En goedkoper dan bbq denk ik ;pquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Weer pizza-avond.
Er was waarschijnlijk nogal ruim ingekocht.
Big Deal. Het is hoe dan ook haar eigen geld.quote:
Ashley ook hoor , Dilano maar zeggen misschien beter nu stoppen met eten anders is er niks voor op de pizza en hoppa Ashley pakt nog even handje kaasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben inmiddels de helft van de Parmezaanse kaas als aalscholvers achterover geslagen
vooral 'n Ronahi bleef pakken.
Even geduld tot 13 april. Dan gaat ze eruit, als laatste wel te verstaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:02 schreef keesjedestamper het volgende:
Ashley: ¨Let it go¨
o denk ze nu dat ze queen uit frozen is?
dat wijf wordt gek
zit tom ff de les te lezen
tijd dat ze eruit gaat
Beetje moeilijk. Om die struik andijvie te lijf te gaan, heb je minstens een zeis nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik Randy was zou ik ook een stuk van dat zwarte schaap van mijn gezicht af laten halen.
De beste jeans komen uit Italië. Ik zweer erbij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef Gellarboy het volgende:
Kledingmerk Diesel komt weldegelijk uit Italië. Graag gedaan.
Aanmaakblokje 'n optie........... WOEFFFF!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beetje moeilijk. Om die struik andijvie te lijf te gaan, heb je minstens een zeis nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |