lekker.... ook met krenten nog beter hahaquote:
Volgens mij moet je fietsen van de ene naar de andere krent.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lekker.... ook met krenten nog beter haha
lees je wel eens terug dan hahahhaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef mario390 het volgende:
2 topics in en ur vool ?
ik gaa niet terug lezen
21:10 was de naar huis
gaaende al weg
hij werkt ook in de horecaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Tom schenkt de glazen wel erg vol. Maar goed dat hij niet in de horeca werkt, dan was zijn baas in no time failliet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar is lenie die een moppie komt zingen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely op haar fuckmeboots Ronahi op haar sloffies
PoN erbij die beetje sturenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
Febo wil dus kunnen beslissen wie er op de bank komt
geen duo deze week
Hopelijk gaan wij dat een keer beslissen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
Febo wil dus kunnen beslissen wie er op de bank komt
geen duo deze week
Misschien kunnen ze nog even een hartje maken met hun handenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
jaa foto voor social media
want we hebbuh ut zooo leuk saampjes
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
nog even voor het shot![]()
Lekker gewerkt weer
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nog even een hartje maken met hun handen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Dylano kijkt nog steeds of hij zijn lievelingsknuffel kwijt is
met heel veel ballonnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef odie22 het volgende:
de gameroom was toch omgebouwd voor een feestje wat ze lieten zien in de live ?
Lekker tipsy ' een spelletje' in de jaccuzi.....hihi ja ik weet het nog. Dát waren nog eens tijden!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou even doordrinken allemaal met die bubbels en dan lekker tipsy een spelletje in de GameRoom
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Lekker tipsy ' een spelletje' in de jaccuzi.....hihi ja ik weet het nog. Dát waren nog eens tijden!!
* greysbones gaat zitten huilen in hoekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nee heeft zere schouderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dylano ook aan de bubbels? Ik dacht dat hij helemaal niet dronk?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat zitten huilen in hoekjeHet leven begint bij de 50 zeggen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar ben ik nog nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het leven begint bij de 50 zeggen ze
Het gaat niet echt van hartequote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
Joe durftquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het leven begint bij de 50 zeggen ze
Heeft een flesje alcoholvrij gekregen van BBquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
wel triestig dat we elke keer zo lang moeten wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
en zo komt weer een zaterdag in het huis van BB aan een roemloos einde
Ik hoop dat de krenten goed geteld warenquote:
gelukkig welquote:
Proessssttquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat de krenten goed geteld waren
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
Denken jullie echt dat er nog een feest in de game room komt?
denk dat dit het was
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat de krenten goed geteld waren
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
kijk die live show dan ook eens af
Het is pas half 11quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
Denken jullie echt dat er nog een feest in de game room komt?
denk dat dit het was
Ik dacht net precies hetzelfde. Daar moet wat mee gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is pas half 11
En er lagen zoveel ballonnen in de GameRoom, die blijven nooit zo lang goed met al die lampen en die hitte. Valt mij nog mee dat ze nog niks hebben horen knallen.
Karan vraagt zich af waar ze nog op wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is pas half 11
En er lagen zoveel ballonnen in de GameRoom, die blijven nooit zo lang goed met al die lampen en die hitte. Valt mij nog mee dat ze nog niks hebben horen knallen.
die muziek mag nog wel even wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Karan vraagt zich af waar ze nog op wachten
ze heeft nog nooit zo'ne saaie oud en nieuw gehad
ze wil muziek
ze wordt gelukkig van muziek
Die gaat los zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Karan vraagt zich af waar ze nog op wachten
ze heeft nog nooit zo'ne saaie oud en nieuw gehad
ze wil muziek
ze wordt gelukkig van muziek
ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
die muziek mag nog wel even wachten
dan gaat ze zingen
en das helemaal niet te doen
Is alcoholvrij, hij kreeg een flesje apartquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef Clasientjuh het volgende:
Dilano heeft liefdes verdriet hij zit aan de alcohol😆 normaal drinkt hij niet hahaha
ja, onze Tommiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef greysbones het volgende:
tom heeft volgens mij ergens geleerd dat hij mensen aan moet kijken
als hij met ze praat
maar dat vindt hij verdomde moeilijk
door de nepwimpers is ze de helft van haar eigen wimpers kwijtquote:
op 1 kurk naquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is pas half 11
joh die heb je op elk feestje er bij , alles delenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:46 schreef espri het volgende:
Jeetje, Karen wil van iedereen nipjes van de wijn, zelf heeft ze alles al op.
Behalve haar eigen glas uiteraardquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
joh die heb je op elk feestje er bij , alles delen![]()
ik hoop dat het fout gaatquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy weet zeker dat als Dylano eruit komt dat ze op hem wacht
Dylano werd door haar gebruikt en aan het lijntje gehouden.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een facking week
Maar echt
Zoveel verloren
Maar toch zoveel gewonnen
Emotionele groei etc etc etc
Dit had Dilano echt niet voor Jimmy gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ik zou precies hetzelfde voor jou doen
durf me kwetsbaar op te stellen
Met een pannenkoekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:53 schreef mazaru het volgende:
Tyron vingers in zijn oren omdat die twee aan het 'zingen' waren. Dit kan ik me dan wel weer heel goed indenken. Ik zou geslagen hebben.
[ afbeelding ]
omg...En gister was ze zo duidelijk over dat kinderachtige gedoe van die jongeren te zeuren . Dat vond ze niet normaal meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
Ty met zijn vingers in zijn oren..
Ik voel zijn pijn
Of een oliebol om in de sfeer te blijvenquote:
Champagnefles!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een oliebol om in de sfeer te blijven
Mooi woord wel : Hartpijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Die jonge is echt tot over zijn oren![]()
Die krijgt hartpijn
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano hoopt dat Sabo de rest van haar leven blijft groeien
naar maat 50 in haar kleding zeker
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
omg...En gister was ze zo duidelijk over dat kinderachtige gedoe van die jongeren te zeuren . Dat vond ze niet normaal meer.
1dag later twee keer zo erg....
Zeker als hij de beelden terugziet van Sabeau op de bank tegenover Ty.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Die jonge is echt tot over zijn oren![]()
Die krijgt hartpijn
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef mazaru het volgende:
Shut the fuck up!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dilano, die sorbo mist. En Jimmy die sorbo-praatjes houdt...quote:
allebei kak nu op de streamsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano, die sorbo mist. En Jimmy die sorbo-praatjes houdt...
Dan blijf ik wel op 2 met laag volume...
Zijn beide al geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:59 schreef odie22 het volgende:
ik dacht dat jimmy naar de DBK moest, of was het rocky ?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Snoozey het volgende:
dilano komt zometeen flikflakend de kamer in met 2 kratten bier
En 2 flesjes Shandy voor zichzelf?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Snoozey het volgende:
dilano komt zometeen flikflakend de kamer in met 2 kratten bier
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef IkFok het volgende:
Die Karen en Ashly mogen er wat mij betreft per direct uit. Wat een ergenis op de stream met hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Even geduld. 13 april is eerder dan je denkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef IkFok het volgende:
Die Karen en Ashly mogen er wat mij betreft per direct uit. Wat een ergenis op de stream met hun.
breng BB nou niet op ideeënquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, laten we alleen de saaie mensen erin houden ... ik wil kaarten en rummikubben vanaf nu, elk moment van de dag... tot 13 april.
dankeschönquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag tot 1900 uur staat online ...
Ik wil dat zingen verboden wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, laten we alleen de saaie mensen erin houden ... ik wil kaarten en rummikubben vanaf nu, elk moment van de dag... tot 13 april.
Weerwolven!quote:
Kan FEBO hem niet even in de DBK het intro filmpje van Sabeau laten zien, is hij meteen weer genezenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:12 schreef BB-King het volgende:
Komop Dilano, kus die magneet.
Ze kan zich nu niet meer naar je omkeren in bed.
Waar is Ariana als je haar nodig hebt..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
aha helemaal verdwaald. wie helpt me nu het juiste pad te nemen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar is Ariana als je haar nodig hebt..
juistquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
in die ballonnen zitten zeker kaartjes voor een plek in de game morgen
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:29 schreef Ireth het volgende:
"Ik wil heel graag als eerste!!!"
3x raden wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |