Hoe weet je dat ik slomer ben?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet eerlijk, jij bent een stuk slomer, dus dan verdien je meer!
Voor 50.000 euro lukt die 50 seconden mij denk ik ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Jij zou er je bed ook wel voor uitkomen?
Jeetje maar da's bijna een minuut hè. Ik ben al moe als ik er aan denkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor 50.000 euro lukt die 50 seconden mij denk ik ook wel
Omdat ze echt heel snel is en de gemiddelde man echt niet zo snel isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik slomer ben?
Gelukkig ben ik niet gemiddeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat ze echt heel snel is en de gemiddelde man echt niet zo snel is
Dat is afwachten totdat het outdoor seizoen begint. Nog even afwachten waar haar coach voor kiest (want die bepaald alles). Maar ik kan mij zo voorstellen dat gezien het blessureleed ze kiezen voor de gewone 400 meter i.p.v. de horden. Mocht ze toch voor de horden gaan dan is ze nog steeds de grote favoriet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
Is er al iets bekend over McLaughlin @:Redefine? Er in Parijs gewoon bij of niet bekend?
Ben jij sneller dan Femke Bol dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet gemiddeld.
Hmm okéquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is afwachten totdat het outdoor seizoen begint. Nog even afwachten waar haar coach voor kiest (want die bepaald alles). Maar ik kan mij zo voorstellen dat gezien het blessureleed ze kiezen voor de gewone 400 meter i.p.v. de horden. Mocht ze toch voor de horden gaan dan is ze nog steeds de grote favoriet.
En wat er ook gebeurd ze zal niet tegen Bol gaan lopen dit seizoen...
Luctor is natuurlijk wel een Zeeuw. Mijn ervaring is toch dat die heel wat snelheidsrecords kunnen breken als er ergens geld te besparen (of te verdienen) valt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben jij sneller dan Femke Bol dan?
Met de auto acht ik mezelf niet kansloosquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben jij sneller dan Femke Bol dan?
Was ik alquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu krijg je dus helemaal geen combinatie van twee woorden en negen letters van mij he? Naar wicht! Jij troela! O naarling! U tevreden?
quote:Op zondag 26 februari 2023 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Torpedo ei
Buxus hond
Lang gebak
Buk stier
O spruitje
Huh wat gekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond iedereen![]()
Ik ben een beetje MIA deze dagen (niet DION), want ik heb wat problemen met FOK. Gisterochtend werd ik opeens uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen herkende de site de combinatie username en wachtwoord niet. Daarop probeerde ik de passmailer, maar die werkt niet of wordt door Hotmail geblokkeerd, waardoor ik er uitlig. Op de PC ben ik nog wel ingelogd voor zolang het duurt, maar ik ben wel aan het werk voor een oplossing, want ik FOK bijna altijd mobiel tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?
Ik wil graag even duidelijkheid scheppen door aan te geven dat Redefini inderdaad dusdanig vergeetbaar is dat het niet bij me op is gekomen om hem in de poll te verwerken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij weet toch dat flauwe, kinderachtige grappen totaal niet mijn stijl zijn
Het zij je vergeven Meki.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag even duidelijkheid scheppen door aan te geven dat Redefini inderdaad dusdanig vergeetbaar is dat het niet bij me op is gekomen om hem in de poll te verwerken.
Bij sommige users is de rede al jaren fini inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag even duidelijkheid scheppen door aan te geven dat Redefini inderdaad dusdanig vergeetbaar is dat het niet bij me op is gekomen om hem in de poll te verwerken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij sommige users is de rede al jaren fini inderdaad.
Ik had toen wel een iets andere insteekquote:
Hopen dat Bol en Klaver de iets mindere dames kunnen compenseren. Of hebben de Amerikaansen ook duidelijk verschillende niveaus?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef sportfreak het volgende:
Zet maar vast in de agenda, morgenavond 21.30 uur de 4x400 meter.
Ik verwacht een mooie strijd tussen de Nederlandse dames en de Amerikaanse.
Ploeg is een groot woord, maar ik ben er nog.quote:
Halloquote:Op zondag 3 maart 2024 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ploeg is een groot woord, maar ik ben er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |