Volgens mijn welquote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
Als je vrijgesteld bent, mag je dan ook niet nomineren?
Geen idee, het is mij in ieder geval ook nog niet duidelijk of er een PoN komt of iets andersquote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
Dat klopt wel. Niet genomineerd worden en ook niet nomineren.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
het ging erover dat hij echt moeite had met stil zitten en dat hij altijd wel wat beweegt zo ook zijn handen door zijn harenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:30 schreef marky het volgende:
Ashley die iets zegt over dat Tom door zijn haren haalt... Gelukkig doet haar bestie dat niet
de nieuwe SLquote:Op zondag 3 maart 2024 12:38 schreef marky het volgende:
Twinstream op Ashley die haar nagels doet... Waarom?
En daar ben jij dan MOD van. Stap in de bolide van @ruudpuntenel , en ga even genieten !quote:Op zondag 3 maart 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat hebben ze toch een zwaar leven in het BB huis even een spelletje doen en dan de hele dag verder hangen en liggen.
Tsja... Das dan direct van het gesloten huis in BB, zomaar de bajes in voor 100 dagen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:46 schreef rinardo het volgende:
Alice heeft op weg naar BB een bekeuring gereden, ze vraagt zich nu af wat daar mee gebeurd, haar mama zal toch niet haar post openmaken? en ohhh ik moest in Januari belastingaangifte doen en dat heb ik niet gedaan....
ze gaan wel goed voorbereid BB in of niet?
Denk de btw doorgeven dat is iedere 3 mnd met eigen bedrijfje en doe je dat niet krijg je eerst een waarschuwing en daarna boete.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:45 schreef engine het volgende:
Alice heeft stress want ze heeft in januari geen belastingaangifte gedaan.
is der eigen schuld dus ze had in januari dus nog kunnen doen heeft ze aan der eigen te danken de dos en die bekeuring daar heeft ze wel de tijd mee die datum staat vaak al ver weg om te betalenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:46 schreef rinardo het volgende:
Alice heeft op weg naar BB een bekeuring gereden, ze vraagt zich nu af wat daar mee gebeurd, haar mama zal toch niet haar post openmaken? en ohhh ik moest in Januari belastingaangifte doen en dat heb ik niet gedaan....
ze gaan wel goed voorbereid BB in of niet?
Ja daar is ze nu al een kwartier over bezig.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk de btw doorgeven dat is iedere 3 mnd met eigen bedrijfje en doe je dat niet krijg je eerst een waarschuwing en daarna boete.
Daar hebben ze ook een luchtplaats en camera'squote:Op zondag 3 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tsja... Das dan direct van het gesloten huis in BB, zomaar de bajes in voor 100 dagen.
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is ze nu al een kwartier over bezig.
denk voor der bedrijf dat dat anders isquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo belastingaangifte doen in januari.
Dat is nu toch pas..in maart!
Ze heeft een eigen bedrijfje in sieradenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
https://www.informer.nl/b(...)and-kwartaal-of-jaarquote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Die ze koopt op aliexpress, dropshipping noemt ze hetquote:Op zondag 3 maart 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen bedrijfje in sieraden
OH?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen bedrijfje in sieraden
Ik noem het oplichting.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ze koopt op aliexpress, dropshipping noemt ze het
Ja, dat zei ze laatst ook....ze draagt ze zelf nu....heeft denk ik ook heel wat bij haar.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
OH?
Daarom is ze dus constant behangen met armbanden, ringen, oorbellen. Ze slaapt er mee ook volgens mij. Nu snap ik het.
Oh ze maakt het niet eens zelf?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ze koopt op aliexpress, dropshipping noemt ze het
En opgericht voordat ze naar BB ging. Die dacht waarschijnlijk: ik word bekend door BB dat gaat voor veel winst zorgen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze laatst ook....ze draagt ze zelf nu....heeft denk ik ook heel wat bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |