekker loopt natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het heel moeilijk is om te stoppen als het allemaal zo lekker loopt.
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
Dat zou wel een totale aanfluiting zijn. Hij is toch niet getrouwd met RBR?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef Rnie het volgende:
Iets zegt me dat Verstappen, qua F1 zitje, 2028 niet gaat halen. Die kapt er echt eerder mee.
Geloof ook niet dat hij zo vroeg stopt. Hele carrière bij RB lijkt me dan realistischer, maar als de auto niet goed genoeg is, zal hij ook niet vast niet twijfelenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou wel een totale aanfluiting zijn. Hij is toch niet getrouwd met RBR?
femboyquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
femboy
dus twijfelt nog tussen femme of boy
<== gaat naar specsavers.quote:
Doe openen dan en quote alle posts die van toepassing zijn vanuit dit en vorig topic er heenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een apart topic
Of ik zeg nu gewoon dat de eerst volgende die erover begint het topic moet openenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe openen dan en quote alle posts die van toepassing zijn vanuit dit en vorig topic er heen
Nope jij moet niet weglopen voor je verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik zeg nu gewoon dat de eerst volgende die erover begint het topic moet openen
Max lijkt me slim (of stoïcijns?) genoeg om zich niet te mengen hierin.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik van Haren heeft Max dit geweigerd.
Wordt tijd dat iemand een eind maakt aan deze onzin.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nope jij moet niet weglopen voor je verantwoordelijkheden.
Gewoon maken die handel. Hop werken jij!
Lekker f1 gatequote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Valt dit onder het Shownieuws....quote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Is al besproken.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:36 schreef Sabata het volgende:
Christian Nimmervoll gooit er zich ook tegenaan:
https://www.motorsport-to(...)hat-christian-horner
Interessant verhaal, voor wie geen Duits kent, Google Translate is een goede vriend. Meest interessante punt. Herr Mintzlaff wilde Horner al laten ontslaan of tenminste schorsen, advocaten van Horner hebben dat weten af te zwakken tot het befaamde "onderzoek". Ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat Herr Mintzlaff ergens wat personeel geritseld heeft om de mailbom te versturen
Volgens mij speelt ook de verhouding op de werkvloer mee. Leidinggevende vs gewone medewerker.quote:
Onderzoek is klaar hoor.quote:
21 in een seizoen?quote:
Door de ophef ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo makkelijk leek het afgelopen woensdag maar ligt nu wel weer anders.
20 sec voor op teamgenoot, en nog meer voor nr, met ruimte om nog meer te pushen. Alles moet natuurlijk wel heel blijven, wat geluk om uit crashes te blijven, en het gezeik binnen het team moet hem niet dwars gaan zitten, en de organisatie niet. Maar hij is op dit moment wel een stuk beter dan de rest. Zou bizar zijn, maar niet geheel onmogelijk denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
21 in een seizoen?
Zou een bizarre zijn.
Mensen die geloven in onderzoeken door een advocatenkantoorquote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door de ophef ja.
De smaad en laster.
Hij is onschuldig en wordt zo behandeld. Echt heel smerig dit.
Ik weet niet, hij was iig dom.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door de ophef ja.
De smaad en laster.
Hij is onschuldig en wordt zo behandeld. Echt heel smerig dit.
De meerderheid denkt dat Max niet nog 50 overwinning op z'n naam gaat schrijven? Wow. Ik denk het wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Even wat anders!
[poll=6810]
[poll=6811]
Een KC, Kings Council, in het VK is niet zomaar een advocaat en die verbind zijn naam niet aan een onzin onderzoek.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die geloven in onderzoeken door een advocatenkantoor
Iemand die met betere banden onder z'n auto teamorders nodig heeft om voorbij te gaan aan Tsunoda zou het Max moeilijk moeten maken? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef Tokus het volgende:
Na het zien van aflevering 9 van Drive To Survive begin ik te snappen waarom Jos V. zo graag wil dat Horner weggaat bij Red Bull: Geen Horner betekent waarschijnlijk geen Ricciardo bij Red Bull, de enige die het Max wellicht moeilijk kan maken in dezelfde auto. (mits Ricciardo terug in vorm komt dit seizoen)
Ricciardo was al niet opgewassen tegen een 21 jarige Verstappen laat staan een 3 voudig WDC Verstappen.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iemand die met betere banden onder z'n auto teamorders nodig heeft om voorbij te gaan aan Tsunoda zou het Max moeilijk moeten maken? Ik zie het niet gebeuren.
Dat ook, er lijkt ieder jaar wel een nieuwe, verbeterde versie van Max rond te rijden.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ricciardo was al niet opgewassen tegen een 21 jarige Verstappen laat staan een 3 voudig WDC Verstappen.
Het is dan ook de enige juiste keuze van Max om zich afzijdig te houden en geen kant te kiezen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat een ontzettende shitshow is dit geworden zeg.
De rijder kant toch nooit een partij zijn in deze? Ongeacht status of aanzien op de grid.
Nee, Jos had dan een woordje moeten wisselen met MBS die Max in een onmogelijke situatie brengt als het waar is dat MBS dit aan Max vroeg.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het is dan ook de enige juiste keuze van Max om zich afzijdig te houden en geen kant te kiezen.
Begin wel ineens te begrijpen waarom Jos een woordje gewisseld heeft met Christian Horner.
Hij heeft wel redelijk door getrapt tijdens de tweede stint op de harde band.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ook, er lijkt ieder jaar wel een nieuwe, verbeterde versie van Max rond te rijden.
Afgelopen race is hij gestart, weggereden en de rest van de race is hij rustig aan het managen geweest voor het geval er nog een SC zou komen oid. Hij had ook een gat van meer dan 45 seconden kunnen slaan als z'n engineer 'm niet getemd had.
Die hoort zich er ook vooral niet in te mengen, het verbaasd me dat dat blijkbaar wel gebeurt en er dan ook een kant gekozen wordt.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Jos had dan een woordje moeten wisselen met MBS die Max in een onmogelijke situatie brengt als het waar is dat MBS dit aan Max vroeg.
Maar nog beter zou het zijn als Jos gewoon helemaal zijn mond hield en zich niet met deze situatie bemoeide want wat hij nu doet is pas echt de boel verzieken en problemen in het team veroorzaken.
Zolang je niet onder ede staat kun je verklaren wat je wilt zonder enige consequentie en je kunt meewerken tot een niveau dat je zelf goed dunkt.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een KC, Kings Council, in het VK is niet zomaar een advocaat en die verbind zijn naam niet aan een onzin onderzoek.
Sowieso, waarom zou je daar niet in geloven, eigenlijk, de advocaat is ingehuurd door Red Bull Gmbh, niet RBR of Horner en heeft dus ook geen enkel belang bij het vrijpleiten of schuldig bevinden van Horner.
Ik denk toch dat het Horner is die de problemen heeft veroorzaakt en ze waarschijnlijk niet heeft opgelost, maar wordt ongetwijfeld vervolgd.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Jos had dan een woordje moeten wisselen met MBS die Max in een onmogelijke situatie brengt als het waar is dat MBS dit aan Max vroeg.
Maar nog beter zou het zijn als Jos gewoon helemaal zijn mond hield en zich niet met deze situatie bemoeide want wat hij nu doet is pas echt de boel verzieken en problemen in het team veroorzaken.
WEER CAKE!quote:
Alsof het vragen om steun via MBS niet van Horner af is gekomen, nog lekker naïef iedereen hier zie ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is ook in zijn voordeel, hij hoeft geen diplomaat te zijn want redelijk onafhankelijk, ik ga er vanuit dat hij het beste voor zijn zoon wil, dus er is vast meer aan de hand bij Red Bull dan wij weten.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jos lijkt me geen diplomaat, die kan zich hier maar beter niet mee bemoeien.
Dit! Hij geeft geen waardeoordeel over het gedrag van Horner. Jos wil rust in het team.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook in zijn voordeel, hij hoeft geen diplomaat te zijn want redelijk onafhankelijk, ik ga er vanuit dat hij het beste voor zijn zoon wil, dus er is vast meer aan de hand bij Red Bull dan wij weten.
rust betekent zwijgen, niet olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit! Hij geeft geen waardeoordeel over het gedrag van Horner. Jos wil rust in het team.
De woorden 'Jos' en 'rust' in 1 zin gaan ook moeilijk samen. De man komt doorgaans op mij over als een wandelende tijdbom.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit! Hij geeft geen waardeoordeel over het gedrag van Horner. Jos wil rust in het team.
Hij voert de druk op omdat er niet wordt geluisterd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rust betekent zwijgen, niet olie op het vuur gooien.
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De woorden 'Jos' en 'rust' in 1 zin gaan ook moeilijk samen. De man komt doorgaans op mij over als een wandelende tijdbom.
Dan moet Jos z'n mond houden.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De tijd zal dat leren maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en het lijkt vooralsnog op een stinkende wond daar bij Red Bull.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dan moet Jos z'n mond houden.
Wrijven in een vlek is ook een leuk spreekwoord.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijd zal dat leren maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en het lijkt vooralsnog op een stinkende wond daar bij Red Bull.
Vader en zoonquote:
Het zou mij niks verbazen als jos hiermee een breuk probeert te forceren zodat Max naar Merc kan gaan verhuizen. Die geruchten worden ook steeds sterker.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef Sabata het volgende:
Jos zijn methode is niet handig maar hij maakt zich zorgen dat Ford zich gaat terug trekken en RBR geen Motorpartner meer heeft door al dit gedoe. dan valt idd alles uiteen maar er andere manieren dit aan te pakken
Als ik de tijdlijnen nu zie is Jos ontploft nadat Sulayem aan Max vroeg om publiekelijk Horner te steunen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef Sabata het volgende:
Jos zijn methode is niet handig maar hij maakt zich zorgen dat Ford zich gaat terug trekken en RBR geen Motorpartner meer heeft door al dit gedoe. dan valt idd alles uiteen maar er andere manieren dit aan te pakken
De wind was niet gaan liggen, dat leek er even op tot die mail met de vermeende appjes aan het licht kwam.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wrijven in een vlek is ook een leuk spreekwoord.
De wind was net weer gaan liggen, tot dat hij zich er weer meer ging bemoeien. Nu verschijnen er weer 3 artikelen per 'nieuws' site over zijn uitspraak.
Dit ja, het is nogal wat, Horner steunen omdat... machtig? de grote man?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik de tijdlijnen nu zie is Jos ontploft nadat Sulayem aan Max vroeg om publiekelijk Horner te steunen.
Het heeft in ieder geval niets met Ford te maken, die heel weinig met de motor te maken gaat krijgen, het is een luxe 'name sponsor' die een beetje hulp misschien ging bieden bij het elektrische/hybride deel, maar voor de rest enkel een sponsor is.
MBS heeft er blijkbaar sowieso een handje van xich te bemoeien met zaken die hem niet aangaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Als het waar zou zijn dan gaat de FIA baas, ver, ver buiten zijn boekje (niets nieuws daar) en plaatst hij Max in een onmogelijke positie.
En voor wat? Een intern arbeidsconflict bij Red Bull Racing wat geen enkele relevantie heeft buiten RBR en Red Bull Gmbh.
Bron: JSBMquote:We hear that the Senate is currently looking at two issues related to how the president has been running the federation since his election in December 2021. One is the result of a whistle blower who claims that the president interfered with the decision-making process of F1 Stewards in Jeddah last year. Fernando Alonso was stripped of his third place in the Grand Prix because of a 10-second penalty - but later got back the place back. The claim suggests that the president demanded a change through the FIA Vice-President for Sport (Middle East), Abdullah bin Isa Al Khalifa, who is the president of the Bahrain Motor Federation. Ben Sulayem’s defence is that he intervened because the stewards had been wrongly advised. The advice, however, would have come from an FIA employee and thus he is accusing his own people.
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat de dame in kwestie een vriendin is van Geri en waarvoor Geri een goed woordje heeft gedaan bij haar sollicitatie?
New detail makes Christian Horner ‘sext’ scandal so much worsequote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Wist ik niet, maakt het wel extra grappig.
quote:Halliwell — who has been married to Horner since 2015 — is reported to be humiliated
by the scandal, which has been made worse by the fact that she is reportedly friends with the recipient of the racy messages.
According to an insider, the 51-year-old even vouched for the woman to work with her husband at Red Bull.
Als Geri al jaloers was geweest, had ze haar vriendin vast niet geholpen met een baan waardoor ze met haar man ging samenwerken.quote:
Spicy detailquote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat de dame in kwestie een vriendin is van Geri en waarvoor Geri een goed woordje heeft gedaan bij haar sollicitatie?
Dit gaat helemaal uit de klauwen escaleren. Horner moet weg in het belang van het team.quote:
quote:There have been rumours for a while that Red Bull’s primary shareholder Chalerm Yoovidhya, who controls 51 percent of the shares, is considering taking the Red Bull Technology Group Ltd out of Red Bull GmbH empire and setting it up as an independent car company, with Horner in charge and a shareholder in the business. This makes a great deal of sense because the drinks company does not really need an F1 team, an engine company and a supercar manufacturing business.
Misschien maar goed ook.quote:
Ik denk eerder dat Jos hiermee RedBull onder druk probeert te zetten om Horner te wippen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als jos hiermee een breuk probeert te forceren zodat Max naar Merc kan gaan verhuizen. Die geruchten worden ook steeds sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |