Jaloers?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:56 schreef Gellarboy het volgende:
Tyron ligt zo vaak onder een dekentje met een hand in z'n kruis.
De teloorgang van de ouderwetse aardrijkskunde. Blaco kaart met rode stippen en stampen maarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron is geen helder licht af en toe. Beweert dat Limburg een stad is in nederland
Ja, want ik heb thuis geen dekentje.quote:
Glenn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:06 schreef keesjedestamper het volgende:
Tom denkt: ¨ëindelijk die zijn weg kan ik lekker gaan liggen¨
Ashley en Karen hebben niet de schuimpjes gekocht. Ze vulden een glazen pot met gele doekjes en liepen toen naar Ronahi en riepen dat ze de schuimpjes hadden gekocht. Ronahi riep toen, neeeee ooohh nou, en toen zag ze dat het nep was.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:58 schreef rinardo het volgende:
Hebben ze die schuimpjes nou gedeeld? heb geen stream
Bedankt dat je wilde antwoorden, dacht even dat iedereen me geblokt hadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen hebben niet de schuimpjes gekocht. Ze vulden een glazen pot met gele doekjes en liepen toen naar Ronahi en riepen dat ze de schuimpjes hadden gekocht. Ronahi riep toen, neeeee ooohh nou, en toen zag ze dat het nep was.
Ashley riep nog wel dat Ronahi de schuimpjes wel snel moest gaan kopen want anders gingen zij het doen want ze hebben honger en als ze honger hebben eten ze alles op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik Randy was zou ik ook een stuk van dat zwarte schaap van mijn gezicht af laten halen.
Randy spaart hiervoor:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik Randy was zou ik ook een stuk van dat zwarte schaap van mijn gezicht af laten halen.
Ziet er wel kunstig uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Randy spaart hiervoor:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koffie over het toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |