Hij gaat straks vlammen (hoopt niet letterlijk)quote:Op zondag 3 maart 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano zit zich mentaal voor te bereiden op het spel zegt hij tegen Jimmy
Krijg het idee van niet. Sabeau was geen uur weg en gelijk met jimmy praten van je moet me saven want ik kom op de bankquote:Op zondag 3 maart 2024 08:56 schreef humpty het volgende:
Pffff Dylano ...eigenlijk is het een zielig mannetje
zou hij weleens van iets genieten
Ik vind juist dat zij de sfeer bij anderen neer drukken.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: het is echt stiller aan het worden he.
Danny: stel je voor dat die 2 hier weg zijn (ashley en Karen)
Ashely: wij zijn de sfeermakers hier in huis
Die doet zielig en dat is een prima manier om hem naar Sabo te sturen 😁quote:Op zondag 3 maart 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
s1 ingezoomd op Dilano die zichtbaar zit te leiden..
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die doet zielig en dat is een prima manier om hem naar Sabo te sturen 😁
en kan snaaien...quote:Op zondag 3 maart 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi bij de wall kijken wat ze vandaag niet gaat kopen.
Daar zeg je watquote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze de munten al gedeeld per duo want zie randy en tyron nu allebei 2 munten voor kaas pakken
Heb ze de munten niet zien verdelenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze de munten al gedeeld per duo want zie randy en tyron nu allebei 2 munten voor kaas pakken
Is ook een echte leider in het huisquote:Op zondag 3 maart 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
s1 ingezoomd op Dilano die zichtbaar zit te leiden..
Meende gelezen te hebben dat ze dat gisteren avond al gedaan hebben toch?quote:
Duidelijkquote:Op zondag 3 maart 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
s1 ingezoomd op Dilano die zichtbaar zit te lijden..
Ik heb ze, ze niet zien verdelen en hoorde hem net tegen Glenn zeggen hoeveel hebben we er eigenlijk 17,18?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende gelezen te hebben dat ze dat gisteren avond al gedaan hebben toch?
Hoorde gister dat Alice riep van tom heb je witte chocolade gepakt uit koelkastquote:Op zondag 3 maart 2024 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ze jatten daar niet van elkaar.
Alice heeft heel lang gedaan met witte chocolade. Die in de koelkast lag al die tijd. Niemand heeft er stiekem 's nachts van gesnoept.
Voor zover ik weet.
Echt he die Glenn.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil iets maken in de pizzaoven want die staat er nog.
Alice zegt dat ze nog pizzadeeg hebben
Glenn: ja dat is goed he, we hebben nu kaas ook
ha ha die Glenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil iets maken in de pizzaoven want die staat er nog.
Alice zegt dat ze nog pizzadeeg hebben
Glenn: ja dat is goed he, we hebben nu kaas ook
500,-quote:Op zondag 3 maart 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron houdt z'n badjas protest goed vol.
Is vaak zo hèquote:Op zondag 3 maart 2024 09:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie wel altijd gezellig, altijd goed gemust
Spraakwater, ijskoud spraakwaterquote:
Ja in zijn dromen jaquote:Op zondag 3 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naar huis ??
Zal eerder een nl man zijn
Den Danny is ook niet zo erg om te zien gaanquote:Op zondag 3 maart 2024 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in zijn dromen ja
Ik hoop dat we de rockster gaan uitzwaaien
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in zijn dromen ja
Ik hoop dat we de rockster gaan uitzwaaien
wat ik gelezen had, had hij andere kleurquote:
Die heeft een speciale rolquote:
Ja tuurlijk hij heeft al gewonnenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dilano denkt ja lenigheid ! Hij is turner dus voor hem goed.
Alles is relatiefquote:Op zondag 3 maart 2024 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano doet alleen shirt aan, ze moesten warm aankleden
ja maar wel een schouderblessure hequote:Op zondag 3 maart 2024 09:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dilano denkt ja lenigheid ! Hij is turner dus voor hem goed.
Hem is ook niks gegund, hequote:
vast indekken hequote:
Ja of tom allebei goed. Geen Danny en dilano vrijstelling graagquote:Op zondag 3 maart 2024 09:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht 🙈 maar hoop dat Karin wint van de mannen maar vooral van dilano
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik gelezen had, had hij andere kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er doorheen praten natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2024 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
10 minuten spelletje, maar eerst 20 minuten uitleg omdat Karen het niet snapt. Dus over een klein uur weten we wie de vrijstelling heeft.
Helaas karenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Vrijstelling game wordt dadelijk buiten gespeeld. Doorzettingsvermogen, lenigheid en ik geloof tactiek.
Maar die muts staat haar wel goedquote:
Waarschijnlijk omdat hij weet dat het niet echt gemeend is.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ro wenst Tom veel succes, hij reageert er niet echt op
Zo heeft. bB het ook niet gezegd tochquote:Op zondag 3 maart 2024 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty:... doorslaggevend... Maar alles wordt aangedikt hier, dus we gaan het zien.
Had niet verwacht van bepaalde personen zoals een Glenn en Danny zich zo lieten inpalmen door haar. En Glenn kan dan wel af en toe een andere mening hebben maar hoe ze aan hem hangt vleit hem toch wel en is ook een sulletje.....quote:Op zondag 3 maart 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind juist dat zij de sfeer bij anderen neer drukken.
Ze hebben vooral lol om zichzelf en hun meelopers.
Zonder Ashley was het een veel betere sfeer in de groep geweest. Niet dat bangerige meelopers gedoe. << het gevoel dat je bij de dominanten in het licht moet gaan staan.
Je kunt gerust nog een stoofpot klaarmaken.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ondertussen al een ei gebakken en opgegeten en nog steeds SL
Glen trekt zich niets van haar aan en gaat ook wel tegen haar inquote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had niet verwacht van bepaalde personen zoals een Glenn en Danny zich zo lieten inpalmen door haar. En Glenn kan dan wel af en toe een andere mening hebben maar hoe ze aan hem hangt vleit hem toch wel en is ook een sulletje.....
😂quote:Op zondag 3 maart 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is bloed nervous, even terug trok hij zijn pijpen zowat onder zijn okstel.
Ze denken bij de Febo zo dat de uitslag van het spel absoluut niet gaat uitlekken voor de uitzending van morgenavond....quote:Op zondag 3 maart 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom overal streamlock als er alleen een spel is voor 5 (4 spelers + Tyron) van de bewoners??
Ja, gezeik. Maar zo maken ze ons wel nieuwsgierig om naar de tv te gaan kijken hoe het spel er uit zag. Alles voor de kijkcijfers. Maar om die reden zijn er natuurlijk ook mensen die afhaken.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze denken bij de Febo zo dat de uitslag van het spel absoluut niet gaat uitlekken voor de uitzending van morgenavond....
Ik denk dat het meer gaat om de beelden dan de uitslag.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze denken bij de Febo zo dat de uitslag van het spel absoluut niet gaat uitlekken voor de uitzending van morgenavond....
Randy zal het straks wel weer uit zijn nek lullen. Weten we direct wat er gebeurd is.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af. En de uitslag van het spel krijgen we altijd wel te horenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom overal streamlock als er alleen een spel is voor 5 (4 spelers + Tyron) van de bewoners??
Omdat anders de beelden over 5 minuten op YouTube staan. En er dan geen mensen naar de uitzending kijken. En omdat kijkcijfers nog steeds heel belangrijk zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af. En de uitslag van het spel krijgen we altijd wel te horen
Zullen ook niet vergeten dat het maar de vraag is wat ze willen laten zien van het spel.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af. En de uitslag van het spel krijgen we altijd wel te horen
Het is prima dat het spelelement van nomineren wordt bewaard voor tv.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat anders de beelden over 5 minuten op YouTube staan. En er dan geen mensen naar de uitzending kijken. En omdat kijkcijfers nog steeds heel belangrijk zijn.
Als je goed met iemand op kunt schieten, of iemand grappig vind, dan accepteer je daar ook (veel) meer van.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had niet verwacht van bepaalde personen zoals een Glenn en Danny zich zo lieten inpalmen door haar. En Glenn kan dan wel af en toe een andere mening hebben maar hoe ze aan hem hangt vleit hem toch wel en is ook een sulletje.....
Ik snap het wel. Er moet wat gemanipuleerd worden achter de schermen, want de exits zijn te eenzijdig in het nadeel van één groep. Er moeten wat plooitjes worden recht gestreken.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Werkoverleg met de crew.quote:
Wat ontzettend aardig van BB! Kan ik ook eens uitslapen op zondagquote:
Waarschijnlijk hebben ze beide streams nodig voor opnamen voor de tv-uitzending.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat om de beelden dan de uitslag.
Maar daarom snap ik de dubbele SL niet.
Ooit had je 4 streams.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze beide streams nodig voor opnamen voor de tv-uitzending.
Alles gaat daar van de armen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ooit had je 4 streams.
Het spel nemen ze op, en kunnen het blijkbaar niet aan om ook de live te bedienen.
Heeft hij nu vrijstelling dan?quote:
BB stuurt het spel ook via dit soort spellen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:45 schreef Toweler het volgende:
Was te verwachten Dilano vrijstelling bedankt bigbrother was zo voorspelbaar
quote:
Ja hallo..er zijn nog anderen he...quote:Op zondag 3 maart 2024 11:47 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy en dilano al vrijgesteld deze week. wie gaat er dan op de bank...zullen Ro, randy en Ty wel zijn
ja, alleen dat clubje gaat niet op elkaar. en dan is Alice er ook nog...die wil Ashley ook wegquote:
Anders gewoon Ashley he. Tis alweer 2 weken geleden dat ze er op stond. Het kan onderhand wel weer!quote:Op zondag 3 maart 2024 11:47 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy en dilano al vrijgesteld deze week. wie gaat er dan op de bank...zullen Ro, randy en Ty wel zijn
Worden er nog wel meer vrijgesteld denk ik deze weekquote:Op zondag 3 maart 2024 11:47 schreef kiki2024 het volgende:
ik ookquote:Op zondag 3 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden er nog wel meer vrijgesteld denk ik deze week
Dan hoop ik op Ro of Ty
Ow? Dus Tyron, Ronahi en Randy gaan wel op elkaar?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja, alleen dat clubje gaat niet op elkaar. en dan is Alice er ook nog...die wil Ashley ook weg
Ronahi mag toch ook wel is op de bank ?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Ro of Ty
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
schakel de streams aan
Hij kan weer lachen en heeft het hoogste woord
heeft dus gewonnen
Mag, maar ben benieuwd wat die andere groep gaat doen als het merendeel van die andere groep vrijstelling hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ronahi mag toch ook wel is op de bank ?
Ze heeft die ervaring nog niet.
Geen idee geluid werd weggedraaid bij haar daarna.quote:
Ty moest in de DB zitten zo te horen en dingen beslissenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:54 schreef Dotteke het volgende:
O er hebben er ook wat in de Db gezeten en lang ook zo te horen
Ze is ook niet zo groot hequote:Op zondag 3 maart 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee geluid werd weggedraaid bij haar daarna.
Over het algemeen maar weinig nodig om haar in shock te krijgen.
Denk wat weinig bloed in haar lichaampje
Het is heel erg nodig dat er een keer een klap in het legertje van Ashley valt.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Ro of Ty
Evaluatiegesprekkenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:54 schreef Dotteke het volgende:
O er hebben er ook wat in de Db gezeten en lang ook zo te horen
Ja daarom .maar zoals meestal vallen de klappen meestal aan een kantquote:Op zondag 3 maart 2024 11:55 schreef marky het volgende:
[..]
Het is heel erg nodig dat er een keer een klap in het legertje van Ashley valt.
Omdat ze toch al niet te verstaan zijn denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:04 schreef mazaru het volgende:
Waarom praten die Belgen allemaal met volle mond?
Tom is zijn verlies aannhet verwerken. Duurt ff.maar komt goedquote:Op zondag 3 maart 2024 12:06 schreef marky het volgende:
Dilano komt binnen met zijn pin Tom kijkt weer moeilijk.
Tuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2024 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tom is zijn verlies aannhet verwerken. Duurt ff.maar komt goed
Het is hem gegund.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is blij
Heftige week gehad
Nu even bijkomen
Als ze verdelen hebben ze ook die houders nodig toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zal die coins verdelen wel weer vergeten zijn
Jimmy zal hem nu denk ik gaan bedienen want hij heeft zoooooo een zware tijd gehad….quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is hem gegund.
Eerst Genomineerd
Gered door jimmy
zijn Sabeautje weg
moeilijke week voor hem
EN al weken last van die enorme schouderblessurequote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is hem gegund.
Eerst Genomineerd
Gered door jimmy
zijn Sabeautje weg
moeilijke week voor hem
Volgens mijn welquote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
Als je vrijgesteld bent, mag je dan ook niet nomineren?
Geen idee, het is mij in ieder geval ook nog niet duidelijk of er een PoN komt of iets andersquote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
Dat klopt wel. Niet genomineerd worden en ook niet nomineren.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
het ging erover dat hij echt moeite had met stil zitten en dat hij altijd wel wat beweegt zo ook zijn handen door zijn harenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef marky het volgende:
Ashley die iets zegt over dat Tom door zijn haren haalt... Gelukkig doet haar bestie dat niet
de nieuwe SLquote:Op zondag 3 maart 2024 12:38 schreef marky het volgende:
Twinstream op Ashley die haar nagels doet... Waarom?
En daar ben jij dan MOD van. Stap in de bolide van @ruudpuntenel , en ga even genieten !quote:Op zondag 3 maart 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat hebben ze toch een zwaar leven in het BB huis even een spelletje doen en dan de hele dag verder hangen en liggen.
Tsja... Das dan direct van het gesloten huis in BB, zomaar de bajes in voor 100 dagen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:46 schreef rinardo het volgende:
Alice heeft op weg naar BB een bekeuring gereden, ze vraagt zich nu af wat daar mee gebeurd, haar mama zal toch niet haar post openmaken? en ohhh ik moest in Januari belastingaangifte doen en dat heb ik niet gedaan....
ze gaan wel goed voorbereid BB in of niet?
Denk de btw doorgeven dat is iedere 3 mnd met eigen bedrijfje en doe je dat niet krijg je eerst een waarschuwing en daarna boete.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:45 schreef engine het volgende:
Alice heeft stress want ze heeft in januari geen belastingaangifte gedaan.
is der eigen schuld dus ze had in januari dus nog kunnen doen heeft ze aan der eigen te danken de dos en die bekeuring daar heeft ze wel de tijd mee die datum staat vaak al ver weg om te betalenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:46 schreef rinardo het volgende:
Alice heeft op weg naar BB een bekeuring gereden, ze vraagt zich nu af wat daar mee gebeurd, haar mama zal toch niet haar post openmaken? en ohhh ik moest in Januari belastingaangifte doen en dat heb ik niet gedaan....
ze gaan wel goed voorbereid BB in of niet?
Ja daar is ze nu al een kwartier over bezig.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk de btw doorgeven dat is iedere 3 mnd met eigen bedrijfje en doe je dat niet krijg je eerst een waarschuwing en daarna boete.
Daar hebben ze ook een luchtplaats en camera'squote:Op zondag 3 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tsja... Das dan direct van het gesloten huis in BB, zomaar de bajes in voor 100 dagen.
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is ze nu al een kwartier over bezig.
denk voor der bedrijf dat dat anders isquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo belastingaangifte doen in januari.
Dat is nu toch pas..in maart!
Ze heeft een eigen bedrijfje in sieradenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
https://www.informer.nl/b(...)and-kwartaal-of-jaarquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Die ze koopt op aliexpress, dropshipping noemt ze hetquote:Op zondag 3 maart 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen bedrijfje in sieraden
OH?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen bedrijfje in sieraden
Ik noem het oplichting.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ze koopt op aliexpress, dropshipping noemt ze het
Ja, dat zei ze laatst ook....ze draagt ze zelf nu....heeft denk ik ook heel wat bij haar.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
OH?
Daarom is ze dus constant behangen met armbanden, ringen, oorbellen. Ze slaapt er mee ook volgens mij. Nu snap ik het.
Oh ze maakt het niet eens zelf?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ze koopt op aliexpress, dropshipping noemt ze het
En opgericht voordat ze naar BB ging. Die dacht waarschijnlijk: ik word bekend door BB dat gaat voor veel winst zorgen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze laatst ook....ze draagt ze zelf nu....heeft denk ik ook heel wat bij haar.
Zoals ik al zei. De meesten zitten er in voor eeuwige roem, behalve Bart verleden jaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En opgericht voordat ze naar BB ging. Die dacht waarschijnlijk: ik word bekend door BB dan gaat voor veel winst zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |