Met iets te veel om uit te leggen, maar intussen regelmatig genoeg hier kijkend om jouw post te zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:48 schreef H_T het volgende:
[..]
HalloIk wacht op vuurwerk, waar ben jij mee bezig?
Dan moet ik eerst weer even trainen. Met mijn huidige conditie wordt het 'm niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben jij sneller dan Femke Bol dan?
Ik denk dat het weinig uit gaat makenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer even trainen. Met mijn huidige conditie wordt het 'm niet.
Met een beetje oefenen op de hometrainer sprinten wij Cees Bol er wel uit hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uit gaat makenOok met training zul je nog niet sneller zijn dan Bol
Ik heb inderdaad erg slecht geslapen, ik wist niet dat dit door jouw wachtwoordproblemen kwam.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die er slecht van geslapen hebben: Ik heb met wat hulp van Yvonne mijn wachtwoord kunnen aanpassen, dus FOK werkt weer zoals het moet hier.
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die er slecht van geslapen hebben: Ik heb met wat hulp van Yvonne mijn wachtwoord kunnen aanpassen, dus FOK werkt weer zoals het moet hier.
Ik heb ook slecht geslapen vannacht, ik maar denken dat dat kwam van de twee glazen wijn die ik bij het etentje dronkquote:Op zondag 3 maart 2024 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad erg slecht geslapen, ik wist niet dat dit door jouw wachtwoordproblemen kwam.![]()
Dank voor de opheldering en het verhelpen hiervan, ik ga er nu van uit dat ik komende nacht een stuk beter zal slapen.
Ik was er wel maar niet in de SCquote:
Paraat vanuit weekendje weg in Limburg met zonnetje en korte mouwenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook slecht geslapen vannacht, ik maar denken dat dat kwam van de twee glazen wijn die ik bij het etentje dronk
Fijn dat het is opgelost Fred![]()
Jongens het lijkt wel zomer hier, je kunt gewoon "met zonder jas" naar buiten
Woohoo!quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Jeetje Meke. Ik neem aan dat de editie van volgend jaar al in de agenda staat?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Eén van deze opties is ook echt goed trouwens![]()
En het is niet een erg originele TT:
ESF / [Slowchat] #587 Twee woorden, negen letters!
ESF / [SLOWCHAT] #1094 Twee woorden negen letters
Rond haar verjaardagen is vast wel plek te vindenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jeetje Meke. Ik neem aan dat de editie van volgend jaar al in de agenda staat?![]()
Die twaalf keer per jaar moet er wel wat te vinden zijn ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Rond haar verjaardagen is vast wel plek te vinden
Precies. Dus niet zo verongelijkt doen als ik zeg dat je slomer bentquote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer even trainen. Met mijn huidige conditie wordt het 'm niet.
Wat een heerlijk weer vandaag. Ik zat bij mijn oom en tante in de tuin in het zonnetje en toen ik net van de parkeerplaats naar huis liep, zag ik dat de terrasjes alweer vol zittenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
Jongens het lijkt wel zomer hier, je kunt gewoon "met zonder jas" naar buiten
Ja, ok, vooruit.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Dus niet zo verongelijkt doen als ik zeg dat je slomer bent
Nog een geluk dat we haar onjaardagen niet mee hoeven te tellenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die twaalf keer per jaar moet er wel wat te vinden zijn ja.
@yvonne to rescuequote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Patatquote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot vanavond bij jullie? Ik heb net een pizza besteld
Friet.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot vanavond bij jullie? Ik heb net een pizza besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |