Ik kijk ook ongeveer bijna niet meer.Wacht wel rustig op de live.quote:
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
Is ook het sfeertje in de COS wat weleens beter is geweest.
Waar merk je dat aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:49 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.quote:
En dat probeert ze nu in BB te halen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.
Oke laat maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat probeert ze nu in BB te halen?
Ben je echt serieus?
Doe nou niet zo drama.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
@:dotteke hoe kan ik mijn account wissen? Ben er wel klaar mee.
Goedemorgen Frummel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...Ik kom ook weer eens even neuzen in het gezellige kwebbelhoekje...
Neej joh niet doen... kom op.. Fruit gewoon laten lullen...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik ben juist heel serieus.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh niet doen... kom op.. Fruit gewoon laten lullen...
Waar was je nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan nog kan je iemand laten lullen... ook al ben je serieus..
Juist. Niet altijd dus. En ik heb bij Sabeau totaal niet het idee dat ze een vader figuur mist.. eerder dat ze gehaaid genoeg is om een "daddy" te willen..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.
Dat is de juiste nuance.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist. Niet altijd dus. En ik heb bij Sabeau totaal niet het idee dat ze een vader figuur mist.. eerder dat ze gehaaid genoeg is om een "daddy" te willen..
Ik had even andere bezigheden hi... ik had een logeetje, erg gezellie dus even andere prioriteiten ahum en BB is nou ook niet zo spectaculair.. ik ben Ashleymoe..quote:
Sabeau heeft haar opa altijd gehad als vaderfiguur he, zoals je al benoemt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Het voelde alsof je me verlaten had.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Maar je hebt me toch vreselijk gemist @:FreshFruit
Agh skatteke toch....geweend ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het voelde alsof je me verlaten had.
Ik heb zelfs geweend.
Net zo lelijk heftig als Sabeau??quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het voelde alsof je me verlaten had.
Ik heb zelfs geweend.
Goedemorgen Adixshquote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
Hey Frummiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had even andere bezigheden hi... ik had een logeetje, erg gezellie dus even andere prioriteiten ahum en BB is nou ook niet zo spectaculair.. ik ben Ashleymoe..
Leuk om ook een keer iets aardigs over Sabeau te lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:49 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.
Hejj Dotje..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
Dat ben ik ook hoor, maar die is voorlopig nog niet weg
Goedemorgen,slaap jij uit tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
Dat ben ik ook hoor, maar die is voorlopig nog niet weg
Dat mag, ik zet ook vaak de streams uit als ze er oop is en al helemaal als ze samen met karen is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje..
Ik kan me echt niet heugen dat ik iemand zo wanstaltig heb gevonden... ze komt me ook echt m'n strot uit, zo dat ben ik kwijt...
Voilaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om ook een keer iets aardigs over Sabeau te lezen.
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel deze nacht best wel mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik zet ook vaak de streams uit als ze er oop is en al helemaal als ze samen met karen is.
Maar ik snap zo goed dat gekissbis onderling niet. Wat boeit het mij dat andere haar wel leuk vinden. We leven in een vrij land en iedereen mag leuk of niet leuk vinden wie hij/zij wil
Maar ik ga weer even mijn mooie auto pakken die @:Ruudpuntennl voor mij heeft gemaakt om alle trs langs te gaan en de boel schoonvegen. Heb weer genoeg te doen. Iedere morgen raak
Even terugkomend;ik heb uw DM gelezen.Het vliegtuigje was niet van mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen @:Freshfruit, en de anderen natuurlijk
Ja vreselijk die meiden samen... en dat slaafse gedrag van Karen blιhquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik zet ook vaak de streams uit als ze er oop is en al helemaal als ze samen met karen is.
Maar ik snap zo goed dat gekissbis onderling niet. Wat boeit het mij dat andere haar wel leuk vinden. We leven in een vrij land en iedereen mag leuk of niet leuk vinden wie hij/zij wil
Maar ik ga weer even mijn mooie auto pakken die @:Ruudpuntennl voor mij heeft gemaakt om alle trs langs te gaan en de boel schoonvegen. Heb weer genoeg te doen. Iedere morgen raak
Zie jij de tr'squote:
Ja ben goed verwend door Ruudquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk die meiden samen... en dat slaafse gedrag van Karen blιh
Ik scroll er heerlijk overheen interesseert me niks... en blijf gewoon zeggen wat ik vind van Ashley en de andere bewoners, I don't care..
Nou ik zag het, jij hebt een lekker dingetje onder je kont.. scheur je lekker door de cos heen..
Ja jammer, dat blijft gewoon aan de gang hι, je snap het niet... waarom..
Kan lekker met dat ding door de COS scheurenquote:
Hatsjikidee dat zal ze leren...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan lekker met dat ding door de COS scheurenKofferbak vol met zweepjes
en bonnetjes (notes)
Denk dat niemand er van leertquote:
Is niet goed Dot.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie jij de tr's![]()
Hou mijn hart vast iedere morgen als ik hier kom
Ze weten dat jij er niet meer bent,en dan dansen de muizen op tafel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat niemand er van leertze denken vast en zeker Dot je zeurt maar lekker ik doe toch wat ik wil
Lekker bakkie thnxquote:
Dat hoor ik dus als ik soms wat later in de avond een kijkje kom nemenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weten dat jij er niet meer bent,en dan dansen de muizen op tafel.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thnx
Ik vind het zo jammer dat iedereen niet leuk kan vinden wie hij of zij leuk vindt. En waarom die discussie gaan om andere te overtuigen waarom iemand wel of niet leuk moet zijn.
Maar goed hier zitten we gezellig krijgen koffie zelfs een auto wat wil een mens nog meer
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
VoilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
BROODJE.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Zo is het in vlaanderen (alleszins Antwerpse kant)
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het triest want ze hebben gewoon schijt... niet okι..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat niemand er van leertze denken vast en zeker Dot je zeurt maar lekker ik doe toch wat ik wil
quote:
Wij hebben bolletjes (zacht, rond), puntjes (zacht, langwerpig), kaiserbroodjes (hard, rond) en pistolet (hard, langwerpig).quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Zo is het in vlaanderen (alleszins Antwerpse kant)
[ afbeelding ]
Broodje shoarma / kebab is hetzelfde bij ons en bij jullie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zal Jock nu wel niet van me denken?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Broodje shoarma / kebab is hetzelfde bij ons en bij jullie.
Mijn zoon heeft in de shoarmastraat in Eindhoven gewoond, dus daar ook regelmatig gegeten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan lekker met dat ding door de COS scheurenKofferbak vol met zweepjes
en bonnetjes (notes)
Ja scheelt een hoop loopwerk van post na post ingeval van alarmquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goedemorgen.
Blij dat je er blij mee bentDe dag kan bijna niet meer kapot. We maken er een leuke dag van achter ons beeldschermpje [ afbeelding ]
Mijn "ppfff... " was niet om de mening an sich maar om het uberserieuze toontje op een (naar mijn idee) grappig bedoelde opmerking van @FreshFruitquote:
Ben je verdwaaldquote:
Van het een komt het ander. De spanning is soms te snijden in de COSquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn "ppfff... " was niet om de mening an sich maar om het uberserieuze toontje op een (naar mijn idee) grappig bedoelde opmerking van @:FreshFruit![]()
Mening is okι, maar het is soooooo boring serieus
Snap ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het een komt het ander. De spanning is soms te snijden in de COS
WIl proberen het voor iedereen leuk te houden
Heer van de liefde dat mag hier in de COS gaat het over de streams van BBquote:
Dank uquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snap ikMaar wilde mijn "pppff..." toch ff uitleggen
Heb je ik eindelijk een liefdevolle note kunnen gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ik eindelijk een liefdevolle note kunnen geven
Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja was niet echt liefdevol van mij hequote:
Maar wel uit een goed hartquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was niet echt liefdevol van mij he
quote:
Klikte op verkeerde topicquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Leuk je trouwens hier te zien? Hoe kwam je hier zo verzeild?
Wil je nu zeggen dat het hier verkeerd isquote:
Het is een beetje als koffie verkeerd, een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat het hier verkeerd is
Dat is niet voldoende voor een vliegtuigjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:42 schreef rinardo het volgende:
Het vliegtuigje van Glenn gaat al 2 dagen heel traag, komt niet aan denk ik![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is een beetje als koffie verkeerd, een beetje vreemd maar wel lekker
Dan ga ik maar weer tellenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
@:Mazikeen komt hier ook wel eens, verder eigenlijk niemand van waar jij post.
O ja Paul af en toe
Hier zitten ook wel leuke mensen hoorquote:
Zijn die (op ιιn hand) te tellen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zitten ook wel leuke mensen hoor
Wisselend Maar helaas niet zo heel veel, de meeste zitten in de COS, maar daar gaat het alleen maar over de streamsquote:
Ohja, maar ik kijk niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wisselend Maar helaas niet zo heel veel, de meeste zitten in de COS, maar daar gaat het alleen maar over de streams
Ja die kan zo inblendenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan is het moeilijk meepraten
Ik las gisteren elders dat @:Devzero hier wel leest
Nee, ik blokkeer mensen niet snel.. maar ik las dat mobiel dus niet kon vandaar dat ik er een topic over had geopendquote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, ik blokkeer mensen niet snel.. maar ik las dat mobiel dus niet kon vandaar dat ik er een topic over had geopend
Dat is best knapquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah vandaarIk heb alleen @:Dotteke geblokkeerd verder niemand
Groot gelijk, komt geen zinnig woord uit haar alleen af en toe een .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah vandaarIk heb alleen @:Dotteke geblokkeerd verder niemand
Ja is extra functie alleen op mobielquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is best knapMods kan je niet blokkeren haha
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, komt geen zinnig woord uit haar alleen af en toe een .
Morguhquote:
.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:42 schreef rinardo het volgende:
Het vliegtuigje van Glenn gaat al 2 dagen heel traag, komt niet aan denk ik![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom heel de tijd vliegtuigjes ???
Laat ze gewoon is opmerkingen zien van insta ofzo of vanCOS daar hebben ze wat aan.
Niet alleen positieve maar ook negatieve dat geeft ze een beeld hoe de buitenwereld hun ziet.
Nee sorry gaan we niet doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kan iemand mij goedkeuring geven om stiekem een sigaretje te roken 😇
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heb je helemaal nog niet stiekem een sigaretje gerookt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nee maar wil zoooooo graag !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb je helemaal nog niet stiekem een sigaretje gerookt?
😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dr staan heerlijke tompouce croissantjes in de SC...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee maar wil zoooooo graag !
Maandag fietste ik achter iemand die rookte en het rook hemels 🙈
Nee er achter gebleven natuurlijk 😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dus je bent met een omweg naar huis gefietst?
Haha, ja daarom, gewoon achter de geur aan ipv rechtstreeks naar je plaats van bestemmingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee er achter gebleven natuurlijk 😂
Haha omg.... maar wel heel knap..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je het vindt stinkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo... ik vond het altijd zo'n overdreven reaktie van de ineens niet rokers maar het is echt waar...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je het vindt stinken
Ik zeg het nooit tegen de mensen. Maar je ruikt het al als je de deur open doet of iemand rookt. Ik schaam mij dat ik ooit zo gestonken hebquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo... ik vond het altijd zo'n overdreven reaktie van de ineens niet rokers maar het is echt waar...
Ik heb al tegen mijn collega’s gezegd als ik stink of uit mijn mond ruik ff zeggen want dan ben ik het zelf en niet mijn sigaretquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit tegen de mensen. Maar je ruikt het al als je de deur open doet of iemand rookt. Ik schaam mij dat ik ooit zo gestonken heb
Ik zeg er ook nooit iets van en als er familie of vrienden hier roken heb ik er ook geen moeite mee... het meurt wel maar even alles tegen elkaar open hatsjikideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit tegen de mensen. Maar je ruikt het al als je de deur open doet of iemand rookt. Ik schaam mij dat ik ooit zo gestonken heb
Als je stinkt haha gekkie je stinkt toch niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb al tegen mijn collega’s gezegd als ik stink of uit mijn mond ruik ff zeggen want dan ben ik het zelf en niet mijn sigaret
Ik heb er maar ιιn in de familie die hier komt en nog rookt, maar dan wel buiten onder het afdak. En als ik dan later die asbak leegmaak... bah, dat stinktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg er ook nooit iets van en als er familie of vrienden hier roken heb ik er ook geen moeite mee... het meurt wel maar even alles tegen elkaar open hatsjikidee
die komt, echt. Doorzetten!!!quote:
Je weet het niet hθ 🤪quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als je stinkt haha gekkie je stinkt toch niet...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb al tegen mijn collega’s gezegd als ik stink of uit mijn mond ruik ff zeggen want dan ben ik het zelf en niet mijn sigaret
Dat heeft mijn longarts mij ook ten sterkste afgeraden om mensen in mijn huis te laten roken. Mee roken is nog slechter dan het roken zelf zegt hij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg er ook nooit iets van en als er familie of vrienden hier roken heb ik er ook geen moeite mee... het meurt wel maar even alles tegen elkaar open hatsjikidee
Ja ik heb daar moeite mee, ik heb vroeger ook bij iedereen zitten paffen en vind het lullig om het binnen te verbieden, dus ik lucht wel lekker daarna..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er maar ιιn in de familie die hier komt en nog rookt, maar dan wel buiten onder het afdak. En als ik dan later die asbak leegmaak... bah, dat stinkt
Nou grappig, bij mij net zo..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die komt, echt. Doorzetten!!!
7 jaar gestopt na 47 jaar roken en nog nooit zo blij ermee geweest. En dan te bedenken dat ik dacht dat het mij nooit zou lukken. De laatste stoppoging leek met het grootste gemak te gaan, wonderlijk.
Hier wordt binnen ook niet meer gerookt, ik heb een overkapping en daar kunnen ze roken desnoods maar het liefst buiten, dan maken we wel een rookplekje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft mijn longarts mij ook ten sterkste afgeraden om mensen in mijn huis te laten roken. Mee roken is nog slechter dan het roken zelf zegt hij.
Ja snap ik... ik jouw geval helemaal... en dat klopt wat je zegt maar tegenwoordig roken er niet meer zoveel van mijn vriendengroep... is echt aanzienlijk minder geworden..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft mijn longarts mij ook ten sterkste afgeraden om mensen in mijn huis te laten roken. Mee roken is nog slechter dan het roken zelf zegt hij.
Zijn we een mooi voorbeeld voor degenen die willen stoppen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die komt, echt. Doorzetten!!!
7 jaar gestopt na 47 jaar roken en nog nooit zo blij ermee geweest. En dan te bedenken dat ik dacht dat het mij nooit zou lukken. De laatste stoppoging leek met het grootste gemak te gaan, wonderlijk.
Ja het is niet meer zo erg als het ooit geweest is met dat rokenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik... ik jouw geval helemaal... en dat klopt wat je zegt maar tegenwoordig roken er niet meer zoveel van mijn vriendengroep... is echt aanzienlijk minder geworden..
Ja zeker een mooi voorbeeld!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn we een mooi voorbeeld voor degenen die willen stoppen.
Het kan echt, je moet er even door maar dan....ben je je leven lang blij dat je gestopt bent.
Weet je, af en toe ben ik nog verbaasd dat het gelukt is en dat ik al 7 jaar niet meer rook, had ik me nooit voor kunnen stellen. Alleen al het denken aan stoppen kreeg ik het benauwd van.
Een flinke verkoudheid maakte dat ik dag na dag niet rookte, het woord stoppen dacht ik niet aan maar aan weer een dagje niet roken en voor dat je het weet.....
Een aantal jaren later, 2021, werd ik met een longaanval opgenomen en bleek dat ik COPD heb, dus dat stoppen kwam geen dag te laat.
Ik geloof nog maar 2 man van de 20... en zovaak zitten ze hier niet, nou dan neem ik het maar even voor lief..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet meer zo erg als het ooit geweest is met dat roken
Of is het iemand die we kennen?quote:
Ik ken hem wel, maar niet van de COSquote:
Kan wel hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is best knapMods kan je niet blokkeren haha
Bolleke.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt jullie echt heel knap en zo lief ! 🥰
Jullie steun betekent echt veel.
Ik heb het idee dat het stilstaat maaaaarr ik moet echt blijven bewegen en de conditie op peil houden. Teveel en te snel levert kortademigheid op en eind van de dag helemaal maar verder gaat het redelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zeker een mooi voorbeeld!
Jeetje dat is ook wel heftig bij jou en zeker mooi op tijd!
Ik ben gewoon gestopt omdat ik dat rokershoestje in de ochtend zat was..19 januari 2019 m'n laatste sigaret gerookt en het ging perfect, komt ook omdat ik er 100% achter stond, ik was het echt zat...
Maar misschien een hele gekke vraag, staat de COPD nu helemaal stil of...?
Waarmee stoppen? Smoking?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga volgende maand stoppen.Het word me iets te gortig met die prijzen.
Per april wordt het weer duurder.quote:
Hoeveel duurder dan? Misschien idee om nu al een beetje af te bouwen?quote:
Ben ik al mee bezig,Vanaf volgende maand komt een pakje shag boven de 20 euro.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel duurder dan? Misschien idee om nu al een beetje af te bouwen?
Hopelijk gaat het je lukkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig,Vanaf volgende maand komt een pakje shag boven de de 20 euro.
Tuurlijk wel,en elke week die 20 euro in een potje om wat leuks voor te doen.quote:
Solitaire Mahjong.quote:
Ja speel ik sinds een paar dagen leuk welquote:
Je bent zelluf...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja speel ik sinds een paar dagen leuk wel
Okι, ja dat is hartstikke mooi, je bent dan echt op tijd gestopt... bewegen is sowieso belangrijk... alles hoeft ook niet snel en teveel, jezelf in acht nemen is belangrijk.... nou mooi dat het redelijk gaat!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het stilstaat maaaaarr ik moet echt blijven bewegen en de conditie op peil houden. Teveel en te snel levert kortademigheid op en eind van de dag helemaal maar verder gaat het redelijk.
Best wel eng, en dat realiseerde ik me niet, dat COPD erger kan worden en een tweede longaanval wacht je echt niet op.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is deze?quote:
@greysbonesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan weer even met de autootjes spelen. De kwaliefiekatie van de F1 gaat zo beginnen![]()
Laters
Hier veel steun ! 🥰quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een app waar ook een chat bij zit dat is ook best fijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,en elke week die 20 euro in een potje om wat leuks voor te doen.
Thanks,een paar dagen stoppen lukt me al.Maar moet gewoon doorzetten.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb een app waar ook een chat bij zit dat is ook best fijn.
Ik heb nu 165 sigaretten niet gerookt in 9 dagen en 4,5 uur en 78,51 € bespaard.
Is gewoon moeilijk !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,een paar dagen stoppen lukt me al.Maar moet gewoon doorzetten.
Hoe doe jij het Tutte wanneer je trek krijgt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is gewoon moeilijk !
Maar met steun kom je een heel eind
Wanneer ? De hele dag zo een beetje 😂 maar plak een pleister en van die zuigtabletjes en dat lukt aardig tot ik denk ik kan zonder…..en dan wordt ik gek !!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe doe jij het Tutte wanneer je trek krijgt?
Salmiak lollies, als je wel eens salmiakdrop gegeten hebt en daarna een peuk op stak weet je waarom. Die peuk smaakt dan buitengewoon smerig. Maat van me is met hulp van die lollies gestoptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe doe jij het Tutte wanneer je trek krijgt?
Kom je nu mee 😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Salmiak lollies, als je wel eens salmiakdrop gegeten hebt en daarna een peuk op stak weet je waarom. Die peuk smaakt dan buitengewoon smerig. Maat van me is met hulp van die lollies gestopt
Rookte je veel?quote:
Nee Muts,dat is een oude cap.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhh god ik heb geloof ik veel gemist in BB land 🙈
Randy met een spelletje in zijn hand (slapend)
Ik zit met epilepsie medicijnen wist niet of dat mocht en mijn huisarts belde mij gewoon niet terug dus toen maar naar het kruitvat gegaanquote:
Ook ooit mee gestoptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Salmiak lollies, als je wel eens salmiakdrop gegeten hebt en daarna een peuk op stak weet je waarom. Die peuk smaakt dan buitengewoon smerig. Maat van me is met hulp van die lollies gestopt
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zit met epilepsie medicijnen wist niet of dat mocht en mijn huisarts belde mij gewoon niet terug dus toen maar naar het kruitvat gegaan
Stopt t roken wel als je uitgedampt bentquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Doe je voorzichtigEen kruitvat (met een t) is zeer explosief
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit met epilepsie medicijnen wist niet of dat mocht en mijn huisarts belde mij gewoon niet terug dus toen maar naar het kruitvat gegaan
Geweldig 😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stopt t roken wel als je uitgedampt bent![]()
quote:
Ik heb ook vicks suikervrije snoepjes gekochtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Volhouden!!!!!! ff er doorheen.. hoe lastig het soms ook is.
Oh en wat ik deed als vervanging bij de koffie, waar ik altijd bij rookte, was een blokje pure chocolade.
Ander iets erbij..
En dan verder me rot knabbelen op zoethout en salmiak lollies![]()
die eet ik nog heel regelmatig
Als je dat veel eet kan dat laxerend werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb ook vicks suikervrije snoepjes gekocht
Ahhhhhh vandaar dat ik nu 3 x ga 😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je dat veel eet kan dat laxerend werken.
oh je wist niet dat dat laxerend werkt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ahhhhhh vandaar dat ik nu 3 x ga 😂😂😂😂😂
Hoe moet ik dat nou weten ?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je wist niet dat dat laxerend werkt?![]()
![]()
Jup bij veel mensen werkt dat laxerend. Ik koop daarom nooit suikervrij snoep. (drop).
Moet lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten ?
Ik ben echt een mega doos 😂🙈
Wel een lekker laxeermiddel 😁quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen![]()
Ik twijfelde nog of ik het zou typen net. Ik ben ook zo'n doos die dat niet meteen weet.![]()
Had een hele tijd terug suikervrij drop gekocht.. nou. dat heb ik geweten.. pff
B Ij mij niet. En ik eet heel veel klene suikervrijemuntdrop drop/fruitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je wist niet dat dat laxerend werkt?![]()
![]()
Jup bij veel mensen werkt dat laxerend. Ik koop daarom nooit suikervrij snoep. (drop).
Oh kun jij er wel tegenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
B Ij mij niet. En ik eet heel veel klene suikervrijemuntdrop drop/fruit
Probeer vicks !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
B Ij mij niet. En ik eet heel veel klene suikervrijemuntdrop drop/fruit
ik vind deze echt heel lekker eigenlijquote:
Om te roken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb ook vicks suikervrije snoepjes gekocht
Ik vind het een te gek nummer, komisch, europa, leuk deuntje, modern, en hoorde net op de radio, dat hij op de website van het eurovision het meest bekenen nummer isquote:
Net zoals bij dat Lenie nummer; zo fout maar toch de hele tijd in m'n hoofd...quote:
Ik kon het niet eens volhouden het af te luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net zoals bij dat Lenie nummer; zo fout maar toch de hele tijd in m'n hoofd...
Hoorde hem vanmiddag op de radio en dacht alleen maar wat een flop.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon het niet eens volhouden het af te luisteren
Bij de bookmakers staat hij op 20quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoorde hem vanmiddag op de radio en dacht alleen maar wat een flop.
De bookmakers vinden het ook niks hoorde ik
Ik heb het irritante 'talent' (een deel van) een nummer te horen en er dagen mee rond te lopenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon het niet eens volhouden het af te luisteren
Snel wat anders gaan luisteren dan maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het irritante 'talent' (een deel van) een nummer te horen en er dagen mee rond te lopen
Helaas werkt dat vaak maar tijdelijk, moet er echt uit 'slijten' zeg maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel wat anders gaan luisteren dan maar.
Ik heb het niet snel. Maar had het laast ook bij the tributes met die BeeGees. Dat nummer tradegy. Dat ging niet meer uit mijn hoofd 🤣quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helaas werkt dat vaak maar tijdelijk, moet er echt uit 'slijten' zeg maar.
Zo'n ramp is het nou ook weer niet, er zijn vervelendere dingen om aan je hoofd te hebben dan muziek
Kijk, zo'n ramp is dat nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel. Maar had het laast ook bij the tributes met die BeeGees. Dat nummer tradegy. Dat ging niet meer uit mijn hoofd 🤣
Ik zal het niet kunnen volgen online, want moet hulpbehoevende moeder bezoeken. Lees het achteraf wel.quote:
Ik vind hem leuk klinken. Beter dan die klojo van ons (die Musti bij ons spreekt zelfs geen nederlands, heb je natuurlijk in zo'n land als wij hebben)quote:
De vieuws op YouTube!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind het een te gek nummer, komisch, europa, leuk deuntje, modern, en hoorde net op de radio, dat hij op de website van het eurovision het meest bekenen nummer is
Niet te geloven, ik vond het verschrikkelijk. Misschien moet je er aan wennenquote:
Als je de clip er bij bekijkt , klopt het geheel!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet te geloven, ik vond het verschrikkelijk. Misschien moet je er aan wennen
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:10 schreef Ireth het volgende:
En ik ga het, hoe vaker ik het hoor, steeds leuker vinden!![]()
Bij de bookmakers mag ie dan niet scoren, hij is bij de ESF die-hards echt heel populair!
Ik ga het op me in laten werkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je de clip er bij bekijkt , klopt het geheel!!
Heb het filmpje van Lubach ook even bekeken. Dat stukje met interviews in heel Europaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:17 schreef Ireth het volgende:
Als je op YouTube zoekt op "europapa reaction" krijg je allemaal filmpjes van ESF fans die de nummers beoordelen. Zitten hilarische reacties tussen, maar echt allemaal positief! Ben nog geen negatieve tegengekomen.
Twee vliegtuigjes om 11 uur?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
De tekst is ''Tom Ashley we love you jullie fans''
Nee, de fans hebben het samen geregeld voor Ashley en Tom, dus op 1 vliegtuigquote:
Okee. Ik dacht dat het geld voor die van Glenn misschien ook binnen was. Vanmorgen liet je zien dat ie op €410 stond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, de fans hebben het samen geregeld voor Ashley en Tom, dus op 1 vliegtuig
Frummel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:31 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wakker worden met Expeditie Gooris in Japan... heerlijk..
Hellooo Fruitje....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frummel.![]()
Ik ben Amerika nog aan het kijken.
Staat net op Netflix zag ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Fruitje....![]()
Ooh echt, ik bing ze gelijk allemaal...
Bij mij op Videoland..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat net op Netflix zag ik.
Heb vannacht eerst Ome Cor gekeken.
Amerika kan je toch ook kijken op Videoland?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
Japan bedoel ik dan.
Amerika kijk ik via VTM GO.
Op Netflix.quote:
Welke afl. zit je nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zal niet durven... ik lach je toe Fruitje...
Ik ook.quote:
Nou sommige niet hoor...Glenn en den Danny en Tom niet te doen af en toe..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
Deze serie helpt wel de Belgen beter te verstaan in BB trouwens.
Hertjes.quote:
Niet spoileren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben iets verder, ik zit in een super hightech hotel..
Ik vlieg zo ook even naar de poiesz...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Straks even wat lekkers halen voor de live vanavond.
Ze hebben kipkerrie en beenhamsalade in de aanbieding.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vlieg zo ook even naar de poiesz...
Maar wel heel leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:09 schreef Frummelie het volgende:
Maar zo spannend gaat de live niet worden..
Ooh jij bedoeld die van gwoon? Riperkrite nog nooit gehad, ik vind de Tynjetaler erg lekker..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben kipkerrie en beenhamsalade in de aanbieding.
En ik wil een stuk Riperkrite kaas.
Komt van dezelfde kaasboerderij.Vroeger vaak geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij bedoeld die van gwoon? Riperkrite nog nooit gehad, ik vind de Tynjetaler erg lekker..
Met de COS erbij zeker.quote:
Voor mij 5 minuutje rijden... Fijne winkel ook, erg zeer klantvriendelijk... leuke aanbiedingen ook...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
We hebben hier sinds een tijdje een Poiesz vlak in de buurt,Heel leuke winkel en vriendelijk personeel.
Soul had van de week een Schnitte gekocht.Precies geen 1 stukje van kunnen proeven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Voor mij 5 minuutje rijden... Fijne winkel ook erg zeer klantvriendelijk... leuke aanbiedingen ook...
Haha echt... nou dan was die erg lekker, dan moet ik die ook maar meenemen...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had van de week een Schnitte gekocht.Precies geen 1 stukje van kunnen proeven.
3 euro geloof ik en ze vond het heel lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha echt... nou dan was die erg lekker, dan moet ik die ook maar meenemen...
Dan neem je d'r toch nog eentje mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |