mind blown!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
er zijn een paar scenario's
ja of ty, of saba, of jim gaat eruit
Nu nog wel, zaterdag niet meer..quote:
volgens mij Jimmy aan kop met boven de 70% en daarna Ty met 19% ofzo en sabeau met de rest...ik kan het ook niet zienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand de laatste poll/ stand van Salar?
Heerlijke stream, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nu nog wel, zaterdag niet meer..
Sabje naar huis en Ty weer chagrijnig omdat hij er niks van snapt en het allemaal zo oneerlijk is
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
Dat heeft hij helemaal niet gezegd en dat heeft ook niets te maken met de kampen. Tom voelde een generatiekloof. Hij gaf aan dat hij met die straattaal een eind mee kan gaan maar niet continu. De straattaal van Ty is overigens gewoon zijn dialect hij is daarmee opgegroeid. Probleem is dat Ty gister aan tafel niets verkeerds zei maar dat Tom niet kan accepteren dat een in zijn ogen een knul van 26 hem wijst op iets dat misschien even een sorry kan gebruiken. Dan loopt hij pissed weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:07 schreef Dutchgirl23 het volgende: [..] Tom heeft vanavond zelf verteld waarom het niet klikt met hem en Tyron en Co. Hij heeft een heel ander leven en weinig gemeen met hen. Ergert zich aan die straattaal. Dus zoekt hij automatisch de mensen op met wie het wel klikt. Hij is geen volgeling van Ashley. Vaart zijn eigen koers.
Ik ook niet ik heb enorm veel lol door die muts. Mijn stem heeft zequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
We zien het allemaal aankomen dat Sabeau zaterdag weg moet. Maar ik kan dat niet grappig vinden.
Die komt pas op vrijdag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand de laatste poll/ stand van Salar?
Iemand heeft de kaarten geleend van Ariana.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
We zien het allemaal aankomen dat Sabeau zaterdag weg moet. Maar ik kan dat niet grappig vinden.
Ik ben wel een beetje klaar met haar toneelstukjes, van mij mag zequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb enorm veel lol door die muts. Mijn stem heeft ze
beetje in het wilde weg lullenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:20 schreef Snoozey het volgende:
als ik favoriet ben moet je zorgen dat jij favoriet bent
koekoek
Nee joh ze is prima erger materiaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met haar toneelstukjes, van mij mag ze
Tom had allang sorry gezegd,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd en dat heeft ook niets te maken met de kampen. Tom voelde een generatiekloof. Hij gaf aan dat hij met die straattaal een eind mee kan gaan maar niet continu. De straattaal van Ty is overigens gewoon zijn dialect hij is daarmee opgegroeid. Probleem is dat Ty gister aan tafel niets verkeerds zei maar dat Tom niet kan accepteren dat een in zijn ogen een knul van 26 hem wijst op iets dat misschien even een sorry kan gebruiken. Dan loopt hij pissed weg.
Hij snapt het wel maar kan het niet veranderen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nu nog wel, zaterdag niet meer..
Sabje naar huis en Ty weer chagrijnig omdat hij er niks van snapt en het allemaal zo oneerlijk is
In de uitzending van vandaag werd duidelijk dat Tom meteen vroeg of het goed ging. Daarna met haar wou praten maar dat wou ze niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd en dat heeft ook niets te maken met de kampen. Tom voelde een generatiekloof. Hij gaf aan dat hij met die straattaal een eind mee kan gaan maar niet continu. De straattaal van Ty is overigens gewoon zijn dialect hij is daarmee opgegroeid. Probleem is dat Ty gister aan tafel niets verkeerds zei maar dat Tom niet kan accepteren dat een in zijn ogen een knul van 26 hem wijst op iets dat misschien even een sorry kan gebruiken. Dan loopt hij pissed weg.
grote fantasie. Ik vraag me af wat ze op haar smoel smeert.quote:
Nee hij liep eerst naar de cocoon om Jimmy op pad te sturen en pas daarna komt hij als spuit 11.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In de uitzending van vandaag werd duidelijk dat Tom meteen vroeg of het goed ging. Daarna met haar wou praten maar dat wou ze niet.
Ty begon zich ermee te bemoeien en ook anderen en mevrouw zat met een arrogante blik te genieten van de ophef die had veroorzaakt.
Niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:30 schreef kiki2024 het volgende:
hoe kan je zoveel verschillende lagen over elkaar smeren. wat heeft dat nou voor zin.
Verkooppraatjes geloven.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:30 schreef kiki2024 het volgende:
hoe kan je zoveel verschillende lagen over elkaar smeren. wat heeft dat nou voor zin.
kan zich beter aanmelden voor Holland's next topmodel, dit is echt niet de juiste setting voor haarquote:
je zal een partner hebben, die elke avond al een uur in bed ligt, als jij klaar bent met smeren.quote:
natuurlijke schoonheden die prachtig zijn en normaal zijn leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je zal een partner hebben, die elke avond al een uur in bed ligt, als jij klaar bent met smeren.
Ze is toch ook een plaatselijke miss geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
kan zich beter aanmelden voor Holland's next topmodel, dit is echt niet de juiste setting voor haar
Ik smeer niets op, nooit, ook geen crèmequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
natuurlijke schoonheden die prachtig zijn en normaal zijn leuker
Tom kan in de ogen van Tyron niks goed meer doen sinds het hele Lenie-gedoe, dat Tom de vrijstelling niet ‘gunde’ tijdens die stemronde. Dus Ty grijpt ieder dingetje was Tom fout doet in zijn ogen aan om Tom maar in een slecht daglicht te krijgen en hij heeft daarin ook geluk gehad dat hij Doriana als partner heeft gehad, want die heeft uiteindelijk ook Rohani zo gek gekregen om opeens te keren tegen Tom.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tom had allang sorry gezegd,
Tom had gevraagd of het ging, sabeau zei dat ze ok was.
Tom wilde per se checken of het niet rood of blauw was.
Sabeau zei weer dat het ok was.
Waarom zou Tom dan opnieuw sorry moeten gaan zeggen?
Vervolgens vraagt Tom om 1 op 1 te praten, zonder alle anderen er bij,
Dan wil madam eerst eten, dus loopt Tom netjes weg.
Dan wordt Tom aangevallen door Tyron, waarop Sabeau zegt dat Tom wegloopt....
Nogmaals, waar de neuk moet Tom sorry voor zeggen
ja. daarom zijn zulke shows beter voor haar, dit past nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is toch ook een plaatselijke miss geweest.
ik wel gewoon een crème. maar meerdere producten over elkaar werken tegen..ze snapt er niet veel vanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik smeer niets op, nooit, ook geen crème
HAHAHA !!!!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:36 schreef Mercedes. het volgende:
Sabeau gaat eruit. Waarom dan nog even flink negatief praten over haar. Haar naasten en zijzelf achteraf, kunnen het allemaal lezen. Dat lijkt me erg pijnlijk.
Ja lekker deugen met zijn alle.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:36 schreef Mercedes. het volgende:
Sabeau gaat eruit. Waarom dan nog even flink negatief praten over haar. Haar naasten en zijzelf achteraf, kunnen het allemaal lezen. Dat lijkt me erg pijnlijk.
Nee hij snapt Tom niet. Hij zei niets verkeerds tegen Tom kan niets van Ty hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tom kan in de ogen van Tyron niks goed meer doen sinds het hele Lenie-gedoe, dat Tom de vrijstelling niet ‘gunde’ tijdens die stemronde. Dus Ty grijpt ieder dingetje was Tom fout doet in zijn ogen aan om Tom maar in een slecht daglicht te krijgen en hij heeft daarin ook geluk gehad dat hij Doriana als partner heeft gehad, want die heeft uiteindelijk ook Rohani zo gek gekregen om opeens te keren tegen Tom.
Betwijfel ik hoor, Glenn is stapel op zijn vrouw. Denk dat hij gewoon aardig wil zijn tegen haarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty gaat nooit op haar vallen, glenn is wel gevoelig voor haar
Ik betaal voor die streams, zodat ik mensen kan afzeiken die er voor gekozen hebben om afgezeken te worden en daar prima voor betaald krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:36 schreef Mercedes. het volgende:
Jupsquote:
zelfs tom zegt regelmatig dat Sabeau zijn lief is, jimmy benoemde het ook..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Betwijfel ik hoor, Glenn is stapel op zijn vrouw. Denk dat hij gewoon aardig wil zijn tegen haar
Ty houdt de dames op een afstand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Al die mannen in katzwijm van die glijgleuf
omdat het een greep is, veel mensen zien het niet..ik heb hem door. je moet het kunnen zien het is subtielquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:39 schreef Snoozey het volgende:
glenn zijn vrouw is ouder dan hem
dus wat moet hij met een kind dat zijn kind had kunnen zijn
How dit is diepquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat het een greep is, veel mensen zien het niet..ik heb hem door. je moet het kunnen zien het is subtiel
hij is heel netjes en respectvol, ook tijdens douchen altijd met de rug naar de vrouw...en hij heeft niet eens officieel verkeringquote:
als volwassen vent accepteren dat Tom steeds zegt dat het zijn meisje is, terwijl hij thuis een vrouw en kind heeft is een lachtertjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat hij een gentleman is, betekent niet dat hij niet door Sabeau bevangen kan zijn he.
is gewoon de zolder van boven de garage ofzo van fam vermoed ik, met dus een eigen ingangquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
Sabo heeft het nu over haar kamer, ze had toch haar eigen huisje?
Ja zoiets ik vraag me alleen af waar dan precies. Ken die hoek wel een beetje maar geen idee waar ze dan woont.quote:
Ik ben je echt kwijt. Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als volwassen vent accepteren dat Tom steeds zegt dat het zijn meisje is, terwijl hij thuis een vrouw en kind heeft is een lachtertje
Ik bedoelde Ty niet, hij is netjes en een gentleman...doelde op Glennquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben je echt kwijt. Ik weet niet waar je het over hebt.
Wat ik bedoelde was, dat Tyron een echte gentleman is, altijd beleefd tegen de vrouwen, ontzettend netjes rekening houden met privacy en zo.
En dat ik net zag dat Sabeau bijvoorbeeld hem helemaal in mocht smeren, hij als Rose in Titanic lag en een heel schattig lachje op zijn gezicht kreeg.
Hij had dat eerder niet bij haar, dan was hij vaak juist gewoon heel neutraal in zijn gezichtsuitdrukkingen naar haar, gewoon net zo veel afstand als bij alle mannen en vrouwen
Ahhh!!!! Kijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Ty niet, hij is netjes en een gentleman...doelde op Glenn
Kunnen ze beter alvast voor de draaideur gaan staanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:55 schreef Soury het volgende:
Ze gaan nog even op de bank zitten, alvast wennen voor zaterdag
Zieltjes winnen misschien?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:55 schreef kiki2024 het volgende:
waarom blijven de genomineerde altijd tot laat op
Jason deed dat vorig jaar ook. Het is een beetje in de laatste dagen alles eruit halen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:55 schreef kiki2024 het volgende:
waarom blijven de genomineerde altijd tot laat op
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
Dilano was veel te beschikbaar (makkelijk) voor Sabeau de maneater, iemand met een startende relatie is veeel interessanter.
Ze heeft Dilano wel echt vies geplayed en gefriendzoned.
Ty valt hier niet voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
Dilano was veel te beschikbaar (makkelijk) voor Sabeau de maneater, iemand met een startende relatie is veeel interessanter.
En hij ging er met boter en suiker in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
Haha vast wel vaker, vanmiddag of gister ook al ergens dacht ik ;p maar op sommige punten niet, all goodquote:
Nou dan klopt het weerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn moeder is contra van mij
Maar ze is ook heel eerlijk en straight
Snap ik ergens ook wel. Als je iemand aantrekkelijk vindt die je zo love bombed (dat deed ze wel soort van), jou constant opzoekt, aan je zit, dan kan je erin tuinen als je er niet mee bekend bent dat mensen zo kunnen zijn. Harde maar goede les. Lijkt me alleen beetje kut voor em dat het op tv gebeurde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij ging er met boter en suiker in.
Daar is hij zelf bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In die zin heb ik wel medelijden met Dylano, hij viel meteen voor haar en zij slim er meteen op ingespeeld en ge/ misbruik van gemaakt
Ik kijk omdat ik geinteresseerd ben in de dynamiek tussen mensen, vooral de dynamiek in groepen omdat dat continu aan verandering onderhevig is .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha vast wel vaker, vanmiddag of gister ook al ergens dacht ik ;p maar op sommige punten niet, all good🤝
Hij is toch behoorlijk gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In die zin heb ik wel medelijden met Dylano, hij viel meteen voor haar en zij slim er meteen op ingespeeld en ge/ misbruik van gemaakt
Jawel, maar zij deed alsof zij hetzelfde voelde. Mssn nog nooit echt aandacht gehad van een "mooie" vrouw. Ze heft er alles aan gedaan en hij lag meteen in katzwijm voor haarquote:
Ergens leek het wel alsof ze het vooraf bedacht had, al kan ik goed mis zitten natuurlijk. Ik weet niet of ik gestuurd word in die gedachte door haar introfilmpje, maar ze leek echt direct vanuit de draaideur haar pijlen op hem te richten. Ging heel erg snel. Heb zelf ook ooit zo’n ex gehad dus misschien herken ik het sneller. Of is het confirmation bias, kan ook ;pquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan wat Willewa post: Een harde maar goede les.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, maar zij deed alsof zij hetzelfde voelde. Mssn nog nooit echt aandacht gehad van een "mooie" vrouw. Ze heft er alles aan gedaan en hij lag meteen in katzwijm voor haar
In de eerste week klom ze bijna op hem in de tuin en keek hem met een zwoele blik aan. Lijkt me logisch dat Dilano hoop had.quote:
Ach ik denk dat bijna iedereen wel eens een vriendje of vriendinnetje heeft gehad, waar ouders/ vrienden voor waarschuwden. Ik ben er met een getrouwd (geweest) waar iedereen mij voor waarschuwde en hoe meer mensen er wat van zeiden, hoe meer ik de signalen negeerde. Liefde maakt blind, helaasquote:
Is makkelijk vanaf de zijlijn. Zo werken gevoelens vaak niet helemaal, zeker als je dit niet kent en die les niet hebt gehad.quote:
Ik ben niet op de stream.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is makkelijk vanaf de zijlijn. Zo werken gevoelens vaak niet helemaal, zeker als je dit niet kent en die les niet hebt gehad.
Zo werkt het voor jou en vast veel anderen, maar niet iedereen, waaronder ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik geinteresseerd ben in de dynamiek tussen mensen, vooral de dynamiek in groepen omdat dat continu aan verandering onderhevig is .
En natuurlijk kijk ik ook graag naar gedoe en drama. Ik hou niet van valse spelletjes die mensen kunnen beschadigen. Maar feit is dat niemand zou kijken als het en saaie boel zou zijn met nietszeggende mensen. Het moet knallen, schuren , ergeren en emoties losmaken bij kijkers.
Dat is nu eenmaal de kracht van Irritainment
Ja dat is soms wel gek. Verder vind ik het een best okee gast. Een beetje apart, maar zeker geen slechte gast imo. Maar soms wel die gekke verhaaltjes, die ik helemaal niet bij em vind passen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
Dilano denkt zelf ook God`s gift to woman te zijn.
Dit maak ik op uit zijn stoere verhaaltjes tegen Jimmy.
Ik leg je net uit waarvoor ik kijk : groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo werkt het voor jou en vast veel anderen, maar niet iedereen, waaronder ik(
)
Maar maakt niet uit verder, laten we dat lekker laten gaan ;p
Nee, heeft niet te maken met wat op de stream is. Maar gewoon, als je geen benul hebt dat zulke mensen bestaan en je zelf totaal niet zo bent én er op andere manier nooit mee in aanraking bent gekomen, dan is het lastig om diegene dat aan te rekenen imo.quote:
Ja bijna normaalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:18 schreef Puzzie het volgende:
Nu met Ty praat ze ook ineens heel anders.
hangeren en luieren, zoals elke dagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:23 schreef Puzzie het volgende:
Ty heeft nog geen zin om te slapen , hij hoeft morgen toch niets te doen
Snap niet zo goed waarom we nu hier weer belanden 😅quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik leg je net uit waarvoor ik kijk : groepsdynamiek.
Onderdeel daarvan is gedoe. Dat krijg je namelijk nou eenmaal in een groep met mensen die bij elkaar in een huis zijn gezet en voor een bepaalde periode alles met elkaar moeten leven en dealen.
Waarvoor kijk jij?
Tarzan and Jane vibes.quote:
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:46 schreef Willewa het volgende:
Aan de andere kant is het ook gewoon eigenlijk maar een normaal gesprek over de liefde die veel meer mensen met elkaar hebben.. maar omdat ze dus de schijn tegen heeft en zichzelf zo presenteerde in haar introfilmpje en daarna Dilano playde is het lastig om er zo naar te kijken 😅
Het was gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom we nu hier weer belanden 😅
Heb al wel vaker benoemd hier waarom ik kijk. Ook voor groepsdynamiek maar liefst zo toxicloos mogelijk (zoals gezegd, het hoort blijkbaar bij de mensheid ofzo, die eeuwige frictie en strijd, dus ik neem het maar liefst zo min mogelijk). Mensen zien ontgiften van de drukke en digitale maatschappij. Van alle invloeden van buitenaf. Aka imo een puurdere versie van zichzelf worden. Persoonlijke groei die ze doormaken. Ontstaan van goede vriendschappen. Emoties. Gemis. Mooie momenten. Goed gesprekken, van niveau en diepgang, mensen die van elkaar leren. Feestjes zeker niet te vergeten. Leuke gebaren naar elkaar etc. En de spellen daar bovenop uiteraard. Om maar even wat dingen te noemen.
Professional HR zwetser.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat voor werk doet ze dat ze zo vaak op vakantie gaat? Escort ofzo.
kilo's Zaanse Mayo mee?
Recruiter.en ze doet Miss verkiezingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat voor werk doet ze dat ze zo vaak op vakantie gaat? Escort ofzo.
kilo's Zaanse Mayo mee?
Al 25 jaar?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Recruiter.en ze doet Miss verkiezingen.
Ja.quote:
Ze praat mindfullness boekjes taal snapje wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze al 25 jaar in het vak zit
Volgens mij is het gewoon poepquote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze praat mindfullness boekjes taal snapje wat ik bedoel...
Ik kijk al 80% minder inmiddels.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom we nu hier weer belanden 😅
Heb al wel vaker benoemd hier waarom ik kijk. Ook voor groepsdynamiek maar liefst zo toxicloos mogelijk (zoals gezegd, het hoort blijkbaar bij de mensheid ofzo, die eeuwige frictie en strijd, dus ik neem het maar liefst zo min mogelijk). Mensen zien ontgiften van de drukke en digitale maatschappij. Van alle invloeden van buitenaf. Aka imo een puurdere versie van zichzelf worden. Persoonlijke groei die ze doormaken. Ontstaan van goede vriendschappen. Emoties. Gemis. Mooie momenten. Goed gesprekken, van niveau en diepgang, mensen die van elkaar leren. Conflicten óplossen áls ze er dan zijn, ipv weglopen zoals dat in de maatschappij gaat etc. Feestjes zeker niet te vergeten. Leuke gebaren naar elkaar etc. En de spellen daar bovenop uiteraard. Om maar even wat dingen te noemen.
Sorry maar het is niet wat ik herken van mijn Mindfulness groepje...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze praat mindfullness boekjes taal snapje wat ik bedoel...
NLP.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sorry maar het is niet wat ik herken van mijn Mindfulness groepje...
Ik herken hier 0,0 mindfulness in..
Zelfs al klagen over moe zijn 1000 euro.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een verzoek aan BB
Jaag iedereen om half acht uit bed.
Iedereen die daarna voor 11 uur vanavond in slaap valt of de oogjes sluit op de bank haal je geld voor uit de pot![]()
![]()
Dan stemmen ze Randy snel weg anders is de pot zo leegquote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs al klagen over moe zijn 1000 euro.
Prima toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Dan stemmen ze Randy snel weg anders is de pot zo leeg
Ja hoor hij mag van mij thuis overal hangen en liggenquote:
Vrijdag helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik zag den Danny voorbij schuifelen...
Wat staat ons vandaag te wachten...
Haha ja dat kan ook, het zal wel weer een hangdag/pingpong kaartdag worden... gezelliequote:
Familie gaat lastig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:08 schreef Roxiebb het volgende:
Goedemorgen
Ik zag gifis met een wenende Sabeau… brrr. Toch niet zo oké dan met haar plaats op de bank. Kan vandaag de streams volgen, verwacht weer heel veel gezwets van haar… Onbegrijpelijk dat ze daar niet wordt op aangesproken door medebewoners of familie.
Hoop voor haar dat haar familie ook ziet dat dit niet normaal isquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:08 schreef Roxiebb het volgende:
Goedemorgen
Ik zag gifis met een wenende Sabeau… brrr. Toch niet zo oké dan met haar plaats op de bank. Kan vandaag de streams volgen, verwacht weer heel veel gezwets van haar… Onbegrijpelijk dat ze daar niet wordt op aangesproken door medebewoners of familie.
Ik bedoel ze zal voordien thuis toch ook zulke onzin uitgekraamd hebben. Of zou ze dat speciaal voor bb ingestudeerd hebben…quote:
Nog maar een keer, we zitten hier niet om users aan te vallen maar om over BB te praten. En al deze users zitten niet in BB.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:40 schreef Mercedes. het volgende:
Jullie zijn raar volk dat je het leuk vindt om mensen pijn te doen.
Van mij mag slome Randy ook beboet worden wanneer hij loodzwaar door het huis “beweegt”quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Mogen ze tegenwoordig uitslapen?
Ik heb meegekregen dat ze nu een boete krijgen als ze de oogjes even sluiten overdag... goeie aktie van BB, wordt tijd dat BB deerover haalt
Nou verschikkelijk die gast...verplaatst zich als een luiaard...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:23 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Van mij mag slome Randy ook beboet worden wanneer hij loodzwaar door het huis “beweegt”
Pistoletsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
Danny gaat "pistolets" maken denk ik. (Hoe heet dat in nederland die pistolets ?)
[ afbeelding ]
Mini stokbroodquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
Danny gaat "pistolets" maken denk ik. (Hoe heet dat in nederland die pistolets ?)
[ afbeelding ]
Pistolets zijn niet rond.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag niet goed wat voor vorm maar als ze rond zijn dan harde bolletjes inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Pistolets zijn niet rond.
Bolletjes dus.
brrrquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Glenn heeft chihuahua 's die in zijn bed slapen tussen zijn vrouw en hem.
Pluspunten !!
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Pluspunten !!
Genot, of plezier denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Karen: Je hebt er zo veel geniet van..<<< wat is dit voor zin
(ging over een hottub aanschaffen na BB)
Ze hebben weekend denk ik tot morgen avondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Batterijenwissel.
Zo mogen best wel lang slapen. Bijna 9 uur
Bwaak !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Pluspunten !!
Ty en Sabeau hebben tot 2 uur afgelopen nacht TV gemaakt 😁quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Batterijenwissel.
Zo mogen best wel lang slapen. Bijna 9 uur
Kaiserbroodje = rondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Sporten vandaagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben weekend denk ik tot morgen avond
Daar moet je ook helemaal niet naar willen luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat ze weer tegen bb in. Net wakker en alweer over wie er uit gaat.
Ondertussen wel. Te sfeer bepalend is ze geworden. Jammer want ze was wel leuk om naar te kijken maar Karen vind ik na deze week helemaal een vervelend nalopertje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar moet je ook helemaal niet naar willen luisteren
Das zelfkastijding
Sowieso die vieze baard bij zo'n jonge ventquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Dat baardkammen van Randy
Is gewoon een tik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |