Zeker als hij de beelden terugziet van Sabeau op de bank tegenover Ty.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Die jonge is echt tot over zijn oren![]()
Die krijgt hartpijn
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef mazaru het volgende:
Shut the fuck up!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dilano, die sorbo mist. En Jimmy die sorbo-praatjes houdt...quote:
allebei kak nu op de streamsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano, die sorbo mist. En Jimmy die sorbo-praatjes houdt...
Dan blijf ik wel op 2 met laag volume...
Zijn beide al geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:59 schreef odie22 het volgende:
ik dacht dat jimmy naar de DBK moest, of was het rocky ?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Snoozey het volgende:
dilano komt zometeen flikflakend de kamer in met 2 kratten bier
En 2 flesjes Shandy voor zichzelf?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Snoozey het volgende:
dilano komt zometeen flikflakend de kamer in met 2 kratten bier
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef IkFok het volgende:
Die Karen en Ashly mogen er wat mij betreft per direct uit. Wat een ergenis op de stream met hun.
Op zaterdag 2 maart 2024 23:06 schreef Snoozey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Even geduld. 13 april is eerder dan je denkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef IkFok het volgende:
Die Karen en Ashly mogen er wat mij betreft per direct uit. Wat een ergenis op de stream met hun.
breng BB nou niet op ideeënquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, laten we alleen de saaie mensen erin houden ... ik wil kaarten en rummikubben vanaf nu, elk moment van de dag... tot 13 april.
dankeschönquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag tot 1900 uur staat online ...
Ik wil dat zingen verboden wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, laten we alleen de saaie mensen erin houden ... ik wil kaarten en rummikubben vanaf nu, elk moment van de dag... tot 13 april.
Weerwolven!quote:
Kan FEBO hem niet even in de DBK het intro filmpje van Sabeau laten zien, is hij meteen weer genezenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:12 schreef BB-King het volgende:
Komop Dilano, kus die magneet.
Ze kan zich nu niet meer naar je omkeren in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |