als volwassen vent accepteren dat Tom steeds zegt dat het zijn meisje is, terwijl hij thuis een vrouw en kind heeft is een lachtertjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat hij een gentleman is, betekent niet dat hij niet door Sabeau bevangen kan zijn he.
is gewoon de zolder van boven de garage ofzo van fam vermoed ik, met dus een eigen ingangquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
Sabo heeft het nu over haar kamer, ze had toch haar eigen huisje?
Ja zoiets ik vraag me alleen af waar dan precies. Ken die hoek wel een beetje maar geen idee waar ze dan woont.quote:
Ik ben je echt kwijt. Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als volwassen vent accepteren dat Tom steeds zegt dat het zijn meisje is, terwijl hij thuis een vrouw en kind heeft is een lachtertje
Ik bedoelde Ty niet, hij is netjes en een gentleman...doelde op Glennquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben je echt kwijt. Ik weet niet waar je het over hebt.
Wat ik bedoelde was, dat Tyron een echte gentleman is, altijd beleefd tegen de vrouwen, ontzettend netjes rekening houden met privacy en zo.
En dat ik net zag dat Sabeau bijvoorbeeld hem helemaal in mocht smeren, hij als Rose in Titanic lag en een heel schattig lachje op zijn gezicht kreeg.
Hij had dat eerder niet bij haar, dan was hij vaak juist gewoon heel neutraal in zijn gezichtsuitdrukkingen naar haar, gewoon net zo veel afstand als bij alle mannen en vrouwen
Ahhh!!!! Kijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Ty niet, hij is netjes en een gentleman...doelde op Glenn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |