met heel veel ballonnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef odie22 het volgende:
de gameroom was toch omgebouwd voor een feestje wat ze lieten zien in de live ?
Lekker tipsy ' een spelletje' in de jaccuzi.....hihi ja ik weet het nog. Dát waren nog eens tijden!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou even doordrinken allemaal met die bubbels en dan lekker tipsy een spelletje in de GameRoom
wronggggquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Lekker tipsy ' een spelletje' in de jaccuzi.....hihi ja ik weet het nog. Dát waren nog eens tijden!!
* greysbones gaat zitten huilen in hoekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
nee heeft zere schouderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dylano ook aan de bubbels? Ik dacht dat hij helemaal niet dronk?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat zitten huilen in hoekjeHet leven begint bij de 50 zeggen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar ben ik nog nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het leven begint bij de 50 zeggen ze
Het gaat niet echt van hartequote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dylano ook aan de bubbels? Ik dacht dat hij helemaal niet dronk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |