Hoe hard kun je slaan met een slappe pannenkoek? En als je meedoet met een spelletje waar je met een pannenkoek in je gezicht wordt geslagen, dan moet je niet anderhalf uur na de slappe lach gaan zeuren dat je met een pannenkoek in je gezicht bent geslagen. Ze heeft er zelf trouwens ook een paar uitgedeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:13 schreef Tascha071 het volgende:
Gisteravond had sabau het er op de bank met ty er heel duidelijk over dat ze gesprek met achter had gehad over het pannenkoek gebeuren. Tot ze het geluid weg draaide. Net kon je nog net horen dat Tom toegaf dat zijn klap te hard was. Heel vervelend kan het niet terug kijken. Misschien heeft iemand het opgenomen?
Kan dat? Mind is blown.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
S2 even terug gespoeld, Tom en Sabo gesprek. Daarna SL.
Ik heb het ook gehoord. Beetje vaag maar achter had gevraagd hoe het met haar ging naar aanleiding van die klap en dat ze het opzich goed heeft aangepakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:13 schreef Tascha071 het volgende:
Gisteravond had sabau het er op de bank met ty er heel duidelijk over dat ze gesprek met achter had gehad over het pannenkoek gebeuren. Tot ze het geluid weg draaide. Net kon je nog net horen dat Tom toegaf dat zijn klap te hard was. Heel vervelend kan het niet terug kijken. Misschien heeft iemand het opgenomen?
Hij heeft net voor de SL duidelijk aangegeven dat de pannenkoek tik misschien iets wat hard was en bood daar zijn excuses voor aan . Maar ze heeft hem zelf ook een tik gegeven dus ze moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:13 schreef Tascha071 het volgende:
en dat zij gisteravond heeft gezegd dat achter had gevraagd hoe het met haar ging, kan natuurlijk ook door haar verzonnen zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft net voor de SL duidelijk aangegeven dat de pannenkoek tik misschien iets wat hard was en bood daar zijn excuses voor aan . Maar ze heeft hem zelf ook een tik gegeven dus ze moet niet zo zeuren.
Heeft niets met beschermen te maken, hij deed niets fout, ze waren een spel aan het spelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Pannekoekengate is in de afleveringen al afgesloten met een positieve edit voor Tom.
Ze beschermen hem nu.
Die Sorbo zal er weer een andere draai aan gaan geven, net als ze deed na het voorval door hem neer te zetten als agressieve vrouwenmepper.
Ja ik geloof best dat achter haar dat heeft gevraagd maar ik heb het gevoel dat de rest idd uit haar grote duim komtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat zij gisteravond heeft gezegd dat achter had gevraagd hoe het met haar ging, kan natuurlijk ook door haar verzonnen zijn
Bijna goed. Ze zijn aan het kaartenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
Straks na deze lange SL iedereen natuurlijk 'gezellig' aan het sporten
Hij deed iets fout zodra Sabeau het toch niet zo fijn vond. Op TV zag je ook dat ze niet echt lachte maar wel heel verbaasd was en Ty weliswaar lachend riep dit kan toch niet. Maargoed het is opgelost tussen hun.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heeft niets met beschermen te maken, hij deed niets fout, ze waren een spel aan het spelen.
Dan zul jij wel fan zijn van Sabeauquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef Frummelie het volgende:
@:KinKiJan knal jij effe een Lenietje d'r in.... alles beter dan Asley...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Had 'm onder de locks maar uitgezet.
Voor het plaatje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:10 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom in de tuin en niet in de gamearea
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ivm de sfeer er een nieuwe/oude bewoner komt.
Ok, Sonja dan.. Om de rest sta ik ook niet te springen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:15 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt verwend! Zet de streams aan en Randy is in actie!! Kijk hem gaan!!!![]()
![]()
Een felicitatie voor hun keuzes wat op de streams te brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een extra proef voor in de live van morgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dus al die streamlocks om die zooi in de tuin te gooien. Gaat die game-area misschen nog ergens anders voor dienen?
Hoorde net iemand zeggen daaro wellicht voor een feest in de game-area omdat ze er 50 dagen zitten en toe zijn aan een feestquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dus al die streamlocks om die zooi in de tuin te gooien. Gaat die game-area misschen nog ergens anders voor dienen?
Zou mooi zijn, alles beter in de live dan die recapsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien een extra proef voor in de live van morgen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoorde net iemand zeggen daaro wellicht voor een feest in de game-area omdat ze er 50 dagen zitten en toe zijn aan een feest
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat zou mooi zijn (als we mee mogen kijken dan)
Danny of Rob van vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ivm de sfeer er een nieuwe/oude bewoner komt.
Dat denken Al en Randyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Robquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:23 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Danny of Rob van vorig jaar.
Voor speciale momenten misschien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als ze zogenaamd "opgesloten" behoren te zitten
gevonden voor jequote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:13 schreef Tascha071 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ashely wilde zelf dat Tom op haar ging staanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:44 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom neemt die lul van een Danny het dan niet even over van Ashley onze politieman van likmeversie
De tweede alquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:46 schreef Jockari het volgende:
Karen heeft een lieve-heers-beestje plat getrapt. Is nu begraven in de tuin van BB
dan nog kan een man het echt wel even overnemen van derquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ashely wilde zelf dat Tom op haar ging staan![]()
d'n politieman gaf aanwijzingen
Ze zou er toch goed aan doen om eens in de spiegel te kijken. Ze is met haar golden 4 zich gaan afzonderen en heeft de andere als target gemaakt met het zgn lijstje wat er niet was. Zo heeft ze Alice proberen binnen te harken maar heeft ze ook zo weer gedumpt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
s2 gesprek Ashley en Jimmy
Ogen van Ashley zijn geopend, vorige week ook al omdat Alice werd gebruikt.
En iemand laat zich er ook weer voor lenen want je sluit je ook niet ergens bij aan als je tussen 2 groepen blijft zitten.
Van sommige dingen denkt ze: ' waarom is dit zo gegaan?'.
Jimmy: voor mezelf ik ben opgestaan, trots dat hij het heeft aangedurfd, als hij naar huis gaat heeft niemand hem naar huis gestuurd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Thorelf het volgende:
Glenn tegen Karen..weet je hoe mijn kindjes eten? Met hun mond toe
Eindelijk iemand daar binnen die er iets van zegtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Thorelf het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Thorelf het volgende:
Glenn was nog netjes, hij had ook kunnen zeggen: u hinnikt als een paard en u vreet gelijk een koequote:
Als Ashley die ogen gewoon open hield had 500 euro gescheeldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
s2 gesprek Ashley en Jimmy
Ogen van Ashley zijn geopend, vorige week ook al omdat Alice werd gebruikt.
En iemand laat zich er ook weer voor lenen want je sluit je ook niet ergens bij aan als je tussen 2 groepen blijft zitten.
Van sommige dingen denkt ze: ' waarom is dit zo gegaan?'.
Jimmy: voor mezelf ik ben opgestaan, trots dat hij het heeft aangedurfd, als hij naar huis gaat heeft niemand hem naar huis gestuurd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Glenn was nog netjes, hij had ook kunnen zeggen: u hinnikt als een paard en u vreet gelijk een koe
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Glenn was nog netjes, hij had ook kunnen zeggen: u hinnikt als een paard en u vreet gelijk een koe
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef Rhosyn het volgende:
Karen trekt zich er niks van aan. Ze kauwt als een koe
dat was der weerwoord hahaquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Gellarboy het volgende:
Dot pot is in beeld omdat daar nog altijd meer leven in zit dan in Randy aan tafel.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Gellarboy het volgende:
Dot pot is in beeld omdat daar nog altijd meer leven in zit dan in Randy aan tafel.
wat dolletje volgens mijn hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoorde Danny daarnet zeggen tegen Ashley dat zij zich moest opmaken voor het feest van vanavond.
Oh? Feest?
whahhahhhahahquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:36 schreef Gellarboy het volgende:
Die stem van Ronahi is alsof je met grote kracht 'n vork in mijn oor steekt en 'm dan langzaam rond blijft draaien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Als Ashley die ogen gewoon open hield had 500 euro gescheeld
Schuimpjes.quote:
Goeiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Als Ashley die ogen gewoon open hield had 500 euro gescheeld
En altijd net eentje te veel eten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Schuimpjes.![]()
Nee niet de fans van Ashley en Tom. Bananenschuimpjes. Zoooo lekker
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En altijd net eentje te veel eten.
Hoe laat kwam dat ding ook al weer?? Ik moet werken morgen,kan ik ff mijn pauze goed inplannenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:44 schreef Rhosyn het volgende:
Zegt Sabeau nu dat ze hoopt op een vliegtuigje? Ik hoorde haar zeggen dat het vliegtuigje voor Randy hun zo'n boost gaven.
Dat wordt wat morgen als er vliegtuigje overvliegt. En het is niet voor haar
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe laat kwam dat ding ook al weer?? Ik moet werken morgen,kan ik ff mijn pauze goed inplannen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zullen we een scène maken en die banaantjes pakken. Ronahi wilde nog even wachten.
Iets staat me bij rond 1 uur.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe laat kwam dat ding ook al weer?? Ik moet werken morgen,kan ik ff mijn pauze goed inplannen
11 uurquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was een 1 vergeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee rond 11 uur staat op de fanpagina van tom
Zielig voor Ronahiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef Jockari het volgende:
Goede grap van Karen en Ashley
[ afbeelding ]
achhh was een grapjequote:
ja inderdaad en dan zeggen ze dat de andere bwoners kinderachtig zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een kinderachtige mokkels met dat gegiechel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het zou leuker zijn als dat boven de dekens gebeurde jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:56 schreef Gellarboy het volgende:
Tyron ligt zo vaak onder een dekentje met een hand in z'n kruis.
Jaloers?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:56 schreef Gellarboy het volgende:
Tyron ligt zo vaak onder een dekentje met een hand in z'n kruis.
De teloorgang van de ouderwetse aardrijkskunde. Blaco kaart met rode stippen en stampen maarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron is geen helder licht af en toe. Beweert dat Limburg een stad is in nederland
Ja, want ik heb thuis geen dekentje.quote:
Glenn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:06 schreef keesjedestamper het volgende:
Tom denkt: ¨ëindelijk die zijn weg kan ik lekker gaan liggen¨
Ashley en Karen hebben niet de schuimpjes gekocht. Ze vulden een glazen pot met gele doekjes en liepen toen naar Ronahi en riepen dat ze de schuimpjes hadden gekocht. Ronahi riep toen, neeeee ooohh nou, en toen zag ze dat het nep was.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:58 schreef rinardo het volgende:
Hebben ze die schuimpjes nou gedeeld? heb geen stream
Bedankt dat je wilde antwoorden, dacht even dat iedereen me geblokt hadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen hebben niet de schuimpjes gekocht. Ze vulden een glazen pot met gele doekjes en liepen toen naar Ronahi en riepen dat ze de schuimpjes hadden gekocht. Ronahi riep toen, neeeee ooohh nou, en toen zag ze dat het nep was.
Ashley riep nog wel dat Ronahi de schuimpjes wel snel moest gaan kopen want anders gingen zij het doen want ze hebben honger en als ze honger hebben eten ze alles op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik Randy was zou ik ook een stuk van dat zwarte schaap van mijn gezicht af laten halen.
Randy spaart hiervoor:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik Randy was zou ik ook een stuk van dat zwarte schaap van mijn gezicht af laten halen.
Ziet er wel kunstig uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Randy spaart hiervoor:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koffie over het toetsenbord
Ze oefenen voor een baan na BB, met een horizontaal verdienmodel. Alleen moet BB de kleur verlichting nog aanpassen voor de gewenningquote:
Ik heb er nooit wat aan gevonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef Gellarboy het volgende:
Kledingmerk Diesel komt weldegelijk uit Italië. Graag gedaan.
11 uur.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
AL het lichaamshaar, Karen doet dat graag bij Tomquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
De volgende die verminkt wordt.
Tom zegt dat hij alles er af wil, haar en baard.
[ afbeelding ]
Ha ha nou die waren niet nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
Tom: ik was even aan mijn vliegtuig aan het denken van al die duizenden fans
Wie is "haar"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:32 schreef Kissingbird het volgende:
Tom gaat 'haar' een brief schrijven als hij eruit komt
Tom wordt verminkt door Karen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat haar dat Karen afgeschoren heeft.
Zal wel zijn "vriendin" buiten het huis zijn waar hij het vaak over heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat haar dat Karen afgeschoren heeft.
Als ik pizza ga halen word ik ook gelijk geknipt en geschoren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom mist het om elke week naar de Turkse kapper te kunnen gaan. Bij binnenkomst krijg je dan een stukje pizza.
Ze hadden een gele doek in een pot gestopt en deden net of het die bananen schuimpjes waren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:58 schreef rinardo het volgende:
Hebben ze die schuimpjes nou gedeeld? heb geen stream
Elke weekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom mist het om elke week naar de Turkse kapper te kunnen gaan. Bij binnenkomst krijg je dan een stukje pizza.
Turkse kapper kost bijna niks.quote:
Als je opgeschoren haar hebt en je wil zo'n millimeter look dan moet je dat echt bijhouden.quote:
7,50 a10 euro hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als je opgeschoren haar hebt en je wil zo'n millimeter look dan moet je dat echt bijhouden.
Hij gaat zo stofzuigen zei hij tegen Karen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
Lekker de tondeuse uitkloppen op de kaptafel![]()
En laten liggen![]()
Stagiare zoomt er op in.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef Jockari het volgende:
Hier is de kapper van Randy aan het werk
[ afbeelding ]
Zo is ze wel, Alice. Altijd lief, al ziet het er bij Tom niet uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Karen vindt Tom mooier met langer haar.
Tom : ik kreeg direct een compliment van Alice.
Dat is een dag te vroeg, 13 april is de finale...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely vraagt aan Jimmy of hij werk heeft als hij eruit is.
Jimmy zegt dat het meestal een tijd van te voren wordt geboekt en wellicht nu pas vanaf 12 april ingepland wordt.
Ik was wel verbaasd dat hij die datum noemde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een dag te vroeg, 13 april is de finale...
Jezus linker of rechterhand gebruiken op toilet en hoppa en klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy kan nog niet kruipen zegt hij...
Dilano: waarom moet jij kruipen dan??
Jimmy lacht![]()
![]()
Dilano : Jimmmyyyyy
Jimmy: ik denk wel dat ik zondag wat ga plannen![]()
Jimmy is constant (geil) Dilano en Karen hebben er ook last van.
Jimmy weet niet goed wat hij ermee moet.. hij wil het er morgen over hebben (psych)
jimmy: ik kan hier niet nog 6 weken zo zitten want dan ga ik tegen de stoel oprijden
Er liggen er nog een paar naast in dezelfde houdingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Randy in zijn favo houding
Snap ook niet waarom ze niet even gaan masturberen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus linker of rechterhand gebruiken op toilet en hoppa weg het
overal hangen camera's, lijkt me niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niet even gaan masturberen.
Op het toilet toch niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
overal hangen camera's, lijkt me niet zo makkelijk
Hey @Koos1958, hij gaat het doen !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus linker of rechterhand gebruiken op toilet en hoppa en klaar.
Wat een gedrocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo is Alice
[..]
Zo is ze wel, Alice. Altijd lief, al ziet het er bij Tom niet uit.
Niet net als Hans Teeuwen. Als die een kennis tegen komt met een kinderwagen roept hij: Wa is da een lelijk jong!
Hij staat flink te trekkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hey @:Koos1958, hij gaat het doen !
[ afbeelding ]
Heeft hij vast vaker gedaan.quote:
De douche bij de extra ruimte had geen camera. Daar is door de diverse mannen die daar hebben gezeten gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
overal hangen camera's, lijkt me niet zo makkelijk
En Karen doet het ook nog.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hare Majesteit zit weer te commanderen.
iquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
BB: bewoners sluit de luiken in het huis jullie mogen tot nader order niet in de tuin komen
Kan 2 dingen zijn : of de sportspullen worden uit de tuin opgeruimd of het is zoals generaal Asley zei dat een een feestje ter ere van 50 dagen in het BB huis krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
BB: bewoners sluit de luiken in het huis jullie mogen tot nader order niet in de tuin komen
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
Stagiaires weer de sportspullen opruimen
Nou ja, in ieder geval beter dan een dubbele SL.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
i
BB gaat ze sportrommel opruimen. Wij mogen de stagiaires niet zien.
Ja was gewoon een grapje ...Dylano zei wat triest wat triestquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze hadden een gele doek in een pot gestopt en deden net of het die bananen schuimpjes waren.
Ashley zei dat het tyron was die het zei en vind hem zeur reagerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:43 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja was gewoon een grapje ...Dylano zei wat triest wat triest
Die heeft ook totaal geen humor
Dacht dat ze Dylano zei maar maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley zei dat het tyron was die het zei en vind hem zeur reageren
Zo die zit........quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Thorelf het volgende:
dat is toch ook zuur.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley zei dat het tyron was die het zei en vind hem zeur reageren
‘Op z’n Baalghisch’quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:52 schreef humpty het volgende:
Ze hebben het over het taalverschil zij zeggen Dannie wij Dennie
evenals Klen en Glen
En goedkoper dan bbq denk ik ;pquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Weer pizza-avond.
Er was waarschijnlijk nogal ruim ingekocht.
Big Deal. Het is hoe dan ook haar eigen geld.quote:
Ashley ook hoor , Dilano maar zeggen misschien beter nu stoppen met eten anders is er niks voor op de pizza en hoppa Ashley pakt nog even handje kaasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben inmiddels de helft van de Parmezaanse kaas als aalscholvers achterover geslagen
vooral 'n Ronahi bleef pakken.
Even geduld tot 13 april. Dan gaat ze eruit, als laatste wel te verstaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:02 schreef keesjedestamper het volgende:
Ashley: ¨Let it go¨
o denk ze nu dat ze queen uit frozen is?
dat wijf wordt gek
zit tom ff de les te lezen
tijd dat ze eruit gaat
Beetje moeilijk. Om die struik andijvie te lijf te gaan, heb je minstens een zeis nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
De beste jeans komen uit Italië. Ik zweer erbij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef Gellarboy het volgende:
Kledingmerk Diesel komt weldegelijk uit Italië. Graag gedaan.
Aanmaakblokje 'n optie........... WOEFFFF!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beetje moeilijk. Om die struik andijvie te lijf te gaan, heb je minstens een zeis nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |