mind blown!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
er zijn een paar scenario's
ja of ty, of saba, of jim gaat eruit
Nu nog wel, zaterdag niet meer..quote:
volgens mij Jimmy aan kop met boven de 70% en daarna Ty met 19% ofzo en sabeau met de rest...ik kan het ook niet zienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand de laatste poll/ stand van Salar?
Heerlijke stream, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nu nog wel, zaterdag niet meer..
Sabje naar huis en Ty weer chagrijnig omdat hij er niks van snapt en het allemaal zo oneerlijk is
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
Dat heeft hij helemaal niet gezegd en dat heeft ook niets te maken met de kampen. Tom voelde een generatiekloof. Hij gaf aan dat hij met die straattaal een eind mee kan gaan maar niet continu. De straattaal van Ty is overigens gewoon zijn dialect hij is daarmee opgegroeid. Probleem is dat Ty gister aan tafel niets verkeerds zei maar dat Tom niet kan accepteren dat een in zijn ogen een knul van 26 hem wijst op iets dat misschien even een sorry kan gebruiken. Dan loopt hij pissed weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:07 schreef Dutchgirl23 het volgende: [..] Tom heeft vanavond zelf verteld waarom het niet klikt met hem en Tyron en Co. Hij heeft een heel ander leven en weinig gemeen met hen. Ergert zich aan die straattaal. Dus zoekt hij automatisch de mensen op met wie het wel klikt. Hij is geen volgeling van Ashley. Vaart zijn eigen koers.
Ik ook niet ik heb enorm veel lol door die muts. Mijn stem heeft zequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
We zien het allemaal aankomen dat Sabeau zaterdag weg moet. Maar ik kan dat niet grappig vinden.
Die komt pas op vrijdag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand de laatste poll/ stand van Salar?
Iemand heeft de kaarten geleend van Ariana.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
We zien het allemaal aankomen dat Sabeau zaterdag weg moet. Maar ik kan dat niet grappig vinden.
Ik ben wel een beetje klaar met haar toneelstukjes, van mij mag zequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb enorm veel lol door die muts. Mijn stem heeft ze
beetje in het wilde weg lullenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:20 schreef Snoozey het volgende:
als ik favoriet ben moet je zorgen dat jij favoriet bent
koekoek
Nee joh ze is prima erger materiaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met haar toneelstukjes, van mij mag ze
Tom had allang sorry gezegd,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd en dat heeft ook niets te maken met de kampen. Tom voelde een generatiekloof. Hij gaf aan dat hij met die straattaal een eind mee kan gaan maar niet continu. De straattaal van Ty is overigens gewoon zijn dialect hij is daarmee opgegroeid. Probleem is dat Ty gister aan tafel niets verkeerds zei maar dat Tom niet kan accepteren dat een in zijn ogen een knul van 26 hem wijst op iets dat misschien even een sorry kan gebruiken. Dan loopt hij pissed weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |