Ja en niet in de lach schieten....quote:Op zondag 3 maart 2024 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
heel de dag stil zijn en zittennu al zin an
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Moet ik nog teruglezen of is dit topic nog steeds stoffig en saai?Heb jouw en @Goitske ‘s telefoonnr nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat die stok de laatste tijd zo vaak in Noord-Brabant is beland komt vooral omdat er een paar mensen zijn die geen moeite mee hebben om hem te gaan halen op plekken waar je nog niet dood gevonden wil worden (Sorry @Rob ik bedoelde niet jou favoriete Lidl) Als iedereen alleen zou afwachten tot ie in de buurt ligt kan het wel eens lang durenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Misschien is het een overtrokken reactie van net... eens
Maar als je een rits plaatsnamen in je omgeving voorbij ziet komen, je de auto in wil om hem te halen, maar whoppa, weer een plaats verder en dus maar laat en hoopt dat ie ergens in Groningen/Drenthe/Friesland achterblijft, maar dan in fokking Limburg belandt, dat is gewoon niet leuk.
Het was echt een ander verhaal geweest als je hem ergens had opgepikt, 20 plaatsen in het noorden had gedaan en hem daar ergens had achtergelaten, ipv dat je hem weer mee terug nam.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar.. hij lag hiervoor niet in Noord-Brabant?
Hij lag in Limburg voor vandaag.....
En ja het was beter geweest als die in Zeeland was komen te liggen, want daar komt die niet zo vaak.
Maar omdat er veel actieve FOK!stokkers in Noord-Brabant wonen, ligt die daar ook vaak natuurlijk.
En nu even reactie op anderen:
Ik snap oprecht de klachten niet.
Als dit vandaag niet geld omdat het afgesproken werk was (er was overigens van te voren niet echt een plan... Maar dat geheel ter zijde) dan gold het record van Texel ook niet.
Want ga me niet vertellen dat dat geen afgesproken werk was???
Dat mensen zich door 1 dagje recordpogingen doen laten wegjagen van dit topic verbaasd mij ook ten zeerste malen.
Stoppen die mensen ook met hun sport als blijkt dat ze het wereldrecord nooit gaan halen?
Tara ik snap je punt echt 100% alleen dat jij geen mensen in de buurt hebt wonen die hem regelmatig gaan halen is toch geen reden dat mensen die een dagje lol hebben die stok dan maar niet in hun eigen buurt neer moeten hangenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was echt een ander verhaal geweest als je hem ergens had opgepikt, 20 plaatsen in het noorden had gedaan en hem daar ergens had achtergelaten, ipv dat je hem weer mee terug nam.
Nu zag ik allerlei plaatsnamen in mijn omgeving voorbij komen, wetende dat ik er op dat moment niets aan had, maar de hoop dat aan het eind van de dag dat wel zo was.
Verder kunnen dit soort afgesproken acties, zonder een kans dat een normale speler er tussen kan komen, me echt volledig gestolen worden. Dan dient het in dit topic plaatsen toch ook geen enkel doel? Op het moment dat je de foto plaatst, is die toch alweer weg. Dat is alleen maar lekker maken voor de spelers in die omgeving. Maar ach, als je onderling lol hebt, maar aan het eind van de dag hebben de locals er ook nog wat aan, dan had ik niet moeilijk gedaan
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jouw en @:goitske ‘s telefoonnr nog niet
Gaan we regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Ik had de stok niet,quote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was echt een ander verhaal geweest als je hem ergens had opgepikt, 20 plaatsen in het noorden had gedaan en hem daar ergens had achtergelaten, ipv dat je hem weer mee terug nam.
Nu zag ik allerlei plaatsnamen in mijn omgeving voorbij komen, wetende dat ik er op dat moment niets aan had, maar de hoop dat aan het eind van de dag dat wel zo was.
Verder kunnen dit soort afgesproken acties, zonder een kans dat een normale speler er tussen kan komen, me echt volledig gestolen worden. Dan dient het in dit topic plaatsen toch ook geen enkel doel? Op het moment dat je de foto plaatst, is die toch alweer weg. Dat is alleen maar lekker maken voor de spelers in die omgeving. Maar ach, als je onderling lol hebt, maar aan het eind van de dag hebben de locals er ook nog wat aan, dan had ik niet moeilijk gedaan
benzine is toch gratis?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had de stok niet,
De stok lag in het westen
Er heeft dus niemand iets "mee terug" genomen.
.hij ging met ploeg A mee heen en met ploeg B mee terug.
Anders konden we nooit aan 12 provinciën komen.
Helaas was de 12e provincie een beetje te veel gevraagd dus ging die sowieso niet meer door, omdat het allemaal erg laat begon te worden en de snappertjes leeg begonnen te raken.
Maar zoals @:loveislikeakiss al zei, ze is best bereid om binnenkort als ze weer verdergaat met het Pieterpad de stok een slinger die kant op te geven.
Je kan ook daar positief op ingaan en daar een dikke dankjewel voor geven.
Het is een beetje samenwerken om heel Nederland dicht te krijgen, dan is, zoals @:dezwabber al aangaf, het een goed idee om actieve mensen die het blijkbaar niet erg vinden om tientallen euros aan benzine uit te geven om die stok een slinger te geven een beetje te vriend te houden en niet aan te vallen over het feit dat ze in een dag tientallen plaatsen aan hebben gedaan.....
Voor mij niet schatje.quote:
Vertel me meer… heb voor 90 euro in de tank gegotenquote:
Wel gewoon lief blijven doen tegen @TARAraboemdijee (Ja ik typ dat uit mijn hoofd) hij is godverdomme oldskool Fok!ker en een top gastquote:Op zondag 3 maart 2024 16:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had de stok niet,
De stok lag in het westen
Er heeft dus niemand iets "mee terug" genomen.
.hij ging met ploeg A mee heen en met ploeg B mee terug.
Anders konden we nooit aan 12 provinciën komen.
Helaas was de 12e provincie een beetje te veel gevraagd dus ging die sowieso niet meer door, omdat het allemaal erg laat begon te worden en de snappertjes leeg begonnen te raken.
Maar zoals @:loveislikeakiss al zei, ze is best bereid om binnenkort als ze weer verdergaat met het Pieterpad de stok een slinger die kant op te geven.
Je kan ook daar positief op ingaan en daar een dikke dankjewel voor geven.
Het is een beetje samenwerken om heel Nederland dicht te krijgen, dan is, zoals @:dezwabber al aangaf, het een goed idee om actieve mensen die het blijkbaar niet erg vinden om tientallen euros aan benzine uit te geven om die stok een slinger te geven een beetje te vriend te houden en niet aan te vallen over het feit dat ze in een dag tientallen plaatsen aan hebben gedaan.....
Ja schatquote:
Ik heb een TR gedaanquote:
Goeie instelling. laat die buitenlanders maar betalenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vertel me meer… heb voor 90 euro in de tank gegoten
Mooi aanbod en Drenthe is mooi wandelen. Ik ben met vrienden een hunebed-wandeltocht door heel Drenthe aan het lopen in 19 etappes. Schoonloo en omgeving is mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik iets kan doen als ik weer verder ga met mijn Pieterpad tocht, dan zou hij bij Schoonloo kunnen komen![]()
Maar zit nu met mijn hiel, dus weet niet of dat volgende week gaat lukken
Genoeg mensen die em graag willen verplaatsen blijkbaar, maar dan moeten ze ook maar gewoon daad bij woord voegen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Moet die stok vandaag niet nog een slinger krijgen?
niet wrijven in de vlekquote:Op zondag 3 maart 2024 17:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Genoeg mensen die em graag willen verplaatsen blijkbaar, maar dan moeten ze ook maar gewoon daad bij woord voegen.
Ik probeer zoveel mogelijk plaatsnaamborden die nog niet geweest zijn aan te doen en daar zitten vaak ook borden bij binnen dezelfde gemeente.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat die stok de laatste tijd zo vaak in Noord-Brabant is beland komt vooral omdat er een paar mensen zijn die geen moeite mee hebben om hem te gaan halen op plekken waar je nog niet dood gevonden wil worden (Sorry @:Rob ik bedoelde niet jou favoriete Lidl) Als iedereen alleen zou afwachten tot ie in de buurt ligt kan het wel eens lang duren
@Fogel ging jij dat doen??quote:Op zondag 3 maart 2024 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
Over de wiki gesproken, mocht iemand hem willen updaten. Graag.
Deze week niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze week niet.
Maaruh, als jij, @:sharuun01, @:superkimmi, @:kapiteiniglo en @:dezwabber de coordinaten even bijwerken ondertussen kan ik alles in een keer erop gooien.Ik ga daar morgen eens naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
En het is Mickytjuh en geen Mickeytjuhquote:
Ik denk dat die gewoon nog in Zeeland ligt, want heb niemand gehoord die hem ging ophalen?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:11 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid (want lees één en ander over een onderling spelletje), ligt u nu nog wel of niet in Zeeland?
Nee, klopt, maar ik las iets over onderlinge afspraken, vandaarquote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon nog in Zeeland ligt, want heb niemand gehoord die hem ging ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |